Personal Branding
Cele szkolenia
Rynek dostawców produktów i usług jest obecnie tak wysycony, że klient biznesowy i klient indywidualny ma ogromną możliwość wyboru. Towarzyszy temu najczęściej wyścig cenowy, który powoduje, że dostawcy rozwiązań są zmuszeni zwiększyć wynik, aby na atrakcyjny poziom cen dla klienta móc zarobić.
Jednocześnie coraz częściej zwraca się uwagę na jakościowy kontakt z klientem i siłę wpływu ze strony profesjonalnego doradcy, który potrafi zbudować osobistą markę w oczach swoich klientów. I tym właśnie zróżnicować się z konkurencją.
Cel szkolenia „Personal” Branding” z zakresu budowanie marki osobistej położony jest na dwa kluczowe aspekty:
– Jak budować markę osobistą w relacji handlowej po to, aby określać jakościowe potrzeby klientów i reagować na nie
– Jak zarządzać relacją handlową, tak aby wzmacniać osobisty kontakt, a jednocześnie wpływać na decyzje zakupowe klienta. W tym przypadku kluczowym będzie rozwój umiejętności moderowania kontaktem z klientem w zakresie: zbierania informacji o kliencie, prowadzenia rozmowy biznesowej, dopasowania się do stylu handlowego klienta i wywierania na niego wpływu.
Korzyści dla uczestnika
- Budowanie profesjonalnego wizerunku doradcy
- Marketing osobisty w Internecie
- Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych
- Podniesienie kompetencji w zakresie wywierania wpływu relacyjnego na klienta
Korzyści dla organizacji
- Zwiększenie skuteczności dotarcia do osób kluczowych
- Powiększenie bazy kontaktów potencjalnych klientów
- Większa rozpoznawalność marki firmy w marketingu internetowym
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Czym jest personal branding jako wyróżnik handlowy?
- Popularne skojarzenia
- PDziałania długo i krótko terminowe w zakresie budowy PB
- PNarzędzia PB
- PPrzegląd znanych PB w biznesie
- Kanały komunikacji z Klientem w zakresie PB
- Witryny
- Blogi / mikro-blogi
- Serwisy społecznościowe
- Wydarzenia (stwórz własne)
- Off-line i alternatywne wydawnictwa
- Media
- Zasady komunikacji marketingowej z klientem
- PB, a spam
- Etykieta
- Budowanie wiarygodnego profilu PB
- Zarządzanie aktualnym wizerunkiem, a budowa PB
- Twój wizerunek – jak jesteś postrzegany?
- Twoja tożsamość – jaki jesteś naprawdę?
- Twój profil – jak chcesz być postrzegany?
- Zarządzanie rozmową z klientem z wykorzystaniem posiadanego już PB
- 5–etapowa rozmowa relacyjna
- Analiza potrzeb z wykorzystaniem SPIN
- Dopasowanie na poziomie treści – 6 kryteriów sortowania informacji
- Wywieranie wpływu z wykorzystaniem Personal Brandingu
- Język progresywny vs język regresywny oparty o relacje z klientem
- Wykorzystywanie efektów pamięciowych w rozmowie handlowej
- Style zachowań klienckich, a dopasowanie doradcy biznesowego
- Językowe wzorce perswazyjne, czyli jakie słowa klucze wpływają na relację
- Filtry percepcyjne w perswazji relacyjnej
- Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
- Karta ssc: jakie zachowania zaczniemy stosować, pozbywamy się, a jakie będziemy kontynuować
- Wnioski – na poziomie osobistym i grupowym
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są dodatkowo quizy, scenariusze spotkań do odegrania, filmy, nagrania audio i rekwizyty, a także analiza case studies.
Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |