SZKOLENIA OTWARTE
Tożsamość lidera
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności liderów w zakresie budowania autorytetu i skutecznego zarządzania zespołem. Uczestnicy poznają, jak zrozumienie własnych wartości i odpowiedzialności wpływa na ich rolę jako szefów, a także nauczą się efektywnie budować i prowadzić zespół poprzez rozpoznawanie i motywowanie jego członków. Szkolenie obejmie także dostosowywanie stylu przywództwa do potrzeb zespołu oraz diagnozowanie różnych typów pracowników, co pozwoli na lepsze zarządzanie i maksymalizowanie potencjału grupy.
Najbliższe terminy
szkoleń:
05-06.12.2024 - online
Cena: 1 690 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Rola i odpowiedzialność lidera – autorytet w pakiecie
- Tożsamość lidera - zrozumienie własnych wartości, przekonań i zasad. Moja własna pespektywa szefa
- Bycie szefem, za którym się podąża ze względu na to kim jest i co sobą reprezentuje
- Autorytet – filary i podstawy
- Branie i dawanie odpowiedzialności – co to oznacza? Trójkąt odpowiedzialności (rozwój, wyniki, ludzie)
- Co jest ważne dla Ciebie, a co jest ważne dla innych?
- 5 poziomów lidera wg. Maxwell’a
- Moje expose – co jest dla mnie jako szefa ważne?
- Odwaga menadżerska – co to znaczy?
- Budowanie zespołu
- Model pracy zespołowej P. Lencioni - (Dys)funkcje pracy zespołowej
- Budowanie zespołu jako spiralny proces
- Rola szefa w poszczególnym etapie
- Moja strategia pracy z zespołem
- Formowanie – Burza – Normowanie – Działanie
- Wyzwania związane z zarządzaniem zespołem
- MAM/CHCĘ w roli szefa zespołu
- Praca na potrzebach – źródła motywacji
- DNA zespołu – model motywacji
- Indywidualne potrzeby – jak o nie pytać?
- Kierunek rozwoju – cele biznesowe – cele osobiste
- Model rozmowy z pracownikiem
- Drabina motywacji w zespole
- Cele osobiste rozwijać mogą cele biznesowe i odwrotnie
- Style przywództwa sytuacyjnego
- Diagnoza własnego stylu przywódczego.
- SWOT indywidualny – co mam sobie, co mam w zespole
- Kierunki rozwoju – mój plan działania – Quick Wins, szybkie zmiany, zmiany długoterminowe
- Główne umiejętności przywódcy sytuacyjnego
- Diagnozowanie poziomu kompetencji i zaangażowania
- Elastyczność – możliwość zmiany własnego stylu przywództwa
- Poznaj swój zespół
- Dwa wymiary oceny pracownika wg modelu przywództwa sytuacyjnego
- Praca na Mapie Zespołu
- Diagnoza pracowników pod kątem zaangażowania i kompetencji – K i Z moich pracowników.
- Jakie to ma dla mnie znaczenie, jaką daje mi informację?
- 4 typy pracowników wraz ze specyfiką zarządczą
- Entuzjastyczny debiutant S1
- Rozczarowany adept S2
- Ostrożny wykonawca S3
- Samodzielny ekspert S4
- Czego potrzebuje każdy typ? Jaki potencjał i ograniczenia niesie ze sobą każdy typ pracownika?
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online