Szkolenia otwarte  SZKOLENIA OTWARTE


Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością

Cele szkolenia


Szkolenie „Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością” ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania interakcjami z osobami o różnych rodzajach niepełnosprawności. Uczestnicy zapoznają się z definicjami niepełnosprawności wynikającymi z przepisów prawnych oraz międzynarodowych standardów, co pomoże im lepiej zrozumieć potrzeby klientów. Omówione zostaną różne modele postrzegania niepełnosprawności, co umożliwi dostosowanie obsługi do indywidualnych wymagań klienta. Szkolenie skupi się również na efektywnych metodach komunikacji, przełamywaniu barier, radzeniu sobie z stereotypami i dyskryminującym językiem. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego i wrażliwego zarządzania relacjami z klientami z niepełnosprawnościami, co poprawi jakość obsługi, zwiększy satysfakcję klientów i przyczyni się do budowania bardziej inkluzywnego środowiska pracy.




Program szkolenia





Praktyczne informacje
o szkoleniu


  • 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online


Metody szkoleniowe

Może zainteresować Cię również: