Szkolenia otwarte  SZKOLENIA OTWARTE


Różnorodność w sprzedaży
– pokolenia i osobowości

Cele szkolenia


Celem warsztatu jest zwiększenie świadomości uczestników w zakresie różnic pokoleniowych oraz ich rzeczywistego wpływu na proces sprzedaży. Uczestnicy uczą się oddzielać emocjonalne oceny od faktów dotyczących nowych grup klientów i koncentrować się na tych elementach procesu sprzedażowego, na które mają realny wpływ. Rozwijają umiejętność postrzegania zmian społecznych jako stałego, naturalnego elementu środowiska biznesowego oraz zdobywają praktyczne kompetencje w dopasowywaniu stylu pracy i komunikacji do klientów reprezentujących różne pokolenia i typy osobowości. Szkolenie wspiera także rozwój elastyczności komunikacyjnej i skuteczności handlowej poprzez narzędziowe podejście do różnorodności klientów.



Program szkolenia






Praktyczne informacje
o szkoleniu


  • 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online


Metody szkoleniowe

Może zainteresować Cię również: