STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


27 lipca, 2023

Negocjacje win-win – czym są? Etapy i zalety

Mają one na celu znalezienie wspólnych interesów i zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w proces negocjacyjny. To podejście oparte jest na współpracy, otwartości i szukaniu rozwiązań uwzględniających interesy obu stron. W tym artykule przyjrzymy […]
21 lipca, 2023

Menedżer – kim jest i jaka jest jego rola w firmie?

W polskich instytucjach czy firmach, w zależności od profilu prowadzonej działalności, osobę pełniącą rolę menedżera określa się również kierownikiem, szefem, team leaderem lub koordynatorem. Co więcej – w zależności od szczebla zatrudnienia i roli menedżera […]
17 lipca, 2023

Autoprezentacja: czym jest? Zasady skutecznej autoprezentacji

Czym jest autoprezentacja? Autoprezentacja to pojęcie wywodzące się z dziedziny psychologii. Oznacza sposób, w jaki człowiek kreuje swój wizerunek i model osoby, za którą chce być uważany. W tym celu wykorzystuje komunikację […]
14 lipca, 2023

HR – co to znaczy? Jakie ma obowiązki i czym się zajmuje Human Resources?

Jeśli należysz do tej grupy, która tylko niejasno kojarzy, co robi dział HR w firmie i chcesz pogłębić wiedzę, ten artykuł jest dla Ciebie! Z niego dowiesz się: Skrót HR – co znaczy? Zacznijmy od nazwy. […]
10 lipca, 2023

Obsługa klienta – czym jest i na czym polega dobra obsługa?

Czym jest obsługa klienta? Obsługa klienta to forma pomocy, jaką organizacja świadczy wobec swoich klientów na różnych etapach procesu zakupowego produktów lub usług. W ramach wsparcia oferuje się m.in.: Każdy […]
6 lipca, 2023

Negocjacje w biznesie – techniki, etapy i zasady negocjacji

Śmiało można powiedzieć, że to nieodłączna część niemalże każdej branży. W zależności od profilu przedsiębiorstwa mogą to być negocjacje handlowe, pracownicze, prawne, cenowe czy zakupowe. Podczas negocjacji nie wystarczy tylko przedstawić, kto i w jaki sposób […]
3 lipca, 2023

Aktywne słuchanie – czym jest? Techniki i przykłady

Czym jest aktywne słuchanie? Aktywne słuchanie to zdolność z obszaru komunikacji. Polega głównie na szczególnym nastawieniu się na swojego rozmówcę. Co to oznacza w praktyce? Umiejętność słuchania przejawia się uwagą w otoczeniu mówiącego, ale także […]
30 czerwca, 2023

Inkluzywność technologiczna

Inkluzywność technologiczna to pojęcie dotyczące możliwości dostępu do technologii dla wszystkich grup społecznych i ludzi na całym świecie. Oznacza to, że technologia powinna zostać przystosowana do potrzeb wszystkich użytkowników, a nie tylko dla osób z pewnych grup społecznych.
28 czerwca, 2023

Kompetencje miękkie i twarde — co musisz o nich wiedzieć?

Przyjrzymy się więc zarówno kompetencjom miękkim, jak i twardym, ich znaczeniu na rynku pracy oraz sposobom, dzięki którym można je rozwijać. Lepiej zrozumiesz, jakie umiejętności są szczególnie cenione przez pracodawców i co możesz zrobić, aby stać […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: