STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


11 września, 2023

Compliance – co to jest? Kim jest compliance officer i jaka jest jego rola w firmie?

Compliance – co to? Kilka lat temu pojęcie compliance zyskało na popularności w szeroko rozumianym biznesie. Najwcześniej zaczęło funkcjonować w branży zajmującej się ubezpieczeniami oraz finansami. Od lat 90. działało już w amerykańskich […]
11 września, 2023

Sprzedaż okiem milenialsów 

Milenialsi bywają dziś przedstawiani jako najtrudniejsi konsumenci. Nie pamiętają „dawnych czasów”, sięgających jeszcze poprzedniego ustroju. Nie doceniają zmian, jakie dokonały się na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Nie wynika to jednak z ich ignorancji czy braku szacunku dla historii. Oni po prostu wychowali się, dojrzewali w innej rzeczywistości. Co wpłynęło na ich zachowania zakupowe? 
7 września, 2023

Zasady savoir-vivre. Zasady dobrego zachowania przy stole i w biznesie

Dlatego już na początku warto zaznaczyć, że zasady savoir-vivre są bardzo ważne, zarówno w sferze prywatnej, jak i w kontaktach biznesowych. Ich znajomość niesie ze sobą wiele korzyści. Na pewno w życiu prywatnym dzięki nim […]
4 września, 2023

Problem Solving – co to jest? Jakie są metody rozwiązywania problemów?

Problem Solving to proces, który pozwala stawić czoła trudnościom i podejmować właściwe decyzje w różnych aspektach naszego życia. Niezależnie od tego, czy jest to problem zawodowy, osobisty czy społeczny, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów jest […]
1 września, 2023

Co to jest e-learning? Dowiedz się, jak to działa i jak wdrożyć go w swojej firmie

Pandemia koronawirusa COVID-19 najdobitniej pokazała, że do nauki niezbędne są nowe technologie informatyczne. Co więcej, poszerzanie wiedzy i opanowywanie nowych umiejętności z wykorzystaniem e-nauczania wcale nie stoi na niższym poziomie niż tradycyjne zajęcia stacjonarne. […]
11 sierpnia, 2023

Autorytet lidera zespołu — kluczowy element efektywnej pracy zespołowej

Czym jest autorytet lidera zespołu, dlaczego jest ważny oraz jak go budować i utrzymywać? Sprawdź, czy masz naturalne predyspozycje do bycia liderem, czy musisz jeszcze rozwijać i doskonalić umiejętności przywódcze. Czym jest autorytet […]
8 sierpnia, 2023

Przyczyny konfliktów w pracy – jak sobie z nimi radzić?

Nieprawidłowo zarządzane konflikty mogą prowadzić do obniżenia wydajności, pogorszenia atmosfery w pracy oraz źle wpływać na zadowolenie i zaangażowanie pracowników. Dlatego ważne jest zrozumienie przyczyn sporów w miejscu pracy i poznanie skutecznych sposobów […]
4 sierpnia, 2023

Kompetencje miękkie – kluczowe umiejętności dla sukcesu zawodowego i osobistego

Jakie znaczenie mają kompetencje miękkie? Kompetencje miękkie, zwane również interpersonalnymi lub społecznymi, odnoszą się do umiejętności nawiązywania relacji, komunikowania się, współpracy z innymi i skutecznego zarządzania sobą. Są one bardzo ważne […]
1 sierpnia, 2023

Metoda 5S w produkcji i biurze – jak wdrożyć?

Czym jest metoda 5S? Metoda 5S to zbiór zasad, które mają na celu stworzenie przyjaznego oraz bezpiecznego stanowiska pracy. Jej nazwa pochodzi od pierwszych liter tworzących ją elementów, a nawiązuje ona do filozofii […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: