STREFA WIEDZY
Publikacje
Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?
W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.
11 sierpnia, 2023
Czym jest autorytet lidera zespołu, dlaczego jest ważny oraz jak go budować i utrzymywać? Sprawdź, czy masz naturalne predyspozycje do bycia liderem, czy musisz jeszcze rozwijać […]
8 sierpnia, 2023
Nieprawidłowo zarządzane konflikty mogą prowadzić do obniżenia wydajności, pogorszenia atmosfery w pracy oraz źle wpływać na zadowolenie i zaangażowanie pracowników. Dlatego ważne jest zrozumienie przyczyn sporów […]
4 sierpnia, 2023
Jakie znaczenie mają kompetencje miękkie? Kompetencje miękkie, zwane również interpersonalnymi lub społecznymi, odnoszą się do umiejętności nawiązywania relacji, komunikowania się, współpracy z innymi i skutecznego zarządzania […]
1 sierpnia, 2023
Czym jest metoda 5S? Metoda 5S to zbiór zasad, które mają na celu stworzenie przyjaznego oraz bezpiecznego stanowiska pracy. Jej nazwa pochodzi od pierwszych liter tworzących […]
27 lipca, 2023
Mają one na celu znalezienie wspólnych interesów i zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w proces negocjacyjny. To podejście oparte jest na współpracy, otwartości i szukaniu rozwiązań uwzględniających […]
21 lipca, 2023
W polskich instytucjach czy firmach, w zależności od profilu prowadzonej działalności, osobę pełniącą rolę menedżera określa się również kierownikiem, szefem, team leaderem lub koordynatorem. Co więcej […]
17 lipca, 2023
Czym jest autoprezentacja? Autoprezentacja to pojęcie wywodzące się z dziedziny psychologii. Oznacza sposób, w jaki człowiek kreuje swój wizerunek i model osoby, za którą chce być […]
14 lipca, 2023
Jeśli należysz do tej grupy, która tylko niejasno kojarzy, co robi dział HR w firmie i chcesz pogłębić wiedzę, ten artykuł jest dla Ciebie! Z niego […]
10 lipca, 2023
Czym jest obsługa klienta? Obsługa klienta to forma pomocy, jaką organizacja świadczy wobec swoich klientów na różnych etapach procesu zakupowego produktów lub usług. W ramach wsparcia […]