2025-09-18 Power BI Desktop – poziom podstawowy Power BI Desktop – poziom podstawowy 18 września - 19 września Power BI Desktop – poziom podstawowy
2025-09-18 Zaawansowane zarządzanie finansami Zaawansowane zarządzanie finansami 18 września - 19 września Zaawansowane zarządzanie finansami
2025-09-22 Trening osobistej skuteczności Trening osobistej skuteczności 22 września - 23 września Trening osobistej skuteczności 1390PLN
2025-09-22 Rekrutacja pracowników Rekrutacja pracowników 22 września - 23 września Rekrutacja pracowników
2025-09-22 Personal branding – budowanie marki osobistej Personal branding – budowanie marki osobistej 22 września - 23 września Personal branding – budowanie marki osobistej 1390PLN
2025-09-25 Prawo pracy dla menedżerów Prawo pracy dla menedżerów 25 września - 26 września Prawo pracy dla menedżerów 1490PLN
2025-09-30 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową 30 września - 1 października Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
2025-09-30 Zarządzanie talentami wg Gallupa Zarządzanie talentami wg Gallupa 30 września - 1 października Zarządzanie talentami wg Gallupa
2025-09-30 Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego 30 września - 1 października Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego
2025-09-30 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 30 września - 1 października Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-09-30 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 30 września - 1 października Kompetencje przyszłości w pracy menedżera
2025-09-30 Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji 30 września - 1 października Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji
2025-10-02 Komunikacja interpersonalna Komunikacja interpersonalna 2 października - 3 października Komunikacja interpersonalna
2025-10-02 Sprzedaż, która angażuje – storytelling jako przewaga konkurencyjna Sprzedaż, która angażuje – storytelling jako przewaga konkurencyjna 2 października - 3 października Sprzedaż, która angażuje – storytelling jako przewaga konkurencyjna
2025-10-02 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 2 października - 3 października Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
2025-10-02 Zarządzanie stresem Zarządzanie stresem 2 października - 3 października Zarządzanie stresem 1390PLN
2025-10-02 Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 2 października - 3 października Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 1290PLN
2025-10-02 Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r. Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r. 2 października Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r.
2025-10-02 Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2 października Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
2025-10-02 Urlopy wypoczynkowe i inne nieobecności w pracy Urlopy wypoczynkowe i inne nieobecności w pracy 2 października Urlopy wypoczynkowe i inne nieobecności w pracy
2025-10-02 Krajowe i zagraniczne podróże służbowe Krajowe i zagraniczne podróże służbowe 2 października Krajowe i zagraniczne podróże służbowe
2025-10-02 Kreatywny i innowacyjny zespół Kreatywny i innowacyjny zespół 2 października - 3 października Kreatywny i innowacyjny zespół
2025-10-02 Mindfulness dla Liderów Mindfulness dla Liderów 2 października - 3 października Mindfulness dla Liderów
2025-10-02 Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu 2 października - 3 października Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu
2025-10-02 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 2 października - 3 października Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2025-10-02 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 2 października - 3 października Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 1490PLN