2025-02-27 Strategie i innowacje w Social Media marketingu Strategie i innowacje w Social Media marketingu 27 lutego - 28 lutego Strategie i innowacje w Social Media marketingu
2025-02-28 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 28 lutego Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery
2025-03-03 Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami 3 marca - 4 marca Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami
2025-03-03 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 3 marca - 4 marca Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2025-03-03 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 3 marca - 4 marca Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2025-03-03 Savoir vivre w biznesie Savoir vivre w biznesie 3 marca - 4 marca Savoir vivre w biznesie 1690PLN
2025-03-03 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 3 marca - 4 marca Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
2025-03-03 Komunikacja interpersonalna Komunikacja interpersonalna 3 marca - 4 marca Komunikacja interpersonalna
2025-03-03 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową 3 marca - 4 marca Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
2025-03-03 Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych 3 marca - 4 marca Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
2025-03-03 Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego 3 marca - 4 marca Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego
2025-03-04 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 4 marca - 5 marca Kompetencje przyszłości w pracy menedżera
2025-03-06 Profesjonalna obsługa klienta Profesjonalna obsługa klienta 6 marca - 7 marca Profesjonalna obsługa klienta
2025-03-06 Personal branding – budowanie marki osobistej Personal branding – budowanie marki osobistej 6 marca - 7 marca Personal branding – budowanie marki osobistej
2025-03-06 Trening skutecznej sprzedaży online Trening skutecznej sprzedaży online 6 marca - 7 marca Trening skutecznej sprzedaży online
2025-03-06 Narzędzia matematyczne w biznesie Narzędzia matematyczne w biznesie 6 marca - 7 marca Narzędzia matematyczne w biznesie
2025-03-06 Trudne sytuacje menedżerskie Trudne sytuacje menedżerskie 6 marca - 7 marca Trudne sytuacje menedżerskie
2025-03-06 Mix metodyk zarządzania projektami Mix metodyk zarządzania projektami 6 marca - 7 marca Mix metodyk zarządzania projektami
2025-03-10 Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego 10 marca - 11 marca Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego
2025-03-10 MS Excel – poziom zaawansowany MS Excel – poziom zaawansowany 10 marca - 11 marca MS Excel – poziom zaawansowany
2025-03-10 Udzielanie informacji zwrotnej Udzielanie informacji zwrotnej 10 marca - 11 marca Udzielanie informacji zwrotnej
2025-03-10 Motywowanie i budowanie zaangażowania Motywowanie i budowanie zaangażowania 10 marca - 11 marca Motywowanie i budowanie zaangażowania
2025-03-10 Profesjonalny sekretariat Profesjonalny sekretariat 10 marca - 11 marca Profesjonalny sekretariat
2025-03-12 Train the Trainer – Poziom Basic Train the Trainer – Poziom Basic 12 marca - 14 marca Train the Trainer – Poziom Basic
2025-03-13 Zarządzanie talentami wg Gallupa Zarządzanie talentami wg Gallupa 13 marca - 14 marca Zarządzanie talentami wg Gallupa
2025-03-13 Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie 13 marca - 14 marca Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie
2025-03-13 Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia 13 marca - 14 marca Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia
2025-03-13 Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek 13 marca - 14 marca Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek
2025-03-13 Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością 13 marca - 14 marca Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością
2025-03-13 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 13 marca - 14 marca Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-03-13 Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce 13 marca - 14 marca Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce
2025-03-13 Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu 13 marca - 14 marca Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu
2025-03-13 Trening osobistej skuteczności Trening osobistej skuteczności 13 marca - 14 marca Trening osobistej skuteczności
2025-03-14 Wymagania dostępności produktów i usług Wymagania dostępności produktów i usług 14 marca Wymagania dostępności produktów i usług
2025-03-20 Mindfulness dla liderów Mindfulness dla liderów 20 marca - 21 marca Mindfulness dla liderów
2025-03-20 Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu 20 marca - 21 marca Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu
2025-03-20 Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce 20 marca - 21 marca Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce
2025-03-21 Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? 21 marca Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną?
2025-03-24 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 24 marca - 25 marca Kompetencje przyszłości w pracy menedżera
2025-03-24 Personal branding – budowanie marki osobistej Personal branding – budowanie marki osobistej 24 marca - 25 marca Personal branding – budowanie marki osobistej
2025-03-25 Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji 25 marca - 26 marca Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji
2025-03-26 Train the Trainer – Poziom Exclusive Train the Trainer – Poziom Exclusive 26 marca - 28 marca Train the Trainer – Poziom Exclusive
2025-03-26 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 26 marca Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery
2025-03-27 Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 27 marca - 28 marca Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego
2025-03-27 Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia 27 marca - 28 marca Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia
2025-03-27 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową 27 marca - 28 marca Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
2025-03-27 Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym 27 marca - 28 marca Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym
2025-03-27 Zarządzanie zespołem różnorodnym Zarządzanie zespołem różnorodnym 27 marca - 28 marca Zarządzanie zespołem różnorodnym
2025-03-27 Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie łańcuchem dostaw 27 marca - 28 marca Zarządzanie łańcuchem dostaw 1490PLN
2025-03-27 Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy 27 marca - 28 marca Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy
2025-03-27 Sense-making leadership Sense-making leadership 27 marca - 28 marca Sense-making leadership
2025-03-27 Poprawność załadunku w branży logistycznej Poprawność załadunku w branży logistycznej 27 marca - 28 marca Poprawność załadunku w branży logistycznej 1490PLN
2025-03-27 Nowoczesna gospodarka magazynowa Nowoczesna gospodarka magazynowa 27 marca - 28 marca Nowoczesna gospodarka magazynowa 1590PLN
2025-03-27 Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów 27 marca - 28 marca Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów
2025-03-27 Agile – zwinne zarządzanie projektami Agile – zwinne zarządzanie projektami 27 marca - 28 marca Agile – zwinne zarządzanie projektami
2025-03-31 Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 31 marca - 1 kwietnia Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna
2025-03-31 Myślenie kreatywne i innowacje Myślenie kreatywne i innowacje 31 marca - 1 kwietnia Myślenie kreatywne i innowacje
2025-03-31 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 31 marca - 1 kwietnia Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta
2025-04-03 Zarządzanie konfliktem Zarządzanie konfliktem 3 kwietnia - 4 kwietnia Zarządzanie konfliktem
2025-04-03 Komunikacja menedżerska Komunikacja menedżerska 3 kwietnia - 4 kwietnia Komunikacja menedżerska
2025-04-03 Train the Trainer – Poziom Premium Train the Trainer – Poziom Premium 3 kwietnia - 4 kwietnia Train the Trainer – Poziom Premium
2025-04-03 Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie 3 kwietnia - 4 kwietnia Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie