Szkolenia otwarte  SZKOLENIA OTWARTE


Zwiększanie zaufania w sprzedaży i relacjach z klientami dzięki sztucznej inteligencji

Cele szkolenia


Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom dogłębnego zrozumienia kluczowej roli zaufania w procesie sprzedaży oraz sposobów, w jakie sztuczna inteligencja może wspierać jego budowanie i utrzymywanie. Uczestnicy rozwiną umiejętności wykorzystania zaawansowanych technologii AI w celu tworzenia wymiernej wartości dla klienta, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych.

Warsztatowy charakter szkolenia sprzyja doskonaleniu technik komunikacji oraz opracowaniu skutecznych strategii radzenia sobie z zastrzeżeniami, co pozytywnie wpłynie na jakość relacji z klientami.




Program szkolenia


Praktyczne informacje
o szkoleniu


  • 2 dni szkoleniowe (2 x 4 h) od 13:00 do 17:00
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online


Metody szkoleniowe

Może zainteresować Cię również: