Trening skutecznej
sprzedaży online
Cele szkolenia
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to najbardziej dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży w Polsce. Wiele organizacji podejmuje obecnie decyzję o przeniesieniu biznesu do internetu, bądź o prowadzeniu działalności zarówno w formie sprzedaży tradycyjnej i e-commerce. Wariant hybrydowy wydaje się najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Wsparcie tradycyjnego modelu cyfrowymi kanałami pozwala na poszerzenie targetu, przy jednoczesnym dbaniu o sprawdzony wycinek rynku. E-commerce jest dziś kojarzone głównie z różnymi platformami zakupowymi i serwisami aukcyjnymi. Warto podkreślić, że te formy sprzedaży są jedynie fragmentem sektora e-commerce. Analitycy trendów są zgodni co do tego, że w obszarze sprzedaży istotną rolę odgrywają programy partnerskie i afiliacyjne, media społecznościowe, internetowy infotainment i telefoniczne aplikacje, które wykorzystują gamifikację.
Celem otwartego szkolenia „Trening skutecznej sprzedaży online” jest dostarczenie wiedzy dotyczącej rozwiązań sprzedażowych wykorzystujących e-commerce. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki narzędziom, które wspierają proces docierania do nowych Klientów i pomagają w dosprzedaży (up-selling) oraz zadbaniu o obsługę obecnych kontrahentów.
Najbliższe terminy
szkoleń:
12-13.11.2025 - Warszawa
08-09.12.2025 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Skuteczna sprzedaż i obsługa Klienta w drugiej dekadzie XXI wieku
 
- 4 rewolucje w historii sprzedaży
 - Co na przestrzeni ostatniej dekady zrewolucjonizowało podejście do sprzedaży?
 - Sprzedaż doradcza, relacyjna czy prowakacyjna? Fakty i mity
 - Typy, preferencje i oczekiwania współczesnych Klientów
 
- Osobista efektywność
 
- Customer Experience – jak zadbać o doświadczenie Klienta w dobie cyfryzacji?
 - Idea CX
 - CX w Polsce i na świecie
 - Czemu Customer Experience to kluczowy obszar w obsłudze Klienta z wyjątkowymi potrzebami?
 - W jaki sposób tworzyć politykę Customer Experience w danej organizacji – przegląd dobrych praktyk
 
- E-commerce
 
- Definicje i modele e-commerce
 - Techniki zawierania transakcji w internecie
 - Formy elektronicznego handlu
 - Zalety e-commerce dla Klientów
 - Zalety e-commerce dla sprzedawców
 - Standardy bezpieczeństwa w e-commerce
 - Wyzwania w e-commerce dla Klientów o wyjątkowych potrzebach (w zakresie dostępności)
 
- Media społecznościowe w procesach obsługowych
 
- Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do pozyskiwania Klientów i promowaniu marki
 - Jak kształtować ambasadorów marki?
 - Jak kreować markę w mediach społecznościowych
 - Jak budować markę osobistą - siła personal brandingu
 - Analiza dobrych przykładów oraz antyprzykładów
 
- Stosowanie sprawdzonych rozwiązań w obszarze e-commerce w celu wzmocnienia tradycyjnych kanałów sprzedaży
 
- Metody promowania produktów w e-commerce (np. wykorzystanie wyszukiwarek cenowych)
 - Cyfrowe formy docierania do Klienta (np. aplikacje mobilne)
 - Techniki docierania do Klientów w e-commerce (metody docierania do Klienta, sposoby selekcji Klientów)
 - Zalety mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
 - Wykorzystanie blogów i vlogów w celu promowania marek i produktów
 - Sieci afiliacyjne – w jaki sposób działają?
 
- Planowanie i wdrażanie rozwiązań e-commerce
 
- Lokalizowanie potencjału wykorzystania narzędzi e-commerce w danej firmie/organizacji
 - Od czego zacząć projektowanie rozwiązań e-commerce?
 - W jaki sposób połączyć tradycyjną sprzedaż z rozwiązaniami e-commerce?
 - Jak skutecznie wdrażać nowe rozwiązania e-commerce?
 
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
 - Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
 - Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
 - Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
 - W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
 - Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
 - Zadania poszkoleniowe
 - E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
 
