Profesjonalny Office Manager
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników rozpoznawania kluczowych czynników wpływających na decyzje pracowników o pozostaniu w firmie, takich jak elementy związane z zarządzaniem, kulturą organizacyjną i motywacją. Szkolenie umożliwi ocenę obecnych strategii i praktyk retencji stosowanych w organizacjach uczestników, identyfikację ich skuteczności oraz obszarów wymagających poprawy. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie tworzenia i wdrażania programów i inicjatyw zwiększających zaangażowanie i satysfakcję pracowników, co jest kluczowe dla ich zatrzymania. Ponadto, szkolenie nauczy efektywnego identyfikowania i doceniania wysiłków oraz osiągnięć pracowników, co jest istotne dla budowania lojalności i redukcji rotacji, oraz technik rozpoznawania i nagradzania talentów. Uczestnicy nauczą się również projektować i wdrażać skuteczne strategie retencyjne, które są dostosowane do specyfiki ich organizacji i potrzeb ich najlepszych pracowników.
Najbliższe terminy
szkoleń:
13-14.10.2025 - online
27-28.10.2025 - Warszawa
01-02.12.2025 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Rola i obowiązki Office Managera
 
- Podstawy zarzadzania biurem
 - Definicja i znaczenie roli Office Managera
 - Kluczowe obowiązki i odpowiedzialności
 
- Efektywna organizacja pracy
 
- Techniki zarządzania czasem: metoda Eisenhowera, technika Pomodoro
 - Priorytetyzacja zadań: macierz priorytetów
 - Narzędzia wspierające organizację pracy: kalendarze, aplikacje do zarządzania zadaniami (Asana, Trello)
 
- Zarządzanie dokumentacją
 
- Standardy zarządzania dokumentami i archiwizacja
 - Praktyczne aspekty obiegu dokumentów
 - Cyfrowe zarządzanie dokumentami: oprogramowanie do zarządzania dokumentami
 
- Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
 
- Techniki komunikacyjne: aktywne słuchanie, jasne i zwięzłe przekazywanie informacji
 - Zarządzanie komunikacją elektroniczną i telefoniczną
 - Etykieta w komunikacji mailowej i telefonicznej
 - Zasady przyjmowania gości
 
- Budowanie relacji i rozwiązywanie konfliktów
 
- Budowanie profesjonalnych relacji z pracownikami i dostawcami
 - Techniki negocjacyjne i rozwiązywanie konfliktów
 - Wspieranie współpracy w zespole
 - Techniki radzenia sobie z trudnymi/ kryzysowymi sytuacjami
 
- Koordynacja działań i organizacja wydarzeń
 
- Planowanie i organizacja spotkań: tworzenie agendy, protokołowanie, wysyłanie zaproszeń itp.
 - Organizacja wydarzeń firmowych: logistyka, zarządzanie budżetem
 - Planowanie i organizacja podróży służbowych
 
- Zarządzanie stresem i work-life balance
 
- Źródła i objawy stresu i wypalenia zawodowego
 - Techniki radzenia sobie ze stresem
 - Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
 - Asertywna postawa w pracy Office Managera
 
- Rozwój osobisty - planowanie ścieżki kariery
 
- Tworzenie planu rozwoju zawodowego
 - Szkolenia i certyfikaty wartościowe dla Office Managerów
 - Mentoring i coaching jako narzędzia rozwoju
 
- Nowe technologie i trendy
 
- Przegląd nowoczesnych technologii w zarządzaniu biurem
 - Lean management i ciągłe doskonalenie procesów
 - Trendy w pracy biurowej
 
- Narzędzia biurowe
 
- Praktyczne ćwiczenia z oprogramowania biurowego (Microsoft Office, Google Workspace).
 - Automatyzacja zadań: używanie makr, integracja narzędzi
 
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
 - Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
 - Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
 - Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
 - W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
 - Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
 - Zadania poszkoleniowe
 - E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
 
