Kompetencje przyszłości 
w pracy menedżera
Cele szkolenia
Żyjemy w świecie ciągłych zmian, postęp technologiczny osiąga niebywałe rozmiary, zaś czwarta rewolucja przemysłowa właśnie staje się faktem. O tym, co nas czeka warto myśleć już dziś zgodnie z przesłaniem popularnego hasła „zmieniaj się, zanim zmieni cię rynek”. Gdy tradycyjny katalog kompetencji przestaje przynosić efekty warto porzucić schematy i utarte nawyki oraz sprawdzić bez jakich umiejętności z katalogu kompetencji przyszłości nie sposób efektywnie kierować i osiągać rezultaty.
Najbliższy termin
szkolenia:
30.09-01.10.2025 - online
21-22.10.2025 - Warszawa
02-03.12.2025 - online
Cena: 1 790 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Topowe kompetencje przyszłości w pracy menedżera
 
- Zwinność
 - Crossowanie
 - Adaptacja do zmian
 
- Cztery generacje w zarządzaniu – fakty i mity
 
- Cztery generacje w zarządzaniu – rys historyczny
 - Management 1.0 – zalety i wady
 - Management 2.0 – mocne i słabe strony
 - Management 3.0 – co zyskuje lider, zespół i Organizacja dzięki takiemu podejściu?
 - Management 4.0 – czyli przywództwo przyszłości
 
- 6 filarów nowoczesnego zarządzania
 
- Energize people – czyli idea kreowania motywacji wewnętrznej w zespole
 - Empower Teams – samodzielność w zakresie podejmowania decyzji oraz branie odpowiedzialności za swoje decyzje i działania
 - Align Constraints – wspólny cel oraz idea współodpowiedzialności w zespole
 - Develop competence – mechanizmy i sposoby na wzrost kompetencji wśród członków zespołów
 - Grov structure – jak budować samoorganizujące się zespoły?
 - Improve everything – najskuteczniejszą formą uczenia się jest nauka poprzez aktywne eksperymentowanie oraz doświadczenie
 
- Energize people
 
- Czy motywację można kupić?
 - Praktyczne sposoby kreowania motywacji wewnętrznej i rola menedżera w tym procesie
 
- Empower Teams
 
- Na czym polega idea empowerment?
 - Filary podejścia empowerment (zaangażowanie, samodzielność w zakresie podejmowania decyzji, branie odpowiedzialności za działania i decyzje)
 
- Align Constraints
 
- Czym jest idea wspólnego celu w M 3.0?
 - Sposoby komunikowania celów w zwinnym środowisku
 - Współodpowiedzialność za cel vs niechęć do brania odpowiedzialności vs podejście silosowe (biorę odpowiedzialność wyłącznie za swój wkład /swój odcinek pracy)
 
- Develop competence
 
- Wzrost kompetencji – jak rozwijać umiejętności w zwinnym zespole?
 - Instruktaż vs coaching vs mentoring – czyli o zarządzaniu rozwojem członków zespołu
 - Model 70/20/10 – jak go wykorzystać w pracy projektowej / zespołowej?
 
- Grov Structure
 
- Na czym polega idea samoorganizujących się zespołów?
 - 7 kroków do zbudowania samoorganizujących się zespołów – czyli model 7. Poziomów samoorganizacji
 - Autodiagnostyka – na którym etapie „usamodzielniania” pracowników aktualnie jestem i jaki powinien być mój następny krok?
 
- Improve everything
 
- Idea „uczenia” się na błędach i sukcesach
 - NBC – rola menedżera w kreowaniu i promowaniu kultury uczenia się na błędach i nieobwiniania się
 - Uczenie się poprzez doświadczenie na bazie postulatów „out-of-the-box”, tj. greenhousing, stop idea killer
 
- Podsumowanie szkolenia oraz action plan
 
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
 - Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
 - Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
 - Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
 - W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
 - Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
 - Zadania poszkoleniowe
 - E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
 

