SZKOLENIA OTWARTE
Etykieta biznesu
Cele szkolenia
Szkolenie „Etykieta w biznesie” to podróż w świecie odrębnych, ale niezwykle skutecznych zasad, które pochodzą z relacji w świecie zawodowym. W funkcjonalnym środowisku biznesowym to, jak się prezentujemy i jak nawiązujemy pierwsze kontakty, może przesądzić o sukcesie lub porażce. Etykieta nie jest niezbędną formalnością, lecz sztuką łączenia profesjonalizmu z wyczuciem, podstawową i elegancją. To narzędzie, które pozwala na stworzenie niepowtarzalnego wizerunku indywidualnego, jak i organizacji. Dzięki zastosowaniu tych zasad można nie tylko zdobywać zaufanie, poprawiać swoją efektywność, ale także odnajdywać się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji.
Najbliższe terminy
szkoleń:
23.01.2025 - Warszawa
25.04.2025 - online
Cena: 1 150 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Pierwsze spotkanie i zasady powitania
- Uniwersalne zasady powitania – jak prawidłowo się witać, przedstawiać sobie i inne zasady z pierwszeństwem
- Zasady związane z wprowadzaniem – czy podawanie dłoni lub całkowanie w dłoni jest jeszcze odpowiednie w biznesie?
- Rola wizytówek – funkcjonalność, czy tradycyjna wizytówka ma znaczenie w świecie cyfrowym?
- Językowy savoir-vivre w biznesie
- Zasady stosowania tytułów naukowych i służbowych – kiedy ich zastosowanie jest odpowiednie, a kiedy mogą być krępujące?
- Przejście na „Ty” – kiedy jest prokurator w relacji zawodowej?
- Prowadzenie small talk – sztuka ustanawiająca połączenie poprzez uprzejmą i taktowną, aktywne słuchanie i dobór neutralnych użytkowników
- Pierwszeństwo i hierarchia w biznesie
- Zrozumienie różnic w hierarchii służbowej – kto powinien być jako pierwszy?
- Rozmieszczenie gości podczas spotkań biznesowych i formalnych – zasady dotyczące miejsc przy stołach oraz podczas spotkań służbowych
- Hierarchia w spotkaniach biznesowych, negocjacjach i prezentacjach – jak dominujące jest wystąpienie w sytuacjach formalnych?
- Organizacja i spotkania w firmach
- Organizacja spotkań między obowiązkami, które są określone – kiedy i jak je organizować?
- Zasady zachowania przy stole – jak zachować menu i odpowiedni poziom elegancji podczas jedzenia
- Przyjęcia oficjalne i nieoficjalne, na żywo i zdalne - zasady
- Profesjonalny wizerunek – wygląd i strój
- Wygląd, fryzura, makijaż, manicure, biżuteria, rodzaje strojów dla mężczyny i kobiety?
- Zasady doboru garderoby do okoliczności, w porze dnia i charakteru spotkań
- Elegancja wieczorowa – dress code na spotkaniach formalnych i innych wydarzeniach
- Komunikacja biznesowa – Korespondencja tradycyjna i cyfrowa
- Zasady pisania listów i e-maili – jak formułować treść, stosując odpowiednie ton i strukturę pisma
- Redagowanie zaproszeń, gratulacji i życzeń – kluczowe elementy formalnej korespondencji
- Zasady komunikacji elektronicznej – ze szczególnym uwzględnieniem platform i poczty elektronicznej
- Prowadzenie spotkań online – jak moderować spotkania wirtualne, udostępniać udział i narzędzia komunikacyjne
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 1 dzień szkoleniowy (7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online