Szkolenia menedżerskie  Szkolenia menedżerskie


Budowanie wizerunku

Cele szkolenia


Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat kreowania profesjonalnego wizerunku lidera. Uświadomienie roli zaufania i autorytetu, jako kluczowego czynnika wpływania na skuteczne przekonywanie ludzi do swoich pomysłów, celów czy inicjatyw. Budowa autorytetu - prezentacji o sobie, w oparciu o działania w kilku obszarach: relacje z podwładnymi, wiarygodność, kompetencje, inspiracje oraz trudne sytuacje menedżerskie. Identyfikacja kluczowych czynników, dzięki którym możemy realnie zwiększyć autorytet. Poznanie poziomów komunikacji i uzyskanie świadomości, na których poziomach należy wywierać wpływ na innych, tak by być efektywnym w swoich działaniach. Nauczenie się sposobów komunikowania perswazyjnych argumentów oraz prowadzenia prezentacji i profesjonalnych wystąpień.


Korzyści dla uczestnika


  • Zdefiniowanie czynników budujących autorytet i wpływających na wizerunek
  • Wiedza dotycząca roli menedżera w budowaniu wizerunku firmy
  • Świadomość własnych mocne strony, które wpływają na postrzeganie przez innych
  • Zastanowienie się nad działaniami, które budują wizerunek na co dzień i ich przećwiczenie
  • Uświadomienie sobie jak ważna w kształtowaniu wizerunku jest informacja zwrotna na temat własnych działań i reakcji

Korzyści dla organizacji


  • Podniesienie profesjonalizmu liderów
  • Rozwinięcie umiejętności zarządzania wizerunkiem firmy
  • Poprawa kultury biznesowej
  • Rozwinięcie postawy asertywnej
  • Skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami
  • Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia


    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim mogą spotykać się w swojej pracy Uczestnicy. Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach, fabularne gry szkoleniowe, filmy, facylitacja i dyskusja moderowane jako narzędzia omówienia jednostek tematycznych i ćwiczeń, feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków, narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji / predyspozycji.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: