Prowadzenie spotkań sprzedażowych z wykorzystaniem wystąpień publicznych i online
Cele szkolenia
Szkolenie "Prowadzenie spotkań sprzedażowych z wykorzystaniem wystąpień publicznych i online" koncentruje się na rozwijaniu umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów i prezentacji w kontekście sprzedaży. Cele szkolenia obejmują poznanie narzędzi poprawiających jakość rozmów, budowanie odwagi i otwartości w komunikacji, przygotowanie do trudnych sytuacji, zarządzanie emocjami oraz umiejętność angażowania słuchaczy.
Korzyści dla uczestnika
- Nabycie zdolności do efektywnego kierowania rozmową sprzedażową, w tym zadawania trafnych pytań i słuchania uważnie.
- Szkolenie pozwoli na rozwój umiejętności zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach oraz nauczy angażowania odbiorców podczas wystąpień publicznych.
Korzyści dla organizacji
- Poprawa Efektywności Spotkań Sprzedażowych: Udoskonalenie umiejętności pracowników w zakresie prowadzenia spotkań sprzedażowych wpłynie na zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych w firmie.
- Dzięki szkoleniu pracownicy posiądą umiejętności lepszego porozumiewania się, co przełoży się na poprawę relacji z klientami oraz efektywność przekazywanej informacji.
- Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Kryteria dobrych rozmów, czyli najważniejsza rozmowa
- Cechy dobrego i złego wystąpienia
- Cele i korzyści, czyli co ludzie powinni wiedzieć
- Charyzma i środki przekazu
- Przygotowanie do spotkania, mapa.
- Umiejętności komunikacyjne – Sztuka wystąpień publicznych
- Doświadczenie prof. Alberta Mehrabiana, czyli waga i znaczenie środków wyrazu:
- jak stać?
- gdzie patrzyć?
- jak gestykulować?
- Jak się poruszać?
- Dykcja i głos – jak przygotować ciało
- Struktura wystąpień publicznych (dodatkowo). Elementy storytellingu
- Oryginalność i naturalność wypowiedzi
- Doskonały początek
- Struktura początku
- Hak na uwagę
- Kontraktowanie
- Zapamiętany koniec
- Filary komunikacyjne rozmowy sprzedażowej
- Jak mówić „językiem” klienta?
- Taktyki przekonywania
- Taktyki wywierania wpływu (alternatywnie)
- Odpowiedzi na obiekcje klientów
- Magiczne zdanie, z wykorzystaniem społecznego dowodu słuszności
- Prawo do „NIE” – kontraktowanie rozmowy
- Klaryfikacja kierunkowa, czyli czego na pewno klient nie chce.
- Wnoszenie treści w rozmowę (dodatkowo)
- Struktura spotkania sprzedażowego
- Struktura spotkania indywidualnego
- Powiedz – Pokaż - Przećwicz
- Cecha – Zaleta – Korzyść
- Ból – Rozwiązanie – Ulga
- Burza mózgów
- Cicha burza mózgów „6-3-5”
- Prezentacja PPTX
- Prezentowanie – czyli ile człowieka a ile prezentacji?
- Jak wykorzystać prezentację online (Zoom, Teams)?
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i jako taki koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych doświadczeniem.
Interaktywny warsztat z zakresu negocjacji to 80% czasu przeznaczonego na praktykę (case-studies, symulacje, gry negocjacyjne, negocjacje w parach etc.). Szkolenie skoncentrowane jest zarówno na poziomie narzędzi (dostarczenie Uczestnikom technik, modeli, które czynią proces negocjacji skutecznym), jak i na poziomie postaw oraz przekonań (inspirowanie do wykorzystywania w/w narzędzi w swojej bieżącej pracy, codzienności).
Każdy z rekomendowanych modułów zawiera wyselekcjonowane narzędzia, które w trakcie warsztatów Uczestnicy poznają, ćwiczą, a następnie realnie szukają możliwości zaadoptowania ich do własnych stanowisk i środowiska firmy. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |