Trening skuteczności osobistej
w branży TSL
Cele szkolenia
Szkolenie pozwoli uczestnikom określać priorytety i pokaże jak świadomie radzić sobie z „pożeraczami czasu” zarówno w pracy jak i życiu prywatnym. Uczestnicy ponadto będą mieli większą świadomość jak doskonalić umiejętności praktyczne w zakresie efektywnego zarządzania sobą w czasie i działania pod jego presją. Podczas warsztatów uczestnicy określą własny styl zarządzania czasem w pracy, a dzięki poznaniu kilku strategii i technik planowania czasu będą mogli podnosić efektywność i skuteczność swoich działań zawodowych. Uczestnicy przećwiczą również metody radzenia sobie ze stresem, który towarzyszy im
w życiu zawodowym.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Zagrożenia mające wpływ na twoją efektywność w pracy – o co warto zadbać?
- Moje mocne i słabe strony w zarządzaniu sobą w czasie.
- Nawyki – pojęcie, rola a wpływ na naszą produktywność.
- Warsztat pokazujący jak wzmacniać nasze pozytywne nawyki i jak zmieniać nieprzynoszące skuteczności w wykonywaniu zadań.
- Zwycięstwo prywatne – 3 nawyki skutecznego działania zależne od nas samych.
- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki obniżające efektywność działania
- Wspólne zdefiniowanie najczęstszych tzw. „pożeraczy czasu”.
- Diagnoza własnych „złodziei czasu”.
- Eksploracja sposobów na eliminowanie ich w życiu zawodowym i prywatnym.
- Metody pracy ze skrzynką pocztową – triki ułatwiające
- planowanie i realizowanie priorytetowych zadań w pracy.
- Planowanie dnia pracy, a poszukiwanie najlepszych rozwiązań
- 4 Generacje zarządzania czasem.
- Matryca zarządzania czasem, a sytuacje stresowe i gaszenie pożarów.
- „To do” lista i zjawisko urealniania się w swoim planie.
- 4 jeźdźców prokrastynacji – jak sobie z nimi radzić?
- Określenie własnej metody na doenergetyzowanie się.
- Sytuacje stresowe – czyli jak je okiełznać w życiu zawodowym?
- Autoanaliza własnego poziomu stresu.
- Identyfikacja źródeł stresu na stanowisku pracy.
- Strategie i techniki radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy.
- Komunikacja asertywna – jako narzędzie niezbędne do wdrożenia we własnej strategii antystresowej
- Odróżnienie asertywności od zachowań agresywnych.
- Analiza swoich mocnych stron, a praca nad poczuciem własnej wartości, czyli asertywność a myślenie o sobie.
- Asertywność, a relacja z klientami, przewoźnikami, podwykonawcami w całym łańcuchu procesu logistycznego (tymi miłymi... i trudnymi).
- W transporcie wszystko jest na “już” – czyli jak asertywnie komunikować swoje działania.
- Sytuacje stresowe w branży TSL
- Zrozumienie procesu przygotowania się na sytuacje stresowe i kryzysowe.
- Analiza sytuacji trudnych w branży TSL.
- Sztuka przewidywania sytuacji trudnych wpływających
bezpośrednio na stres a możliwość reakcji. - Rozwiązania pozwalające na szybkie działanie w sytuacjach trudnych.
- Ustępstwa w sytuacjach trudnych na polu klient – spedytor – przewoźnik
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |