Wyzwanie, jakie stoi obecnie przed wieloma Organizacjami można często sprowadzić do pytania „co zrobić, aby różnorodność łączyła ludzi a nie ich dzieliła”? Różnorodność dzisiaj definiuje się jako naczelną wartość współczesnego społeczeństwa, zaś umiejętność zarządzania potencjałem różnorodności wyróżnia najlepszych i najbardziej innowacyjnych liderów.
Aktualnie nie prowadzimy zapisów na szkolenia otwarte, ale chętnie przygotujemy dla Ciebie spersonalizowane szkolenie zamknięte - dopasowane do potrzeb Twojego zespołu.
Wypełnij krótki formularz, a odezwiemy się z propozycją terminu i programu.
Dyskryminacja – czy jest i wg jakich kryteriów ocenia się dyskryminację?
Fakty i mity na temat definicji dyskryminacji
Rodzaje i formy dyskryminacji
Dyskryminacja pośrednia i dyskryminacja bezpośrednia w Organizacji. Jak jej zapobiegać?
Przyczyny i przejawy dyskryminacji
Siła w różnorodności dzięki wielopokoleniowym zespołom
Zarządzanie zespołami o zróżnicowanej strukturze wiekowej – odniesienie do badań i danych statystycznych
Jak pracownicy generacji BB i X postrzegaj pracowników generacji Y i Z? Przyczyny określonych sposobów postrzegania, stereotypy, przykłady potencjalnych dyskryminacji
Jak pracownicy generacji Y i Z postrzegają pracowników generacji BB i X? Przyczyny określonych sposobów postrzegania, stereotypy, przykłady potencjalnych dyskryminacji
Idea różnorodności – jak zdefiniować różnorodność i jakie korzyści przynosi różnorodność?
Definicje różnorodności oraz sposoby ich interpretacji
Różnorodny zespół – czyli jaki? Charakterystyka ze względu na kryteria m.in. wieku, płci, narodowości etc.
Korzyści i atuty różnorodnych i wielopokoleniowych zespołów
Jak sprawić, by różnorodność łączyła a nie dzieliła?
Budowanie zaangażowania w multi-generacyjnych zespołach
Jak angażować przedstawicieli różnych generacji do współpracy i czerpania ze swoich mocnych stron? Dzielenie się wiedzą i zadaniami w zespołach wielopokoleniowych
Jak budować różnorodne zespoły projektowe?
Dobre praktyki w zakresie kierowania różnorodnymi zespołami w zakresie pracy menedżerskiej, liderskiej
Model pracy zdalnej i hybrydowej. Kultura pracy hybrydowej w multigeneracyjnych zespołach wielopokoleniowych
Zaplanowanie i zaprojektowanie kultury pracy w trybie hybrydowym
W jaki sposób zarządzać zmianą – w odniesieniu do trybu hybrydowego
Przykłady dyskryminacji w trybie hybrydowym – case studies
Jak nie dopuszczać do dyskryminacji?
Praktyczne informacje o szkoleniu
2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
Zadania poszkoleniowe
E-mentoring z trenerem do 60 dni po zakończeniu szkolenia
Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online