PRZEMYSŁ 4.0 / CYFROWE PRZYWÓDZTWO


Zarządzenie zespołem
z wykorzystaniem cyfrowej rzeczywistości


Cel edukacyjny

„Zarządzanie zespołem wirtualnym z wykorzystaniem technologii cyfrowej” przygotowuje do samodzielnego i efektywnego sprawowania funkcji liderskich / menedżerskich w zespołach wirtualnych, rozproszonych. Poza umiejętnościami związanymi z nabyciem kompetencji menedżerskich, usługa przygotowuje do samodzielnego użytkowania, korzystania i biegłego posługiwania się narzędziami technologii cyfrowych usprawniających zarządzanie zespołem.



Korzyści dla Uczestnika

  • Nauczy się charakteryzować metody doboru członków zespołu w ramach rozproszonych, interdyscyplinarnych zespołów
  • Pozna sposoby motywowania interdyscyplinarnych zespołów
  • Opanuje narzędzia do zarzadzania rozproszonymi i wirtualnymi zespołami
  • Dowie się jak wyznaczać realne i mierzalne cele dla zespołów interdyscyplinarnych oraz jak monitorować ich pracę w oparciu o dane

Korzyści dla Organizacji

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników do aktywności w ramach tworzenia celów strategicznych firmy
  • Poprawa skuteczności komunikowania zmian w Organizacji i planowania efektów tych zmian
  • Ulepszenie dignozowania i wspierania rozwoju kompetencji pracowników uwzględniając wizję, misję i strategię firmy

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!



    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    POWIĄZANE PRODUKTY