Analityka internetowa
— Google Analytics
Cel edukacyjny
Podczas warsztatu Uczestnicy zostaną przeprowadzeni krok po kroku przez najważniejsze funkcjonalności i raporty Google Analytics. Szkolenie dostarczy szczegółowej wiedzy o prawidłowym interpretowaniu danych oraz tworzeniu/czytaniu raportów. Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i umiejętności dotyczące analityki internetowej.
Korzyści dla Uczestnika
- Pozna środowisko Google Analytics (GA)
- Nauczy się zakładać konto GA
- Zrozumie jak skutecznie analizaować dane Użytkowników
- Otrzyma wiedzę dotyczącą wykorzystania GA w różnych działaniach firmy
Korzyści dla Organizacji
- Budowanie marki i profilu firmy
- Poszerzenie kompetencji i umiejętności pracowników dotyczących analityki internetowej
- Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej firmy
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Czym jest Google Analytics (GA)?
- Podstawowe definicje, pojęcia, możliwości
- Różnice pomiędzy Universal Analytics a Google Analytics 4
- Zakładanie konta GA
- Łączenie witryny /aplikacji z GA
- Sprawdzanie poprawności wdrożenia
- Filozofia działania Google Tag Managera (GTM)
- Struktura konta
- Administracja kontem
- Zarządzanie Użytkownikami
- Zarządzanie uprawnieniami
- Podstawowe ustawienia konta
- Łączenie z innymi usługami typu Google Search Console, Google Ads
- Widoki
- Widok główny
- Widok testowy
- Widok danych RAW (surowych)
- Widok aplikacji a widok witryny
- Konfiguracja
- Podstawowe metryki w GA
- Użytkownicy
- Sesje
- Odsłony
- Czas spędzony na stronie
- Współczynnik odrzuceń
- Wskaźnik zaangażowania
- Analiza Użytkowników
- Pozyskiwanie, tagi UTM, para źródło/medium
- Zachowanie
- Zaangażowanie
- Dane demograficzne
- Dane geograficzne
- Dane techniczne
- Segmentacja Użytkowników, import danych, User ID, tworzenie list remarketingowych
- Raportowanie
- Raport czasu rzeczywistego
- Korzystanie z raportów predefiniowanych
- Analiza automatyczna
- Tworzenie własnych raportów
- Obrazowanie w Google Data Studio
- Wykorzystanie GA w działaniach firmy
- Cele biznesowe w GA
- Ocena efektywności witryny, wykorzystanie w SEO i do poprawy wydajności
- Ocena skuteczności kampanii reklamowych
- Śledzenie lejka zakupowego, konwersji i działań w e-commerce
- Modele atrybucji, praktyczne wykorzystanie
- Interpretowanie gwałtownych zmian w trendach danych
- Ćwiczenia praktyczne
- Obserwowanie, identyfikacja i interpretacja podstawowych widoków i metryk
- Analiza użytkowników – pozyskiwanie, dane demograficzne, geograficzne, techniczne
- Ocena skuteczności kampanii reklamowych
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |