Izabela Salicka
Trenerka i Konsultantka
Facylitator dialogu
Psycholog biznesu
Certyfikowany coach
Mediator organizacyjny
Wiedza i kompetencje
Psycholożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Psychologia społeczna i Psychologia biznesu, jest również absolwentką Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Posiada certyfikaty i uprawnienia: Coach ICC, metoda Thomas International MS, metoda Insights Discovery, DFC (Discovery Full Circle), TST (Test for Selection and Training), „Visual Thinking” Dan Roam Method, Analiza Transakcyjna – Test 101, pierwszy stopień TSR (Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach), Non Violent Communication, Nansen Center for Peace and Dialogue, Norway; metoda badania profilu predyspozycji MPA, Facylitacja metodyką Process Iceberg, GPO (Gestalt Practioner in Organisation) – w trakcie.
Pracuje z MCM – Międzynarodowym Centrum Mediacji oraz Nansen Center for Peace and Dialogue (Norwegia).
Specjalizacja
- Wspiera zarządy, zespoły managerskie, managerów indywidualnie, grupy oraz zespoły pracownicze,
- HPC – budowanie zespołów wysokowydajnych,
- Programy Leadership, Talentowe i Mentoringowe,
- Zespoły produkcyjne – umiejętności w praktyce,
- Utrzymanie pracowników – budowanie motywacji i automotywacji do działania,
- Porozumienie bez przemocy – komunikacja nieantagonizująca w praktyce,
- Informacja zwrotna – komunikacja konstruktywna,
- Zarządzanie potencjałem zespołów,
- Zarządzanie przez wizję, Perswazja i sztuka argumentowania,
- Przywództwo oparte na dialogu,
- Wdrążanie kultury innowacyjności, DT, warsztaty strategiczne, warsztaty moderowane
Doświadczenie i osiągnięcia
- Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej.
- Pracowała w firmach międzynarodowych, także w roli osoby zarządzającej. Posiada doświadczenie pracy w środowisku wielokulturowym.
- Prowadzi szkolenia i konsultuje również w języku angielskim.
- Od 2007 r. Project Manager.
- Specjalizuje się w projektach związanych z Team Coaching, coaching indywidualny, audyt personalny, interwencje kryzysowe, badanie opinii klienta, warsztaty problemowe, warsztaty strategiczne, mediacje, warsztaty post badawcze itp.).
- Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacja nieantagonizująca, przywództwo oparte na dialogu, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, zarządzanie wizją, zarządzanie zmianą, rozmowy rozwojowe, oceniające, przywództwo, coachingowy styl w zarządzaniu, umiejętności menadżerskie, zespoły rozproszone, wywieranie wpływu. Prowadzi konsultacje indywidualne – rozwojowe z menadżerami wyższego i najwyższego szczebla w organizacjach.
- Rozwija pracowników na każdym szczeblu w organizacji; współpracuje z zakładami produkcyjnymi.
-
Interwencjach kryzysowe wewnątrz organizacji.
-
Działania profilaktyczne i interwencyjne w obszarze mediacji w firmach.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Ernst & Young, Europapier, JMP Flowers, Red Bull, ICSolutions, Zakłady Azotowe Puławy, Bero Polska, ESRI, BURDA MEDIA, NOKIA, Ministerstwo Zdrowia, Urząd m.st. Warszawa, Wojewódzki Urząd Mazowiecki, BILLENIUM, Siemens, Stroeer, mBank, Fujitsu, Veolia, Technicolor, Radpol, HRS, Lafargeholcim, Saint-Gobain, HIPP, PWPW, NESTLE, Wrigley, AMBRA, ERIS, Polkomtel, TVN, TVP, PZU, CIECH, CAPAROL, FORTE, ENERGA, RWE, VOLVO, Generali, BGŻ, IBM, Żagiel, Premium Foods, Natur Produkt, KNF, KDPW, KappAhl, UDT, UDS, Johnson&Johnson, Danone Żywiec, TEVA, KIR, Leroy Merlin, WDT, ACTAVIS, PZU, PKP PLK, Reckitt Benckiser (Production) Poland, CD Project, Techland, PEKAES/ GEODIS, Warbud, Bank PeKao, Kuehne + Nagel, NestBank, HRK, NASK, Strabag, ZUS i wielu innych.