Ewelina Szomborg-Gałęzowska
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
ING Bank Śląski, Bank GBS, SKOK im. F. Stefczyka, Klima – Therm S.A., Dellner Couplers, Tehand Aber, OPGK Koszalin, Gemalto, HLT, ProContact, FancyFon, DeSmart, PPNT Gdynia, Asseco Poland, EmiTel, ERGO Hestia, PKN Orlen i innych.
Wiedza i kompetencje
- Akredytowany Coach ACC ICF
- Dyplomowana trenerka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator
- Socjolożka
- Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
- Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Politechnice Gdańskiej
Specjalizacja
- Zarządzanie kompetencjami
- Systemy ocen oraz rozmowy oceniające
- Rekrutacja i selekcja personelu
- Efektywne przywództwo
- Budowanie zespołów
- Motywowanie do pracy
- Autoprezentacja
- Asertywność
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami
- Zarządzanie sobą w czasie
- Techniki twórczego myślenia
- Komunikacja interpersonalna
- Inteligencja emocjonalna
Doświadczenie i osiągnięcia
- W swojej trenerskiej karierze przeprowadziła ponad 550 dni szkoleniowych
- Posiada dziesięcioletnie doświadczenie pracy w biznesie głównie w departamentach sprzedaży i HR. Pracowała m.in. w trzech międzynarodowych korporacjach z branży finansowej, produkcyjnej i FMCG
- Jako akredytowana coach ACC ICF Global – przeprowadziła ponad 160 godzin coachingu indywidualnego oraz ponad 80 godzin coachingu grupowego
- Certyfikowana przez ICF Mistrzyni Coachingu, szkoliła się także jako Caoch w Centrum Podejścia Zorientowanego na Rozwiązania, w Coach Wise oraz w Centrum CBT
- Konsultantka HR - współtwórczyni kompetencyjnego systemu ocen pracowniczych w jednej z największych polskich instytucji finansowych.
- Wdrożyła w firmie z branży IT projekt „Kultura udzielania feedbacku”
- Na stałe współpracuje z menadżerami wyższego i średniego szczebla w roli coacha i konsultantki biznesowej