Marta Miechowicz
Komunikacja | Sprzedaż | HR
Szkoliła, doradzała m. in dla:
Citroen Polska, Truck Gigant, Delfo Polska, Anwil, Remwil, Wandalex, Koelner, Grupa PZU, Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa WARTA, Santander Consumer Bank, Nordea Bank Polska, Alior Bank, Grodan c/o Rockwool Polska, Eniro Polska, Farmacol, CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PGE Polska Grupa Energetyczna, Polska Telefonia Cyfrowa, Chartis Europe, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Polski Związek Niewidomych, Arche, Grupa ING, Telefonia Dialog, Sephora Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Liberty Direct, Polskapresse, Edipresse Polska, Tryumf, Inykpol S.A., Orlen, Levi Strauss i inni.
Wiedza i kompetencje
- Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja i selekcja pracowników, psychoedukacja - praca metodami aktywnymi, trening i warsztat psychologiczny.
- Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej "INTRA", gdzie zdobyła dyplom trenerski.
- W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.
Doświadczenie i osiągnięcia
- Ponad jedenastoletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi.
- Ponad 6-cioletnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klietna.
- Posiada doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów rekrutacyjnych.
Specjalizacja
- Specjalizuje się w realizacji sesji szkoleniowych z zakresu efektywnej komunikacji, profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klienta.
- Szkoli z zakresu narzędzi HR.
- Prowadzi treningi efektywności osobistej, asertywności i komunikacji oraz szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, budowania zespołu, motywacji i pozyskiwania klientów.