Szkolenia zarządzanie organizacją Szkolenia Zarządzanie organizacją


Zarządzanie sytuacją kryzysową

Cele szkolenia

Sytuacje interwencyjne i sytuacje kryzysowe wymagają od menedżerów innego podejścia niż codzienne. Kluczową kwestią jest komunikacja oraz odpowiedzialność, które budują pozytywne nastawienie pracowników w trudnej sytuacji – sytuacji kryzysowej. Szczególną rolę ma poczucie braku bezpieczeństwa, dynamika sytuacji, niepewność, które to trzeba oswoić w sobie oraz pracować z innymi, by przeszli sytuację kryzysu w mało bolesny sposób. Menedżerowie muszą stanąć na wysokości zadania i zadbać o jak najlepszą komunikację i motywację do działania, pomimo i na przekór sytuacji kryzysowej, tego właśnie nauczą się podczas szkolenia „Zarządzanie sytuacją kryzysową”.


Korzyści dla uczestnika

  • Świadomość swojego wpływu w sytuacji kryzysowej
  • Poznanie strategii radzenia sobie w sytuacji kryzysowej
  • Pozyskanie wiedzy jak skutecznie komunikować o zaistniałych sytuacjach kryzysowych wewnątrz organizacji
  • Nauczenie się panowania nad stresem w sytuacji kryzysowej
  • Zrozumienie jakie znaczenie w zarządzaniu ma branie odpowiedzialności i decyzyjność menedżerów w sytuacjach kryzysowych

Korzyści dla organizacji

  • Skuteczne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
  • Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
  • Radzenie sobie w zmiennym otoczeniu biznesowym
  • Utrzymanie płynności finansowej

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania Uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych. W trakcie szkolenia Uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300