Office365 – zastosowanie aplikacji Outlook, OneNote, Visio oraz grup MS 365 w transformacji cyfrowej
Cele szkolenia
Szkolenie "Office365 – zastosowanie aplikacji Outlook, OneNote, Visio oraz grup MS 365 w transformacji cyfrowej" ma na celu umożliwienie uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu wykorzystania aplikacji Office 365, takich jak Outlook, OneNote, Visio oraz grupy MS 365, w kontekście transformacji cyfrowej organizacji.
W ramach szkolenia omówione zostaną różne etapy procesu zmiany oraz zasady i techniki zarządzania zmianą, które są istotne podczas wdrażania transformacji cyfrowej w organizacji.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Grupy
- Czym są grupy w MS 365 i w jaki sposób funkcjonują w środowisku MS 365;
- jakie rodzaje grupy możemy tworzyć w MS 365 (poczta email, kalendarz, Teams, Yammer);
- jak tworzyć i zarządzać grupami;
- jak dodawać członków do grup;
- gdzie i jak zarządzać grupami w MS 365.
- MS Outlook – Podstawy
- Możliwość wykorzystania MS Outlook jako aplikacji desktopowej
bądź webowej; - podstawowe założenia funkcjonalne aplikacji;
- skrzynki pocztowe indywidualne oraz skrzynki pocztowe grup;
- kalendarze indywidualne oraz kalendarze grup.
- Możliwość wykorzystania MS Outlook jako aplikacji desktopowej
- MS Outlook – Korepondencja
- Nawigacja w zakresie pracy z pocztą elektroniczną;
- tworzenie korespondencji oraz folderów;
- praca z załącznikami;
- archiwizacja poczty;
- praca z kategoryzacją, wykorzystanie funkcjonalności odkładania;
- flagowanie i przypinanie korespondencji, tworzenie reguł;
- zaawansowana praca z korespondencją.
- MS Outlook – Kalendarz
- Nawigacja w zakresie pracy z kalendarzami; jak tworzyć zdarzenia
w kalendarzu; - asystent planowania zdarzenia;
- określanie parametrów czasowych;
- dodawanie uczestników;
- możliwość tworzenia spotkania w MS Teams;
- kategoryzacja zdarzenia;
- jak pracować z widokami kalendarza oraz czym jest funkcjonalność
tablicy.
- Nawigacja w zakresie pracy z kalendarzami; jak tworzyć zdarzenia
- OneNote
- Do czego możemy wykorzystać aplikację OneNote oraz czym jest notes;
- jak pracować z pulpitem aplikacji OneNote (moje notesy, notesy przypięte i udostępnione);
- jak tworzyć nowy notes oraz czym jest sekcja notesu a czym strona notesu;
- w jaki sposób edytować zawartość notesu przy użyciu dostępny funkcji;
- czym jest notes witryny w Sharepoint;
- gdzie w MS 365 dostępna jest praca/tworzenie notesu z poziomu innych aplikacji (np. Outlook, MS Teams)
- VISIO
- Czym jest aplikacja Visio i jak możemy ją wykorzystać;
- jak wygląda i jak nawigować w aplikacji Visio;
- jak tworzyć proste i zaawansowane diagramy czy przepływy pracy w Visio;
- jak wykorzystywać funkcje edycji diagramów;
- jak udostępniać diagramy oraz gdzie dostępne są tworzone przez nas diagramy
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |