Sales intense
Cele szkolenia
Sprzedaż się zmienia, ewoluuje. Wraz z rozwojem technologii oraz mentalności uczestników rynku, działające kiedyś metody dziś przestają być skuteczne. W ich miejsce powstają nowe, bazujące zarówno na nowych technologiach (social media, Internet 3.0, aplikacje mobilne), jak i ostatnich badaniach naukowych analizujących aktualne preferencje konsumentów. Jak nadążać za zmianami? Jak być na czasie? Co dziś tak naprawdę działa? Które techniki to fakty, mity, a które nadają się już do muzeum? I wreszcie, jak wykorzystać zmiany, których wszyscy jesteśmy świadkami, do zwiększenia sprzedaży? Tym zajmiemy się podczas tego warsztatu.
Korzyści dla uczestnika
- Dowie się, jak wykorzystywać narzędzia wspierające sprzedaż w sytuacjach trudnych i niestandardowych
- Pozna i opanuje nowoczesne strategie pozycjonowania się w sprzedaży, oparte na doborze postawy i wykorzystaniu technik negocjacyjnych
- Wzmocni i usystematyzuje kompetencje wykorzystania kanałów zdalnych w sprzedaży
- Zadba o swój czas, wprowadzając w proces pracy z klientem elementy, które eliminują szumy komunikacyjne i „zjadacze zasobów” – będzie potrafił szybciej dotrzeć do sedna sprawy i zamknąć temat
Korzyści dla organizacji
- Umiejętność dostosowania się do różnych typów klientów może znacząco wpłynąć na zwiększenie skuteczności procesów sprzedażowych.
- Dzięki szkoleniu pracownicy posiądą umiejętności lepszego porozumiewania się, co przełoży się na poprawę relacji z klientami oraz efektywność przekazywanej informacji.
- Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Zanim zaczniesz sprzedawać – kilka słów o pozyskiwaniu klientów
- Wszyscy próbują się przebić, więc musisz się wyróżnić, czyli o zielonym papierze i innych niestandardowych metodach zdobywania klientów
- Cerber w sekretariacie, czyli jak ustalić z kim warto rozmawiać i potem do niej/niego dotrzeć?
- Docieranie do kluczowych decydentów – technika Getting to Vito
- Żeby pozyskać, czasem trzeba zrobić miejsce, czyli o higienie portfela klientów i zarządzaniu portfolio
- Kontraktowanie współpracy – aby potem było łatwiej
- Zarządzanie systemem rekomendacji i referencji
- Nowoczesne techniki i narzędzia sprzedażowe- przegląd, osadzenie w realiach biznesowych Uczestników
- Model Człowiek – Klient – Prospekt – Fan i budowanie lojalności behawioralnej zamiast deklaratywnej
- Technika roller-coastera i podwójnego dna, praca z NIE
- Zamykanie sprzedaży wg metody skok na bungee
- Fakty i mity, czyli co faktycznie działa w domykaniu sprzedaży
- Zarządzanie terytorium, czyli jak dobrze dbać o portfel klientów
- Wanna w sprzedaży, pozyskiwanie odpowiednich klientów, budowanie lojalności
- Start with why w sprzedaży
- Kanały zdalne we wsparciu sprzedaży
- Telefon – co przez niego sprzedajemy?
- Jak umówić się na spotkanie na żywo mimo syndromu postpandemicznego?
- Tryb hybrydowy, czyli co mogę załatwić online, a kiedy należy jechać do klienta?
- E-obsługa – zasady skutecznej sprzedaży online
- Nawyki jako największy wróg sprzedaży przez telefon – jak sobie z nimi radzić?
- Storytelling w sprzedaży
- Opowieść jako narzędzie sprzedażowe
- Najskuteczniejsze kampanie reklamowe to… historie
- Psychologiczna strona storytellingu
- Storytelling w codziennej rozmowie sprzedażowe
- Jak budować historię promującą Twoją firmę/ usługę/ produkt?
- Storytelling online i offline
- Struktura opowieści, czyli jak na szybko fajnie opowiadać o swojej ofercie
- Storytelling jako broń na przekonania klienta
- Techniki negocjacyjne
- Mecz wygrywa się w szatni, czyli zanim przystąpimy do negocjacji
- Negocjacje z potworami, czyli gdy rywal od początku ma przewagę
- Techniki negocjacyjne – które śa skuteczne i jak ich używać
- Techniki negocjacyjne – jak się przed nimi bronić?
- Negocjacje w kanałach zdalnych
- Komunikacja w negocjacjach
- Pan Racjonalny, czyli jak skutecznie i precyzyjnie przygotować się na każdy scenariusz w negocjacjach
- Negocjacje z szantażystą, czyli „to mogę kupić u kogoś innego!” to dopiero początek gry.
- Asertywność, sytuacje trudne, praca z „trudnym” klientem
- Istota asertywności, pozycje asertywne
- Analiza transakcyjne, pozycje komunikacyjne
- Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli geneza sytuacji trudnych
- Algorytm pracy z trudnym klientem
- Od wroga do ambasadora, czyli nie zatrzymuj się w połowie drogi
- Nierealne żądania a asertywny sprzedawca
- Konstruktywna informacja zwrotna
- Logika a emocja, czyli odwieczne rozdwojenie jaźni klienta
- Złap byka za rogi – scenki z wykorzystaniem poznanych technik
- Pokolenia Y i Z – nowy „gatunek” klienta?
- Różnice międzypokoleniowe – źródła i konsekwencje
- Pokolenie Y/Z – jak z nimi rozmawiać
- Pokolenie Y/Z – jak im sprzedawać
- Potrzeby i motywatory zakupowe klientów z różnych generacji (pokolenie X, milenialsi)
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i jako taki koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych doświadczeniem.
Interaktywny warsztat z zakresu negocjacji to 80% czasu przeznaczonego na praktykę (case-studies, symulacje, gry negocjacyjne, negocjacje w parach etc.). Szkolenie skoncentrowane jest zarówno na poziomie narzędzi (dostarczenie Uczestnikom technik, modeli, które czynią proces negocjacji skutecznym), jak i na poziomie postaw oraz przekonań (inspirowanie do wykorzystywania w/w narzędzi w swojej bieżącej pracy, codzienności).
Każdy z rekomendowanych modułów zawiera wyselekcjonowane narzędzia, które w trakcie warsztatów Uczestnicy poznają, ćwiczą, a następnie realnie szukają możliwości zaadoptowania ich do własnych stanowisk i środowiska firmy. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |