Efektywność pracy w zakładzie
Cele szkolenia
Korzyści dla zakładu i pracowników
- Zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji.
- Budowanie kultury wzmacniającej nastawienie na rozwiązanie (a nie na problem).
- Skuteczniejsze realizowanie zadań w zespole.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Indywidualna percepcja upływu czasu
- Zarządzanie sobą w czasie – czy zarządzanie czasem?
- Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
- Postrzeganie problemu zarządzania czasem w kontekście osobistych skryptów życiowych
- Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności
- Mapa sukcesu zarządzania czasem
- Wygenerowanie barier utrudniających zarządzanie czasem
- Stworzenie kategorii barier
- Znalezienie wspólnych przyczyn
- Propozycja rozwiązań na poziomie osobistym, zawodowym, organizacyjnym
- Narysowanie mapy sukcesu zarządzania czasem
- Prezentacja
- Poziom osobisty zarządzania czasem
- Różnica pomiędzy celem a wizją przyszłości
- Różnica pomiędzy planowaniem a zarządzaniem
- Analiza osobistej efektywności
- Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
- Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
- Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem
- Bariery obiektywne
- Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
- Poziom zawodowy zarządzania czasem
- Planowanie strategiczne/taktyczne/operacyjne
- Określenie deadline’ów
- Sztuka definiowania celów
- Metoda Smart
- Zarządzanie przez cele
- Mini techniki wspomagające zarządzanie czasem
- Nagradzanie się
- Utrzymywanie wysokiej stymulacji
- Przerwanie w odpowiednim momencie
- Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
- Dzielimy pracę na małe etapy
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |
Powiązane produkty: