Szkolenia menedżerskie  Szkolenia menedżerskie


Rozwijanie
pracowników

Cele szkolenia


Celem głównym szkolenia jest nabycie przez Uczestników wiedzy ułatwiającej doskonalenia własnych kompetencji w procesie planowania, organizowania oraz realizacji planu rozwoju, co umożliwi wzmocnienie efektywności obecnych i przyszłych zadań rozwojowych.


Korzyści dla uczestnika


  • Zdobycie wiedzy o nowoczesnych koncepcjach rozwoju osobistego i zawodowego
  • Skuteczna identyfikacja mocnych stron i ich wykorzystanie dla dobra osobistnego i firmy
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacji i stosowanie nowoczesnych technik w trudnych sytuacjach
  • Podniesienie efektywności pracy i zwiększenie satysfakcji zawodowej
  • Nabycie narzędzi do efektywnej współpracy z przełożonymi
  • Przyspieszenie własnego procesu rozwoju kompetencji
  • Otwarte przyjmowanie informacji zwrotnych i rozwijanie asertywności w relacjach
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności dla wszechstronnego rozwoju osobistego

Korzyści dla organizacji


  • Zwiększenie wydajności pracowników poprzez udoskonalenie umiejętności osobistych
  • Zapewnienie spójności wiedzy w organizacji, umożliwiając lepsze zrozumienie i współpracę między pracownikami
  • Kreowanie skutecznych planów rozwojowych, wspierających rozwój kluczowych kompetencji dla organizacji
  • Skuteczne zarządzanie zmianą dzięki poznaniu technik oddziaływania na postawy i zachowania
  • Zwiększenie satysfakcji pracowników poprzez skuteczne wspieranie ich rozwoju, co może przyczynić się do zatrzymywania utalentowanych kadry

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia


    Zajęcia prowadzone są przy pomocy aktywizujących metod partycypacyjnych. Są one oparte na ćwiczeniach praktycznych, prezentacjach i dyskusjach. Udział w zadaniach zespołowych daje słuchaczom możliwość obserwacji zjawisk i czynników decydujących o efektywności metod stosowanych przy planowaniu rozwoju pracowników i prowadzeniu rozmów rozwojowych. Realizowane podczas szkoleń zadania pozwalają precyzyjnie określić cechy predysponujące do wchodzenia w preferowany styl komunikacji.

    Wśród metod warsztatowych wykorzystywanych podczas zajęć znajdują się m.in.:

    • symulacje - ćwiczenie umiejętności i własnego stylu komunikacji poprzez pracę w parach lub trójkach z obserwatorem;
    • ćwiczenia interaktywne - pozwalające na aktywne nabywanie prezentowanych umiejętności;
    • dyskusje grupowe - pozwalające lepiej zrozumieć prezentowaną tematykę, wprowadzają element poznawczy i integrują wiedzę z rzeczywistymi doświadczeniami;
    • mini-wykłady połączone z prezentacjami - wprowadzają nowe zagadnienia, podsumowują kluczowe pojęcia, dostarczają wiedzę jak skutecznie działać w danej sytuacji.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300