Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10
Cele szkolenia
Coraz większego znaczenia nabiera inwestowanie w rozwój podległego zespołu. Celem szkolenia „Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10” jest zrozumienie przez liderów jak ważne jest ich zaangażowanie i wzięcie odpowiedzialności za rozwój pracowników. Warsztat pokaże Uczestnikom, czym jest metoda 70/20/10 i w jaki efektywny sposób z niej korzystać. Nauczą się udzielać informację zwrotną, doceniać, stawiać oczekiwania, prowadzić rozmowę rozwojową oraz budować plany rozwojowe. Przećwiczą zestaw narzędzi rozwojowych, które mogą stosować na co dzień.
Korzyści dla uczestnika
- Wzrost potrzeby dbania o rozwój pracowników u menedżerów
- Wyposażenie w wiedzę o metodach i narzędziach rozwojowych
- Trening działań rozwojowych indywidualnych dla pracownika jak i zespołu
- Umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów feedbackowych
Korzyści dla organizacji
- Budowanie kultury feedbackowej w firmie
- Wzrost odpowiedzialności za rozwój pracowników wśród liderów
- Wzrost kompetencji „nastawienia na rozwój” wśród pracowników
- Umiejętność otwartej komunikacji i stawiania celów rozwojowych
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Po co i co to jest rozwój pracowników?
- Korzyści i cele rozwoju, rola menedżera w procesach rozwojowych
- Jakie narzędzia znają menedżerowie, z jakich korzystają na co dzień
- Jakie metody rozwojowe wspierają pracowników
- Metodologia 70/20/10, rozumienie i jak z niej korzystać
- Podejście do rozwoju potencjału – działania rozwojowe w oparciu o metodologię 70/20/10. Tworzenie Indywidualnych Planów Rozwoju
- Długotrwałe korzyści z mobilności pracowników wewnątrz organizacji – wykorzystanie job rotation do rozwoju pracowników
- Dobór działań rozwojowych do opisu pracowników z case study
- Wypracowanie odpowiednich działań rozwojowych
- Działania rozwojowe a możliwości i potrzeby organizacji
- Działania rozwojowe dla pracownika a odpowiedzialność menedżera w monitorowaniu i wspieraniu pracownika zgodnie z Modelem 70-20-10
- Czym jest Action Plan Rozwojowy – praca nad ACTION PLAN rozwoju pracowników (z określeniem celów rozwojowych w ramach kompetencji, mierzalnych działań rozwojowych, terminu realizacji, formy monitoringu itp.)
- Praktyczne Action Plany rozwojowe dla określonych przypadków pracowników – wyboru dokonują uczestnicy sesji
- Praca na Action Plan dla swoich pracowników w oparciu o kompetencje firmy
- Symulacja rozmowy rozwojowej z pracownikiem
- Model rozmowy rozwojowej – struktura, zasady, „best practices”
- Feedback a coachingowy styl prowadzenia rozmowy
- Korygowanie zachowań jako element rozmowy rozwojowej
- Metoda konsultacyjna jako sposób angażowania do samodzielnego rozwoju pracownika
- Prowadzenie rozmów w sytuacji rozbieżności zdań i w sytuacji konfliktu
- Zaskakujące/ trudne sytuacje podczas rozmowy rozwojowej
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Podczas dwóch dni warsztatowych skoncentrujemy się przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych udzielania informacji zwrotnej. W formie scenek będziemy trenować m.in. docieranie do potrzeb rozwojowych i niejawnych intencji, stawiania celu rozwojowych oraz ustalania planu działań. Symulacje uczą jak lider ma prowadzić rozmowę według modelu w sposób angażujący pracownika by wzbudzić jego motywację.
Istotną częścią warsztatów będzie dyskusja i wypracowanie scenariuszy rozmów w przypadku, kiedy pracownik ma niską potrzebę rozwoju lub gdy ma bardzo wysokie aspiracje oraz prowadzenia trudnych rozmów.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |