Szkolenia efektywność osobista

Personal Branding

Cele szkolenia

Rynek dostawców produktów i usług jest obecnie tak wysycony, że klient biznesowy i klient indywidualny ma ogromną możliwość wyboru. Towarzyszy temu najczęściej wyścig cenowy, który powoduje, że dostawcy rozwiązań są zmuszeni zwiększyć wynik, aby na atrakcyjny poziom cen dla klienta móc zarobić.

Jednocześnie coraz częściej zwraca się uwagę na jakościowy kontakt z klientem i siłę wpływu ze strony profesjonalnego doradcy, który potrafi zbudować osobistą markę w oczach swoich klientów. I tym właśnie zróżnicować się z konkurencją.

Cel szkolenia „Personal” Branding” z zakresu budowanie marki osobistej położony jest na dwa kluczowe aspekty:
– Jak budować markę osobistą w relacji handlowej po to, aby określać jakościowe potrzeby klientów i reagować na nie
– Jak zarządzać relacją handlową, tak aby wzmacniać osobisty kontakt, a jednocześnie wpływać na decyzje zakupowe klienta. W tym przypadku kluczowym będzie rozwój umiejętności moderowania kontaktem z klientem w zakresie: zbierania informacji o kliencie, prowadzenia rozmowy biznesowej, dopasowania się do stylu handlowego klienta i wywierania na niego wpływu.


Korzyści dla uczestnika

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku doradcy
  • Marketing osobisty w Internecie
  • Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych
  • Podniesienie kompetencji w zakresie wywierania wpływu relacyjnego na klienta

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie skuteczności dotarcia do osób kluczowych
  • Powiększenie bazy kontaktów potencjalnych klientów
  • Większa rozpoznawalność marki firmy w marketingu internetowym

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są dodatkowo quizy, scenariusze spotkań do odegrania, filmy, nagrania audio i rekwizyty, a także analiza case studies.

    Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.



    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300