SZKOLENIA OTWARTE:
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
Według licznych badań największy wpływ na wyniki finansowe firm mają kompetencje sprzedawców. Są to między innymi: produktywne pozyskiwanie klientów, wiedza o nowoczesnych technikach handlowych, umiejętność skutecznego badania potrzeb, prezentowanie oferty za pomocą języka korzyści, planowanie własnej pracy, efektywne negocjowanie i finalizacja sprzedaży, a czasem – w zależności od organizacji – również obsługa posprzedażowa.
Warto mieć świadomość, że postępująca transformacja cyfrowa w sposobie komunikacji powoduje ciągłe zmiany w obsłudze klientów. Wcale nie tak dawno temu, by utrzymać satysfakcjonujący standard, wystarczyło relatywnie szybko zareagować na potrzebę, którą wyraził klient. Rozwiązania, które były czymś wyjątkowym, często są dziś uznawane za standard. W latach 20. XXI wieku klienci oczekują przejrzystych i precyzyjnych informacji, szybkości w działaniu oraz partnerskiego doradztwa.
Niezwykle istotna jest jakość we wszystkich kanałach komunikacji (e-mail, telefon, wideokonferencja, czat i last but not least rozmowa w cztery oczy). Sami również systematycznie pracujemy nad wdrażaniem oraz rozwijaniem produktów i usług, które zaspakajają potrzeby naszych klientów.
Jesteśmy przekonani, że dobrze ustrukturowane programy szkoleniowe oraz zastosowanie się do proponowanych działań wdrożeniowych, umożliwią zrealizowanie oczekiwanych celów, czyli realnej zmiany w postawie i nawykach uczestników.