Uwolnij swój potencjał

Znakiem naszych czasów jest dbałość o nieustanne doskonalenie kompetencji. Szkolenia są dziś najważniejszym benefitem i rdzeniem świadomego employer brandingu. Wielu pracownikom oferuje się drabiny, by mogli wspinać się na wyższy poziom. W Certes postanowiliśmy zmienić paradygmat, bo nowoczesna edukacja wymaga lepszych narzędzi. Rozbijamy szklany sufit, proponujemy przesiadkę do rakiety i odbywanie ekscytujących podróży rozwojowych...

Logo Certes

O platformie ITMS

 

Platforma ITMS to środowisko umożliwiające kompleksową realizację projektów szkoleniowych i rozwojowych. Poprawę efektywności procesów szkoleniowych można odczuć już w pierwszych chwilach, gdyż uczestnicy szkoleń mają dostęp do materiałów z dowolnego miejsca (biura, domu, pociągu), 7 dni w tygodniu, przez całą dobę — zgodnie z paradygmatem ATAWADAC (Any Time, Any Where, Any Device, Any Content).

Platforma zapewnia dostęp do treści z dowolnego urządzenia, niezależnie od technologii i systemu operacyjnego. Dzięki temu możliwe jest korzystanie ze szkoleń przez użytkowników, za pomocą laptopów, komputerów, tabletów i smartfonów.

Dodatkowo platforma umożliwia implementację grywalizacji, co zwiększa zaangażowanie uczestników, którzy — zdobywając wirtualne nagrody, zaliczając kolejne poziomy oraz zdobywając punkty — „zupełnie przy okazji” uczą się. W ten sposób przyswojenie nawet trudnych treści staje się szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze.

 

Ścieżka kształcenia ITMS

W celu zapewnienia jak najlepszych rezultatów rozwojowych uczestników, do każdego obszaru tematycznego (szkolenia/kompetencji) stworzone zostały ścieżki rozwoju. Działania te umożliwią skuteczne wdrożenie nowych umiejętności oraz wzbudzą zaangażowanie wśród Uczestników. Rozwiązania CERTES to nie tylko szkolenia, czy webinary, ale pełen proces podczas którego Uczestnicy bede mogli rozwijać i doskonalić swoje umiejętności.

Funkcjonalność platformy

Platforma ITMS to nowoczesne narzędzie umożliwiające zarządzanie szkoleniami online. Pozwala ona m.in. na:

  • Różne warianty dostępu do szkoleń: dla wszystkich (szkolenia demo), dla zalogowanych, wewnętrzne, tylko dla wybranej grupy, płatne w subskrypcji lub jednorazowo
  • Automatyczne przyznawanie dostępu do kolejnych lekcji w określonych odstępach czasu
  • Tworzenie grup szkoleniowych i przyznawanie dostępu do szkoleń dla całej grupy
  • Tworzenie indywidualnych ścieżek szkoleniowych: blokowanie dostępu do kolejnych modułów przed zaliczeniem poprzednich
  • Minimalny czas dla każdego zagadnienia - określenie minimalnego, czasu jaki trzeba spędzić, przeglądając materiał, uniemożliwia „przeklikanie” i zakończenie kursu bez zrozumienia
  • Szkolenia i informacje dostępne tylko przez określony czas - prowadzący może ustalić termin, po którym nie będzie możliwe zaliczenie danego modułu
  • Możliwość grupowania połączonych tematycznie szkoleń za pomocą tagów i kategorii
  • Możliwość przyznawania punktów za ukończenie szkolenie lub poszczególnych modułów
  • Śledzenie postępów uczestników szkoleń
Więcej o ITMS

O CERTES

CERTES to wiodąca firma szkoleniowo-doradcza, świadcząca usługi w zakresie szkoleń (online i stacjonarnych), webinarów, coachingu, projektowania i wdrażania programów rozwojowych, doradztwa biznesowego i doskonalenia procesów HR. Jesteśmy liderem w pozyskiwaniu dofinansowań na rozwój pracowników i organizacji. CERTES jest obecny na polskim rynku od ponad 17 lat i plasuje się na 1 miejscu rankingu firm szkoleniowych (Gazeta Finansowa 2021).

CERTES powstał w 2005 roku. Nie bez przyczyny na nazwę firmy wybraliśmy słowo certes z łac. oznacza „solidność”.W tym nurcie prowadziliśmy działania dla naszych Partnerów biznesowych. Kilkanaście lat działalności zaowocowało zaufaniem Klientów i solidną marką, rozpoznawalną na rynku.

Naszą misją jest podnoszenie skuteczności poprzez ciągłe dostarczanie nowej wiedzy, rozwijanie umiejętności oraz inspirowanie innych do zmian i samorealizacji. Chcemy wspierać naszych Klientów w osiąganiu sukcesów i budowaniu ich przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

  • ponad 75 tys. osób wzięło udział w szkoleniach
  • ponad 13 tys. dni szkoleniowych w latach 2005-2021
  • ponad 1500 organizacji, które nam zaufały
  • ponad 120 mln zł pozyskanych na rozwój naszych Partnerów
  • ponad 96 % uczestników oceniło nasze szkolenia jako dobre lub bardzo dobre

Biblioteka szkoleń

W bibliotece cyfrowych szkoleń ITMS znajduje się wiele pozycji uniwersalnych, jak np. Teambulding, Inteligencja Emocjonalna, Efektywne Przywództwo czy Rozwiązywanie Konfliktów – gotowych do wdrożenia niezależnie od branży, w której funkcjonuje przedsiębiorstwo. Poniżej znajdują się opisy kilku z dostępnych szkoleń.

Inteligencja Emocjonalna

Funkcjonowanie człowieka we współczesnym świecie wymaga kooperacji emocji i rozumu, a koncentracja na jednym elemencie nigdy nie daje zadowalających rezultatów. Logika bez emocji to teoretyczne rozważania, planowanie, argumentowanie i kontrowanie bez osobistej więzi i motywacji, natomiast emocje bez logiki to z kolei nieskoordynowane działania i brak samokontroli.

Celem kursu jest ukazanie uczestnikowi inteligencja emocjonalnej jako sztuki łączenia atrybutów zdrowego, racjonalnego myślenia ze spontaniczną lecz zrównoważoną ekspresją uczuć. Kurs pomoże uczestnikowi wykształcić umiejętność rozumienia swoich emocji oraz mądrego ich regulowania w relacji ze sobą, drugim człowiekiem oraz grupą w miejscu pracy

Zakres merytoryczny

Efektywne Przywództwo

Przywództwo jest dobrze znanym elementem, funkcjonującym jako fundament działania większości firm. Efektywne Przywództwo to kompleksowy program przygotowujący do profesjonalnego prowadzenia grup w celu efektywnego funkcjonowania organizacji.

Celem kursu jest zapoznanie uczestników szkolenia z technikami i procesem kreowania Przywódcy oraz różnymi stylami działania lidera. Ponadto uczestnik będzie kształcił własne umiejętności składowe takie jak efektywnie zarządzanie ludźmi, motywowanie, wyznaczanie celów i egzekwowanie wyników.

Korzyści dla uczestników

Korzyści dla organizacji Zakres merytoryczny

Teambuilding - budowanie efektywnych zespołów

Gdy mistrzostwach świata w piłce nożnej w 2014 r. składający się ze światowych wybitnych zawodników na każdej obsadzonej pozycji zespół Argentyny przegrał z dobrze zgraną drużyną Niemiec, coraz więcej managerów zaczęło się zastanawiać nad konstrukcją własnego zespołu, z którym pracuje na co dzień.

Celem kursu jest wykształcenie umiejętności świadomego budowania zespołów, które będą korzystać z efektu synergii, dając dużo większe efekty, niż suma działań poszczególnych jednostek. By uzyskać efekt synergii potrzebne są konkretne kompetencje, strategie budujące kooperacje i synchronizację działań.

Zakres merytoryczny

Twórcze rozwiązywanie problemów i konfliktów

Na co dzień współpracujemy z wieloma osobami, każdy ma inną osobowość, potrzeby, oczekiwania, wzorce postępowania i funkcjonowania. Zewnętrzne środowisko biznesowe jest już wystarczająco mocno skomplikowane, aby dodawać do tego tworzenie dodatkowych barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji. A większość konfliktów i nierozwiązanych problemów tworzy się z powodu niewiedzy.

Celem kursu jest diagnoza i wykształcenie metod eliminacji najczęstszych zakłóceń komunikacyjnych i konfliktów w zespole. Uczestnik zostanie uświadomiony popełnianych błędów atrybucyjnych, jako podstawy, do wzięcia odpowiedzialności za efektywność komunikacyjną oraz wypracowanie skutecznych narzędzi i metod służących radzenia sobie z problemami oraz konfliktami.

Korzyści dla uczestników

Korzyści dla organizacji Zakres merytoryczny

Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych

Celem e-szkolenia i całego szerszego procesu rozwoju kompetencji jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień podczas konferencji, zebrań, prezentacji danych w środowisku pracy, prezentacji ofert kontrahentom, partnerom biznesowym oraz wystąpień przed rozmaitymi audytoriami (klientami, współpracownikami, ekspertami etc.)

Kurs umożliwia poznanie zasad sztuki autoprezentacji, reguł komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, technik argumentowania i przekładania oferty na język korzyści, radzenia sobie z oporem i emocjami, doborem narzędzi wspomagających (Powerpoint itp.), dzięki czemu uczestnicy będą w stanie przeprowadzić profesjonalną prezentację oraz świadomie kreować wizerunek własny i reprezentowanej firmy.

Zakres merytoryczny

Chcesz wiedzieć więcej? Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!