Uwolnij swój potencjał
Znakiem naszych czasów jest dbałość o nieustanne doskonalenie kompetencji. Szkolenia są dziś najważniejszym benefitem i rdzeniem świadomego employer brandingu. Wielu pracownikom oferuje się drabiny, by mogli wspinać się na wyższy poziom. W Certes postanowiliśmy zmienić paradygmat, bo nowoczesna edukacja wymaga lepszych narzędzi. Rozbijamy szklany sufit, proponujemy przesiadkę do rakiety i odbywanie ekscytujących podróży rozwojowych...
O platformie ITMS
Platforma ITMS to środowisko umożliwiające kompleksową realizację projektów szkoleniowych i rozwojowych. Poprawę efektywności procesów szkoleniowych można odczuć już w pierwszych chwilach, gdyż uczestnicy szkoleń mają dostęp do materiałów z dowolnego miejsca (biura, domu, pociągu), 7 dni w tygodniu, przez całą dobę — zgodnie z paradygmatem ATAWADAC (Any Time, Any Where, Any Device, Any Content).
Platforma zapewnia dostęp do treści z dowolnego urządzenia, niezależnie od technologii i systemu operacyjnego. Dzięki temu możliwe jest korzystanie ze szkoleń przez użytkowników, za pomocą laptopów, komputerów, tabletów i smartfonów.
Dodatkowo platforma umożliwia implementację grywalizacji, co zwiększa zaangażowanie uczestników, którzy — zdobywając wirtualne nagrody, zaliczając kolejne poziomy oraz zdobywając punkty — „zupełnie przy okazji” uczą się. W ten sposób przyswojenie nawet trudnych treści staje się szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze.
Ścieżka kształcenia ITMS
W celu zapewnienia jak najlepszych rezultatów rozwojowych uczestników, do każdego obszaru tematycznego (szkolenia/kompetencji) stworzone zostały ścieżki rozwoju. Działania te umożliwią skuteczne wdrożenie nowych umiejętności oraz wzbudzą zaangażowanie wśród Uczestników. Rozwiązania CERTES to nie tylko szkolenia, czy webinary, ale pełen proces podczas którego Uczestnicy bede mogli rozwijać i doskonalić swoje umiejętności.
Funkcjonalność platformy
Platforma ITMS to nowoczesne narzędzie umożliwiające zarządzanie szkoleniami online. Pozwala ona m.in. na:
- Różne warianty dostępu do szkoleń: dla wszystkich (szkolenia demo), dla zalogowanych, wewnętrzne, tylko dla wybranej grupy, płatne w subskrypcji lub jednorazowo
- Automatyczne przyznawanie dostępu do kolejnych lekcji w określonych odstępach czasu
- Tworzenie grup szkoleniowych i przyznawanie dostępu do szkoleń dla całej grupy
- Tworzenie indywidualnych ścieżek szkoleniowych: blokowanie dostępu do kolejnych modułów przed zaliczeniem poprzednich
- Minimalny czas dla każdego zagadnienia - określenie minimalnego, czasu jaki trzeba spędzić, przeglądając materiał, uniemożliwia „przeklikanie” i zakończenie kursu bez zrozumienia
- Szkolenia i informacje dostępne tylko przez określony czas - prowadzący może ustalić termin, po którym nie będzie możliwe zaliczenie danego modułu
- Możliwość grupowania połączonych tematycznie szkoleń za pomocą tagów i kategorii
- Możliwość przyznawania punktów za ukończenie szkolenie lub poszczególnych modułów
- Śledzenie postępów uczestników szkoleń
Funkcjonalność platformy
Platforma ITMS to nowoczesne narzędzie umożliwiające zarządzanie szkoleniami online. Pozwala ona m.in. na:
- Różne warianty dostępu do szkoleń: dla wszystkich (szkolenia demo), dla zalogowanych, wewnętrzne, tylko dla wybranej grupy, płatne w subskrypcji lub jednorazowo
- Automatyczne przyznawanie dostępu do kolejnych lekcji w określonych odstępach czasu
- Tworzenie grup szkoleniowych i przyznawanie dostępu do szkoleń dla całej grupy
- Tworzenie indywidualnych ścieżek szkoleniowych: blokowanie dostępu do kolejnych modułów przed zaliczeniem poprzednich
- Minimalny czas dla każdego zagadnienia - określenie minimalnego, czasu jaki trzeba spędzić, przeglądając materiał, uniemożliwia „przeklikanie” i zakończenie kursu bez zrozumienia
- Szkolenia i informacje dostępne tylko przez określony czas - prowadzący może ustalić termin, po którym nie będzie możliwe zaliczenie danego modułu
- Możliwość grupowania połączonych tematycznie szkoleń za pomocą tagów i kategorii
- Możliwość przyznawania punktów za ukończenie szkolenie lub poszczególnych modułów
- Śledzenie postępów uczestników szkoleń
- Tworzenie quizów i testów w wielu trybach: odpowiedź jedno i wielokrotna,własna odpowiedź, prawda/fałsz, ułóż w kolejności, podpowiedzi
- Pretest (blokowanie dostępu do kolejnego materiału bez rozwiązania testu)
- Możliwość ustawienia maksymalnej ilości powtórzeń testu lub blokowanie możliwości powtórzenia testu
- Automatyczna zmiana kolejności pytań
- Maksymalny czas na wykonanie testu i licznik czasu wykonania testu
- Wyjaśnienie po udzielonej odpowiedzi
- Wykorzystanie materiałów audio i wideo w pytaniach
- Naliczanie punktów za prawidłowe odpowiedzi na pytania
- Certyfikaty generowane automatycznie po zakończeniu kursu
- Możliwość dodawania własnych wzorów certyfikatów
- Przyznawanie wirtualnych nagród, odznak, statusów i poziomów za ukończenie wybranych testów i quizów
- Praca własna (uczestnik musi przygotować i wgrać plik w wybranym formacie)
- Podpowiedź ułatwiająca rozwiązanie (telefon do przyjaciela)
O CERTES
CERTES to wiodąca firma szkoleniowo-doradcza, świadcząca usługi w zakresie szkoleń (online i stacjonarnych), webinarów, coachingu, projektowania i wdrażania programów rozwojowych, doradztwa biznesowego i doskonalenia procesów HR. Jesteśmy liderem w pozyskiwaniu dofinansowań na rozwój pracowników i organizacji. CERTES jest obecny na polskim rynku od ponad 17 lat i plasuje się na 1 miejscu rankingu firm szkoleniowych (Gazeta Finansowa 2021).
CERTES powstał w 2005 roku. Nie bez przyczyny na nazwę firmy wybraliśmy słowo certes z łac. oznacza „solidność”.W tym nurcie prowadziliśmy działania dla naszych Partnerów biznesowych. Kilkanaście lat działalności zaowocowało zaufaniem Klientów i solidną marką, rozpoznawalną na rynku.
Naszą misją jest podnoszenie skuteczności poprzez ciągłe dostarczanie nowej wiedzy, rozwijanie umiejętności oraz inspirowanie innych do zmian i samorealizacji. Chcemy wspierać naszych Klientów w osiąganiu sukcesów i budowaniu ich przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
- ponad 75 tys. osób wzięło udział w szkoleniach
- ponad 13 tys. dni szkoleniowych w latach 2005-2021
- ponad 1500 organizacji, które nam zaufały
- ponad 120 mln zł pozyskanych na rozwój naszych Partnerów
- ponad 96 % uczestników oceniło nasze szkolenia jako dobre lub bardzo dobre
Biblioteka szkoleń
W bibliotece cyfrowych szkoleń ITMS znajduje się wiele pozycji uniwersalnych, jak np. Teambulding, Inteligencja Emocjonalna, Efektywne Przywództwo czy Rozwiązywanie Konfliktów – gotowych do wdrożenia niezależnie od branży, w której funkcjonuje przedsiębiorstwo. Poniżej znajdują się opisy kilku z dostępnych szkoleń.
Funkcjonowanie człowieka we współczesnym świecie wymaga kooperacji emocji i rozumu, a koncentracja na jednym elemencie nigdy nie daje zadowalających rezultatów. Logika bez emocji to teoretyczne rozważania, planowanie, argumentowanie i kontrowanie bez osobistej więzi i motywacji, natomiast emocje bez logiki to z kolei nieskoordynowane działania i brak samokontroli.
Celem kursu jest ukazanie uczestnikowi inteligencja emocjonalnej jako sztuki łączenia atrybutów zdrowego, racjonalnego myślenia ze spontaniczną lecz zrównoważoną ekspresją uczuć. Kurs pomoże uczestnikowi wykształcić umiejętność rozumienia swoich emocji oraz mądrego ich regulowania w relacji ze sobą, drugim człowiekiem oraz grupą w miejscu pracy
Zakres merytoryczny
Uczestnik kursu dowie się jak błyskawicznie wpływać na swoje stany emocjonalne by zamiast sabotować swoje wysiłki, efektownie realizować wyznaczone cele
Autodiagnoza własnej EQ - istota zarządzania emocjami, Uczestnik nauczy się rozwiązywać problemy emocjonalne i decyzyjne zarówno swoje jak i innych
Dowie się jak uzyskać wewnętrzny spokój i mieć dostęp do większej w przeżywaniu emocji i wpływaniu na innych
Zacznie świadomie odczytywać emocje ludzi i stojące za tym intencje, pozna metody korzystania z inteligencji emocjonalnej do rozwiązywania sytuacji konfliktowych i problemów
Rozpoznawanie iradzenie sobie z trudnymi emocjami - zyska nowy wgląd w świat swoich przeżyć i myśli
Praktyka w modelu Unexpectedness, Variety, and Attention - zapobieganie znudzeniu i procesowi habituacji (emocje jako czynnik przeciwdziałający wypaleniu zawodowemu) - dowie się jak umiejętnie balansować umiejętności myślenia krytycznego oraz wchodzenia w intensywne emocje
Sposoby właściwego reagowania na emocje innych ludzi - przy pomocy poznanych pozycji percepcyjnych i ich dynamicznej zmiany zacznie łatwiej radzić sobie z sytuacjami stresującymi
Przywództwo jest dobrze znanym elementem, funkcjonującym jako fundament działania większości firm. Efektywne Przywództwo to kompleksowy program przygotowujący do profesjonalnego prowadzenia grup w celu efektywnego funkcjonowania organizacji.
Celem kursu jest zapoznanie uczestników szkolenia z technikami i procesem kreowania Przywódcy oraz różnymi stylami działania lidera. Ponadto uczestnik będzie kształcił własne umiejętności składowe takie jak efektywnie zarządzanie ludźmi, motywowanie, wyznaczanie celów i egzekwowanie wyników.
Korzyści dla uczestników
Nauczą się prowadzić grupy osób i umiejętnie zarządzać ich różnymi potrzebami
Dostaną konkretne narzędzia i sposoby oddziaływania na ludzi
Udoskonalą umiejętności obserwacji i analizy ludzkich zachowań
Zaczną kreować pozytywny i adekwatny do potrzeb wizerunek
Poznają sposoby skutecznego wywierania wpływu w komunikacji grupowej
Rozwiną najwazniejsze kompetencje menedżerskie
Korzyści dla organizacji
Poprawa komunikacji w organizacji - relacja między pracownikiem i jego przełożonym jest jednym z kluczowych czynników wpływających na efektywność i satysfakcję z miejsca pracy dla obu stron
Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników
Spadek rotacji kadry dzięki poprawie satysfakcji z jakości współpracy
Lepsze powiąznie celów indywidualnych z celami organizacji
Skuteczne wprowadzanie zmian organizacyjnych poprzez działania przywódcze
Zakres merytoryczny
Przywódca, lider, menedżer, różnice i ;charakterystyka ról
Zapoznanie z różnymi stylami przywództwa
Postawa przywódcy - sposoby chodzenia, gestykulowania, mówienia, budowania kontaktu lidera
Dynamika grup - świadome tworzenie powiązań między ludźmi
Model "Zademonstruj => Deleguj => Kontroluj"
Osobowość i cechy prawdziwego przywódcy
Komunikacja jako podstawowe narzędzie oddziaływania dla lidera
Zarządzanie relacjami w oparciu o wyznaczone cele
Trudne sytuacje przywódcy
Gdy mistrzostwach świata w piłce nożnej w 2014 r. składający się ze światowych wybitnych zawodników na każdej obsadzonej pozycji zespół Argentyny przegrał z dobrze zgraną drużyną Niemiec, coraz więcej managerów zaczęło się zastanawiać nad konstrukcją własnego zespołu, z którym pracuje na co dzień.
Celem kursu jest wykształcenie umiejętności świadomego budowania zespołów, które będą korzystać z efektu synergii, dając dużo większe efekty, niż suma działań poszczególnych jednostek. By uzyskać efekt synergii potrzebne są konkretne kompetencje, strategie budujące kooperacje i synchronizację działań.
Zakres merytoryczny
Uczestnik rozpozna swoją rolę w organizacji w celu efektywniejszego wykorzystania indywidualnych zasobów
pozna sposoby budowania pozytywnej atmosfery do współpracy z innymi osobami
dowie się jak zapobiegać powstawaniu konfliktów, a gdy się pojawią nie rozwiązywać je i nie doprowadzać do eskalacji
wzmocni umiejętności lingwistyczne, poznasz wzorce, które pomogą lepiej komunikować się z różnymi członkami zespołu
pozna kryteria i strategię budowania efektywnych zespołów, rolę i funkcje metodologii JA i MY
budowanie platformy porozumienia w zespołach: emocjonalnego samopoczucia, koleżeńskiej więzi, standardów logistycznych, planowania strategicznego, etycznego traktowania oraz wielu innych
elementy zarządzania zespołem, w tym m.in motywacja zespołu na poziomie indywidualnym i kolektywnym, zarządzanie czasem zespołu i delegowanie zadań w zespole, sytuacje kryzysowe i metody radzenia sobie z nimi, behawiorystyka grup - stadia rozwoju i cykle zespołów, techniki zdrowej analizy swoich myśli indywidualnych i zespołowych oparte na technologii TPSKA Alberta Ellisa i Martina Seligmana, elementy metakomunikacji i grupowej asertywności
Na co dzień współpracujemy z wieloma osobami, każdy ma inną osobowość, potrzeby, oczekiwania, wzorce postępowania i funkcjonowania. Zewnętrzne środowisko biznesowe jest już wystarczająco mocno skomplikowane, aby dodawać do tego tworzenie dodatkowych barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji. A większość konfliktów i nierozwiązanych problemów tworzy się z powodu niewiedzy.
Celem kursu jest diagnoza i wykształcenie metod eliminacji najczęstszych zakłóceń komunikacyjnych i konfliktów w zespole. Uczestnik zostanie uświadomiony popełnianych błędów atrybucyjnych, jako podstawy, do wzięcia odpowiedzialności za efektywność komunikacyjną oraz wypracowanie skutecznych narzędzi i metod służących radzenia sobie z problemami oraz konfliktami.
Korzyści dla uczestników
Nauczysz się korzystać z opinii innych osób do rozwiązywania własnych i wspólnych problemów
Przestaniesz reagować osobiście i emocjonalnie gdy inni nie będą się z Tobą zgadzać lub będą Cię krytykować
Wyeliminujesz stres związany z problematycznymi i konfliktowymi sytuacjami
Będziesz wiedzieć jak umiejętnie przekazywać współpracownikom upomnienia i to co mogą zrobić lepiej
Poznasz techniki zarządzania konfliktem
Rozwiniesz umiejętności twórczego formułowania i krytykowania pomysłów
Dowiesz się jak poszukiwać nowatorskich i niekonwencjonalnych rozwiązań
Zostaniesz praktycznie przygotowany do twórczego radzenia z rzeczywistymi problemami
Korzyści dla organizacji
Częste i długotrwałe, nierozwiązywane konflikty w miejscu pracy powodują stres, obniżenie jakości i wydajności pracy, niechęć do jej wykonywania. Skutkiem może być utrata najlepszych pracowników, którzy przejdą do innych firm i częstsze nieobecności pozostałych. Wyedukowany w tym temacie pracownik nie tylko nie będzie sprawiał problemów, ale sam nauczy się jak oczyszczać atmosferę w firmie, zarówno dla dobra własnego jak i organizacji.
Zakres merytoryczny
Jak rodzą się konflikty i jak pozbywać się przyczyn ich powstawania
5 Perspektyw - jak patrzeć na problemy i pomysłu z wielu aspektów
W jaki sposób znajdywać synergiczne rozwiązania
Feedback jako metoda w radzeniu sobie z konfliktem
Biznesowe zastosowanie strategii Disney'a dla grup
Dynamika sytuacji konfliktowych i metody eliminacji
Zasady budowani dobrych relacji w miejscu pracy
Kierowanie i formułowanie oczekiwań
Rola empatii w rozwiązywaniu problemów
Rozwiązywanie problemów Metodą Aktywnego Planowania Strategii
Celem e-szkolenia i całego szerszego procesu rozwoju kompetencji jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień podczas konferencji, zebrań, prezentacji danych w środowisku pracy, prezentacji ofert kontrahentom, partnerom biznesowym oraz wystąpień przed rozmaitymi audytoriami (klientami, współpracownikami, ekspertami etc.)
Kurs umożliwia poznanie zasad sztuki autoprezentacji, reguł komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, technik argumentowania i przekładania oferty na język korzyści, radzenia sobie z oporem i emocjami, doborem narzędzi wspomagających (Powerpoint itp.), dzięki czemu uczestnicy będą w stanie przeprowadzić profesjonalną prezentację oraz świadomie kreować wizerunek własny i reprezentowanej firmy.
Zakres merytoryczny
zapoznanie z kluczowymi przekonaniami związanymi z wystąpieniami publicznymi - uczestnik pozbędzie się negatywnych emocji oraz ograniczających i hamujących przekonań zastępując je takimi, które wywołują poczucie luzu, spokoju i swobody w wyrażaniu tego co chce przekazać
sposoby oswojenia się ze sceną oraz oczekiwaniami publiczności - metodologia walki ze stresem i tremą
nabycie wiedzy z zakresu rozpozniania i dostosowania się do audytorium - 10 kroków przygotowania do prezentacji
przyswojenie zasad zarządzania wrażeniem publicznym - kontrola pierwszego wrażenia oraz operowania mową ciała
budowanie relacji z audytorium - w jaki sposób współpracować z uczestnikami, aby wystąpienie/prezentacja była uszyte na miarę audytorium i jednocześnie spełniała założone cele
budowanie postawy profesjonalnego prezentera - nauka właściwej ekspresji i komunikowania stanów emocjonalnych za pomocą zachowań werbalnych i niewerbalnych
przyswojenie zasad 4-matu Prezentacyjnego i Cyklu Kolba - podstawowych i jednocześnie kompleksowych narzędzi w warsztacie profesjonalnego mówcy, prezentera czy managera prowadzącego zebrania firmowe
zgłębienie technik prezentacyjnych Nested Loop - wspomagających utrzymanie skupienia słuchaczy i zapamiętywanie przez nich przekazywanej treści
diagnoza trudnych sytuacji, reakcje na pytania uczestników podczas wystąpień publicznych i prezentacji oraz metody radzenia sobie z nimi
Chcesz wiedzieć więcej? Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!