LSN® SZKOLENIA OTWARTE
Kompetencje przyszłości
w pracy menedżera
Cele szkolenia
Żyjemy w świecie ciągłych zmian, postęp technologiczny osiąga niebywałe rozmiary, zaś czwarta rewolucja przemysłowa właśnie staje się faktem. O tym, co nas czeka warto myśleć już dziś zgodnie z przesłaniem popularnego hasła „zmieniaj się, zanim zmieni cię rynek”. Gdy tradycyjny katalog kompetencji przestaje przynosić efekty warto porzucić schematy i utarte nawyki oraz sprawdzić bez jakich umiejętności z katalogu kompetencji przyszłości nie sposób efektywnie kierować i osiągać rezultaty.
Najbliższy termin
szkolenia:
04-05.03.2025 - online
Cena: 1 790 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Topowe kompetencje przyszłości w pracy menedżera
- Zwinność
- Crossowanie
- Adaptacja do zmian
- Cztery generacje w zarządzaniu – fakty i mity
- Cztery generacje w zarządzaniu – rys historyczny
- Management 1.0 – zalety i wady
- Management 2.0 – mocne i słabe strony
- Management 3.0 – co zyskuje lider, zespół i Organizacja dzięki takiemu podejściu?
- Management 4.0 – czyli przywództwo przyszłości
- 6 filarów nowoczesnego zarządzania
- Energize people – czyli idea kreowania motywacji wewnętrznej w zespole
- Empower Teams – samodzielność w zakresie podejmowania decyzji oraz branie odpowiedzialności za swoje decyzje i działania
- Align Constraints – wspólny cel oraz idea współodpowiedzialności w zespole
- Develop competence – mechanizmy i sposoby na wzrost kompetencji wśród członków zespołów
- Grov structure – jak budować samoorganizujące się zespoły?
- Improve everything – najskuteczniejszą formą uczenia się jest nauka poprzez aktywne eksperymentowanie oraz doświadczenie
- Energize people
- Czy motywację można kupić?
- Praktyczne sposoby kreowania motywacji wewnętrznej i rola menedżera w tym procesie
- Empower Teams
- Na czym polega idea empowerment?
- Filary podejścia empowerment (zaangażowanie, samodzielność w zakresie podejmowania decyzji, branie odpowiedzialności za działania i decyzje)
- Align Constraints
- Czym jest idea wspólnego celu w M 3.0?
- Sposoby komunikowania celów w zwinnym środowisku
- Współodpowiedzialność za cel vs niechęć do brania odpowiedzialności vs podejście silosowe (biorę odpowiedzialność wyłącznie za swój wkład /swój odcinek pracy)
- Develop competence
- Wzrost kompetencji – jak rozwijać umiejętności w zwinnym zespole?
- Instruktaż vs coaching vs mentoring – czyli o zarządzaniu rozwojem członków zespołu
- Model 70/20/10 – jak go wykorzystać w pracy projektowej / zespołowej?
- Grov Structure
- Na czym polega idea samoorganizujących się zespołów?
- 7 kroków do zbudowania samoorganizujących się zespołów – czyli model 7. Poziomów samoorganizacji
- Autodiagnostyka – na którym etapie „usamodzielniania” pracowników aktualnie jestem i jaki powinien być mój następny krok?
- Improve everything
- Idea „uczenia” się na błędach i sukcesach
- NBC – rola menedżera w kreowaniu i promowaniu kultury uczenia się na błędach i nieobwiniania się
- Uczenie się poprzez doświadczenie na bazie postulatów „out-of-the-box”, tj. greenhousing, stop idea killer
- Podsumowanie szkolenia oraz action plan
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online