Szkolenia Obsługa Klienta  Szkolenia: obsługa Klienta


Emocje w kontakcie
z klientem

Uczucia same w sobie nie są złe. Liczy się to, co z nimi zrobimy – Stephen Arterburn

Cele szkolenia


Dla wielu ludzi praca zawodowa jest jednym ze znaczących źródeł stresu, silnych emocji i problemów w życiu. Ludzie poświęcają obecnie na pracę nie tylko dużą ilość czasu, ale też duże zasoby energii, zarówno fizycznej jak i psychicznej. Życie w ciągłym pobudzeniu emocjonalnym, męczy i wypala, a my czujemy się bezsilni. Dlatego warto uświadomić sobie jakie emocje pojawiają się w sytuacjach zawodowych (w kontakcie z klientem), zarówno nasze jak i klienta, na które mamy wpływ, a czego nie jesteśmy wstanie zmienić, oraz w jaki sposób sobie z nimi radzić. Budowanie kompetencji emocjonalnych pomaga nam być bardziej świadomymi i daje możliwości reagowania adekwatnego do sytuacji.


Korzyści dla uczestnika


  • Nauczysz się rozpoznawania, nazywania i rozumienia własnych emocji
  • Będziesz potrafił/a rozpoznać emocje innych osób – i zweryfikować swoje przypuszczenia,
  • Nabędziesz kompetencje do regulowania emocji zgodnie z sytuacją,
  • Nauczysz się wychodzenia z sytuacji i wyciszania swoich emocji,
  • Zwiększysz swoje kompetencje w obszarach umiejętności bycia w relacji i reagowania na sytuacje,
  • Popracujesz nad własną motywacją i empatią.

Korzyści dla organizacji


  • Zwiększenie efektywności pracowników w kierowaniu emocjami swoimi i innych
  • Zapobieganie eskalacji emocji i co za tym idzie kolejnych sytuacji trudnych w kontakcie z klientem
  • Pracownicy bardziej swoich emocji radzą sobie lepiej w relacjach wewnętrznych, są bardziej zmotywowani i proaktywni

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Proces szkoleniowy realizowany jest zgodnie z podejściem D. Kolba. Uczestnicy będą mieli okazję doświadczać i aktywnie eksperymentować poprzez różnorodne aktywności i techniki szkoleniowe, takie jak symulacje, pracę w grupach, kwestionariusze autodiagnostyczne, analizę case–studies, scenki obsługowe oraz edutainment.

    Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnego warsztatu, gdzie 80% czasu stanowi praktyka. Program przebiega według następującej dynamiki: doświadczenie (aktywne eksperymentowanie), wprowadzenie do teorii modelu tj. mini wykłady o zasadach, modelach, technikach i narzędziach (wiedza) oraz ćwiczenie nowych technik/modeli w bezpośrednim przełożeniu na profesjonalną obsługę Klienta wewnętrznego (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: