PRZEMYSŁ 4.0 / TRANSFORMACJA CYFROWA OD PODSTAW


Office 365


Cel edukacyjny

Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności obsługi rozwiązań usługi Office 365 pozwalające zwiększyć konkurencyjność. Szkolenie przeznaczone jest dla osób ceniących wspólną pracę w zespołach, które chcą pracować efektywniej dzięki rozwiązaniom firmy Microsoft.



Korzyści dla Uczestnika

  • Dzięki podniesieniu umiejętności w ramach rozwiązań usługi Office 365 Uczestnik lepiej będzie współpracował z zespołami
  • Zrozumie, że znając narzędzie efektywnie będzie mógł realizować swoje działania
  • Będzie świadomie zarządzał swoim kalendarzem, planowaniem spotkań i udostępnianiu terminów innym pracownikom

Korzyści dla Organizacji

  • Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie umiejętności dotyczących obsługi rozwiązań Office 365
  • Budowanie marki i profilu firmy
  • Osięgnięcie przewagi konkurencyjnej

Program szkolenia

  1. Usługi Office 365 – wprowadzenie
  2. Wersje internetowe i mobilne pakietu Office
  3. Poczta klasy biznes
  4. MS Teams - praca w aplikacji
  5. Zarządzanie kalendarzem, planowanie spotkań i udostępnianie terminów
  6. Onedrive – praca zespołowa i komunikacja, działania w chmurze
  7. Bezpieczeństwo pracy
  8. SharePoint, Sway oraz Microsoft Forms - funkcje oraz praktyczne użycie
  9. Pakiet Office 365 – rozwiązywanie kluczowych problemów

Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!



    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    POWIĄZANE PRODUKTY