Dorota Kabat


Trener | Coach | Konsultant

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Prudential, Santander/Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, Hestia, Commercial Union Polska, TF SKOK, Bank Millenium, BGK, Raiffeisen Leasing Polska, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji, Meritum Bank, PZU, mBank, Deutsche Bank Polska, Uniqa Polska, Grupa Inwestycyjna HOSSA, Samuelson&Nordhaus, Qulia Development; Polkomtel, Telekomunikacja Polska, T-mobile, Orange Polska; Makro Cash & Carry Polska, Kraft Foods Polska, Eurocash, Bomi, Piotr i Paweł, Carrefour Poland, Grupa Animex, PKP PLK, Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, Towarzystwo Inwestycyjne, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, Grupa VW, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, PSA, Suzuki, KIA, Mitsubishi, Avon Cosmetics Polska, Jafra Cosmetics Poland, Douglas Perfumerie, Oceanic, Euro Fragrance, Jeronimo Martins Dystrybucja – Drogerie HEBE, International Paper Kwidzyn, Akzo Nobel, Philips Lighting Poland, Elektrociepłownie Wybrzeże, ADB Global Produkcja, Ceramika Paradyż, Tauron, Grupa Pilklington, Grupa NSG, ABB Polska, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Zelmer, Pomorska Spółka Gazownictwa, Franke, RWE Polska, BSH, Grupa Lotos, Unilever, Hewlett – Packard Polska, Asseco Poland, Intel, Atena, New Man Polska, Hexeline, Sunset Siuts, Smyk, Empik Media & Fashion, New Yorker Polska, Lyreco Polska, Jysk, Centra Handlowe: Klif Gdynia, Galeria Matarnia, Alfa i Madisson Gdańsk, Galeria Łódzka i Manufaktura Łódź, Galaxy Szczecin, Stary Browar, M1 i Plaza Poznań, Leroy Merlin, Neuca, Polpharma, Lundbeck, Servier Polska, Bayer Polska i inne.

Wiedza i kompetencje


  • Magister pedagogiki, skończyła podyplomowe studia z zakresu Psychologii Zorientowanej na Proces, Posiada także dyplom Psychoterapeuty Międzynarodowej Akademii Intercollege.
  • Ukończyła kursy: certyfikowany coach w metodologii International Coach Federation, międzynarodowy certyfikat N.E.W.S. do nawigacyjnej pracy z zespołami i organizacjami, certyfikat UGW w zakresie Treningu Pamięci i Koncentracji, Pracitioner in the Art of NLP, Certyfikat Beauty for All Seasons w stopniu trenerskim
  • Członek Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu.
  • Posiada uprawnienia do pracy narzędziem IniJob do badania kultury organizacyjnej oraz kultury komunikacji w firmie.

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Konsultant, trener, certyfikowany coach w medologii International Coach Federation
  • Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu.
  • Posiada uprawnienia do pracy narzędziem IniJob do badania kultury organizacyjnej oraz kultury komunikacji w firmie.
  • Jako Trener zrealizowała ponad 3500 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry menedżerskiej m.in. z zakresu przywództwa, zarządzania, prowadzenia zespołu, zarządzania zmianą, efektywnością, różnorodnością pokoleń, celami; szkoleniach dla sił sprzedaży z zakresu zwiększania efektywności sprzedaży, obsługi klienta; szkoleniach z tematów wdrażanie innowacji, rozwiązywanie problemów, rozwój kreatywności; szkoleniach z zakresu kompetencji osobistych: gps komunikacyjny, asertywność, kierowanie swoją karierą zawodową, budowanie wizerunku. Realizuje szkolenia z zakresu TTT dla grup początkujących oraz zaawansowanych.
  • Jako Konsultant wspiera organizacje we wdrażaniu zmian, budowania kultury innowacyjnej i opartej na szacunku, wypracowywaniu standardów sprzedaży, usług, wdrażanie ocen pracowniczych, kompetencji, procesów komunikacyjnych. Wspiera organizacje w rozwiązywaniu problemów w biznesie, w wypracowaniu oraz wdrożeniu standardów, wdrożeniu programów mentoringowych oraz talentowych, w budowaniu wizerunku oraz w kierowaniu swoim rozwojem zawodowym. Zrealizowała ponad 350 godzin pracy w zakresie wdrażania wartości, wizji, misji, celów strategicznych na poziomie organizacji oraz zespołu oraz rozwiązywania problemów. W procesach AC/DC Asesor ma ponad 1200 ocenionych osób, pracowała przy DC oraz AC jako twórca procesu, Koordynator oraz Asesor.
  • Jako Coach zrealizowała ponad 750 godzin pracy w coachingu biznesowym dla kadry menedżerskiej wyższego oraz średniego szczebla, ponad 40 procesów dla talentów, blisko 80 procesów w coachingu zespołowym, w roli coacha/mentora: zrealizowała ponad 80 procesów mentoringowo/coachigowych dla wyższej oraz średniej kadry menedżerskiej.

Specjalizacja


  • Zarządzanie i przywództwo
  • Sprzedaż i obsługa klienta
  • Wdrażanie innowacji
  • Umiejętności interpersonalne
  • Wdrażanie programów mentoringowych i talentowych
  • Szkolenia dla trenerów
Wielkość czcionki
Tryb kontrastowy