Szkolenia Zarządzanie organizacją

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Cele szkolenia

Sytuacje interwencyjne i sytuacje kryzysowe wymagają od menedżerów innego podejścia niż codzienne. Kluczową kwestią jest komunikacja oraz odpowiedzialność, które budują pozytywne nastawienie pracowników w trudnej sytuacji – sytuacji kryzysowej. Szczególną rolę ma poczucie braku bezpieczeństwa, dynamika sytuacji, niepewność, które to trzeba oswoić w sobie oraz pracować z innymi, by przeszli sytuację kryzysu w mało bolesny sposób. Menedżerowie muszą stanąć na wysokości zadania i zadbać o jak najlepszą komunikację i motywację do działania, pomimo i na przekór sytuacji kryzysowej, tego właśnie nauczą się podczas szkolenia „Zarządzanie sytuacją kryzysową”.


Korzyści dla uczestnika

  • Świadomość swojego wpływu w sytuacji kryzysowej
  • Poznanie strategii radzenia sobie w sytuacji kryzysowej
  • Pozyskanie wiedzy jak skutecznie komunikować o zaistniałych sytuacjach kryzysowych wewnątrz organizacji
  • Nauczenie się panowania nad stresem w sytuacji kryzysowej
  • Zrozumienie jakie znaczenie w zarządzaniu ma branie odpowiedzialności i decyzyjność menedżerów w sytuacjach kryzysowych

Korzyści dla organizacji

  • Skuteczne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
  • Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
  • Radzenie sobie w zmiennym otoczeniu biznesowym
  • Utrzymanie płynności finansowej

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania Uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych. W trakcie szkolenia Uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.



    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300