SZKOLENIA ONLINE
WEBINARY
Wydawać by się mogło, że cały świat się zatrzymał.
A on wciąż jednak trwa, choć w nowych i ogromnie nieprzewidywalnych warunkach. Pytanie, czy ta sytuacja kontroluje nas, czy to my kontrolujemy sytuację? W skali makro zapewne, to pierwsze. W naszych mikroświatach jednak wciąż możemy dokonywać wyborów i podejmować decyzje; możemy się uczyć, rozwijać i weryfikować, czy to, co robimy w aktualnej sytuacji, się sprawdza, czy warto szukać nowych i użytecznych rozwiązań.
My podjęliśmy konieczne decyzje i sprawdziliśmy skuteczność naszych działań. Zostaliśmy tam, gdzie jest bezpiecznie. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie stworzyliśmy poniższy katalog szkoleń online, który konsultowaliśmy merytorycznie w zespole naszych specjalistów: psychologów, ekonomistów, socjologów, informatyków, a także specjalistów od zarządzania sytuacjami kryzysowymi.
Już w zeszłym roku część naszych działań została przeniesiona do pracy on-line i z tego doświadczenia teraz możemy korzystać. W ciągu niespełna dwóch tygodni dla większości naszych stałych Klientów przygotowaliśmy nowe sale szkoleniowe, w świecie wirtualnym, tak by niczego nie przerywać, tylko dostosowywać do aktualnej sytuacji – tej na świecie i tej odnoszącej się do specyfiki poszczególnych organizacji. Nie spowalniamy ani nie przyspieszamy. Po prostu nie zatrzymujemy się.
Szkolenia dedykowane - zamkniete - cykle szkoleniowe
Jak stymulować pracowników do samorozwoju?
Ciągle poszukujemy odpowiedzi, jak motywować pracowników, aby chcieli poszerzać swoje horyzonty oraz by czuli się doceniani przez pracodawcę. Odpowiedzią mogą być - cykliczne spotkania rozwojowe.
W dzisiejszej sytuacji ograniczania bezpośredniego kontaktu proponujemy organizowanie cyklu ogólnorozwojowych webinarów/spotkań online dedykowanych dla wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska.
Webinary mogą odbywać się, np. raz w miesiącu, a czas ich trwania to około 60 - 90 minut. Gwarantujemy, że każdy pracownik znajdzie interesujący temat.
Warto zadbać o ludzi w tak trudnym okresie…
MOJA ROLA W ZMIANIE ORGANIZACYJNEJ
KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA W ZMIANIE – RADZENIE SOBIE Z WŁASNYMI EMOCJAMI
ORIENTACJA NA CEL JAKO CODZIENNA PRAKTYKA
- Cele, korzyści i zagrożenia. Wypracowanie stanowiska, że korzyści MBO przeważają nad zagrożeniami
- Proces określania celów - przygotowanie - wyznaczanie i przyjmowanie celów - punkty kontrolne - rozliczanie i przyjęcie nowego celu.
- Rola i postawa przełożonego i podwładnego. Jaka być powinna?
- Jakie występują korzyści i zagrożenia, czyli jak zachęcić pracowników do procesu?.
- Feromony przywództwa – autorytet lidera.
- Ponadczasowy lider–autorytet a pokolenia „X”, „Y”, „Z”.
- Stylista przywództwa– autorytet a style zarządzania.
- Na szczycie piramidy – autorytet a model Lencioniego. Dysfunkcje przywództwa.
- Po co określać CELE?
- Jak określać cele? Metoda SMART a SIM.
- Cele biznesowe a cele indywidualne Pracowników.
- Kiedy zwiększamy szanse na realizację celów?
- Zachowania i kompetencje Szefa a motywacja Pracowników do realizacji celów.
- Główne źródła pozytywnego wpływu.
- Czynniki wpływające na skuteczność w realizacji celów.
- Model HPI a efektywność indywidualna i zespołowa.
- Określanie planów działań związanych z celami.
- Możliwe trudności związane z realizacją celów oraz sposoby przeciwdziałania im oraz radzenia sobie z nimi.
- Krótkie podsumowanie webinaru.
- Zadania praktyczne dla Uczestników po webinarze.
DECYZJE I PODEJMOWANIE DECYZJI
- Decyzje w praktyce: Typy sytuacji decyzyjnych i na czym polega proces decyzyjny – krok po kroku oraz racjonalne podejmowanie decyzji vs intuicyjne
- Poznanie procesu podejmowania decyzji i czym w tym procesie jest myślenie i intuicja.
- Model D. Kahnemana – przećwiczenie na przykładzie podejmowania decyzji w życiu osobistym i zawodowym
- Złudzenie racjonalności czyli jak ograniczać wpływ emocji na proces decyzyjny i koncentracja na zasadniczych priorytetach.
- Poznanie czym są emocje w procesie decyzyjnym
- Praca na potrzebach, emocjach i działaniach.
- Odwoływanie się do emocji – czy w biznesie jest na to miejsce?
- Akcentowanie potrzeb, czyli uzasadnianie naszych intencji.
- Wyrażanie próśb i oczekiwań w taki sposób, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich spełnienia.
- Konstruktywne reagowanie na odmowę.
- Metoda kluczowych pytań.
- Docieranie do prawdziwych przyczyn problemu (technika 5xWhy).
- Selekcja informacji.
- Właściwe definiowanie problemu.
- Proces zdalnego twórczego rozwiązywania problemów.
- Mocne/ słabe/ problemy – Jakie moje mocne strony sprzyjają twórczemu rozwiązywaniu problemów? Jakie moje słabe strony mogą utrudniać twórcze rozwiązywanie problemów?
- Jakiego typu sytuacje, obszary, działania mogą być problemem w twórczym rozwiązywaniu problemów online?
- Twórcze widzenie świata – rozwijanie myślenia pytajnego.
- Twórcze łączenie – rozwijanie myślenia kombinacyjnego.
- Twórcze przekształcanie – rozwijanie myślenia transformacyjnego.
- Techniki generowania rozwiązań, plan wdrażania, monitoring, ocena.
- Wdrażanie pomysłów, bariery utrudniające przyjęcie rozwiązań, wdrażanie koncepcji w życie, jak radzić sobie z krytyką?
WPROWADZENIE DO KONCEPCJI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
- Rozwiązywanie problemów – specyfika sytuacji problemowej.
- Mocne/słabe/problemy.
- Co jest w rzeczywistości problemem? Jeżeli nie wiesz, nie zaczynaj rozwiązywania.
- Narzędzia wspierające definiowanie i rozwiązywanie problemu.
- Etapy pracy w ramach metodologii A3.
- Rozgrzewka kreatywna – neurobik w praktyce.
- Twórcze widzenie świata – rozwijanie myślenia pytajnego.
- Twórcze łączenie – rozwijanie myślenia kombinacyjnego.
- Twórcze przekształcanie – rozwijanie myślenia.
- Uruchomienie technik procesu twórczego: myślenia pytajnego, myślenia kombinacyjnego i myślenia transformacyjnego.
TECHNIKI ORGANIZACJI CZASU I PLANOWANIA
- Oblicza i konsekwencje wykonywania zadań pod presja czasu.
- Zasady formułowania celów. Metoda SMART.
- Matryca Eisenhowera.
- Metoda ALPEN.
- Zastosowanie zasady Pareto w zarządzaniu czasem.
- Zasada 60/40.
- Złota godzina.
- Jak nadawać priorytety zadaniom?
- Układanie planu dziennego, tygodniowego i innych oraz kontrola realizacji planu.
- Przyczyny niekonsekwencji w realizacji planu pracy.
- Sposoby wyeliminowania przeszkód w efektywnym wykorzystaniu czasu.
- Metoda Pomodoro jako recepta na rozpraszacze.
- Jak efekt piły wpływa na realizację założonych celów i zadań.
- Czy moja postawa ma znaczenie.
CROWDSTORMING
- Tworzenie i monitorowanie giełdy pomysłów.
- Benchmarking i dobre praktyki z rynku (skąd czerpać inspiracje).
- Case study: McDonalds, Netflix, Starbucks, Threadless.
- Burza mózgu w oparciu o model 4R.
- Proces CROWDSOURCINGOWY.
- Modele crowdsourcingu.
- Adaptacja i implementacja: burza mózgu; jak wykorzystać crowdsourcing w fimie XYZ?
- Platformy crowdsourcingowe.
JAKA JEST RÓŻNICA POMIĘDZY USPRAWNIANIEM, KREATYWNOŚCIĄ A INNOWACYJNOŚCIĄ?
PRZEŁAMYWANIE WŁASNYCH BARIER
W TWÓRCZOŚCI (KREATYWNOŚCI) – CZEGO POTRZEBUJĘ DO SZYBKIEGO DZIAŁANIA W OBLICZU PROBLEMÓW DO ROZWIĄZANIA
WYJŚCIE POZA OGRANICZENIA KRĘPUJĄCE INNYCH – MYŚLENIE WYCHODZĄCE POZA SZTUCZNE, USTALONE PRZEZ INNYCH GRANICE – OUT-OF-THE-BOX
- Jakie są główne potrzeby Klientów? Gdzie są ich źródła?
- Główne motywatory wewnętrzne ludzi a ich potrzeby?
- Jak rozpoznawać potrzeby Klientów?
- Dopasowanie do preferencji Klientów w zakresie współpracy i komunikacji (co wiemy na ten temat z różnych źródeł i narzędzi diagnostycznych).
- Jak tworzyć rozwiązania odpowiadającej potrzebom Klientów?
- Znaczenie pytań w pracy z Klientami.
- Najczęstsze obiekcje Klientów. Jak przyjmować obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje?
- Co składa się na najwyższą jakość obsługi? Jakie kompetencje warto rozwijać?
- Jak mierzyć poziom satysfakcji Klientów oraz jak tworzyć kulturę organizacji otwartej na pozyskiwanie informacji zwrotnych?
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
- Czym jest obsługa i co wpływa na jej jakość?
- Jakość obsługi a odczucia klientów („waga”).
- Techniki rozpoznawania potrzeb klientów – metoda NASA
Proponowane zagadnienia:
Zarządzanie
Proponowane zagadnienia:
Komunikacja
- Zasady komunikacji między ludźmi w formie pracy online – uwaga! technika.
- Ustalanie sposobu i częstotliwości – ilość nie daje jakości.
- Zaufanie podstawą komunikacji – nie trzeba kontrolować, wystarczy zaufać.
- Spotkania, zebrania czy operatywki.
- W jaki sposób wyrażać zainteresowanie innymi i słyszeć, co mówią?
- Sztuka zadawania inspirujących pytań.
- Udzielanie sobie informacji zwrotnych.
- Konstruktywna krytyka.
- Kwestionariusz szkoleniowy – style osobowości a komunikacja.
- Wprowadzenie do stylów komunikacji – mocne strony i ograniczenia każdego ze stylów.
- Jak się komunikować, aby porozumienie osobą o danym stylu było jak najbardziej komfortowe dla obu stron. Prezentacja „instrukcji”.
- Jak się porozumieć, gdy nie ma „chemii”? Znaczenie różnic w stylach w efektywnej współpracy zespołu
- Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
- Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
- Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
- Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili.
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji.
- Skoncentrowanie uwagi na osobie mówiącej.
- Wyłączanie komunikacji wewnętrznej (filtrów, nastawień).
- Waga zadawania pytań w aktywnym słuchaniu:
- Pytania otwarte (czym są i kiedy je stosować)
- Pytania zamknięte (czym są i kiedy je stosować)
- Umiejętne parafrazowania sprzyjająca aktywnemu słuchaniu.
- Błędy komunikacyjne utrudniające aktywne słuchanie.
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
- Zasady skutecznej komunikacji.
- Omówienie rodzajów komunikacji – charakterystyka komunikacji werbalnej, niewerbalnej, pionowej, poziomej etc.), co je łączy, co różni, kiedy są skuteczne, a kiedy są nieskuteczne.
- Rola celu w procesie komunikacji – cele organizacji a cele osobiste.
- Bariery w komunikacji.
- Odróżnianie faktów od interpretacji.
- Uświadomienie roli postawy asertywnej w budowaniu relacji i współpracy w organizacji.
- Asertywna postawa – jak odróżnić ją od uległości, agresji i manipulacji.
- Asertywność, jako zdolność egzekwowania własnych praw i szanowania praw innych – PRAWA ASERTYWNOŚCI.
- Jak mówić „nie” z zachowaniem szacunku do siebie i innych?
- Trudności emocjonalne związane z przyjmowaniem pochwał oraz zarzutów.
- Model FUKO, UFO.
- Jak reagować na krytykę – praktyczne przykłady i metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
MODEL NVC JAKO ODPOWIEDŹ NA POTRZEBĘ BUDOWANIA ZAUFANIA I PARTNERSTWA W ZESPOLE
- Wprowadzenie do NVC – fundamenty metody i jej podstawowe założenia – prezentacja trenerska połączona z dyskusją interaktywną.
- Potrzeby vs strategie, czyli jak odkryć prawdziwe intencje poszczególnych zachowań – Uczestnicy najpierw zidentyfikują swoje potrzeby zawodowe, a następnie w podgrupach wypracują konstruktywne sposoby na ich zaspokajanie.
- Empatia dla innych członków zespołu – identyfikowanie potrzeb stojących za niekonstruktywnym zachowaniem współpracowników.
- Fakty vs interpretacje.
- Odwoływanie się do emocji – czy w biznesie jest na to miejsce?
- Akcentowanie potrzeb, czyli uzasadnianie naszych intencji.
- Wyrażanie próśb i oczekiwań w taki sposób, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich spełnienia.
- Konstruktywne reagowanie na odmowę.
- Czy rzeczywiście różnimy się od siebie tak bardzo?
- Jak znaleźć wspólny język i zrozumienie?
- Czy da się współpracować efektywnie w zespole wielopokoleniowym i to przez wiele lat?
- Jak nim skutecznie zarządzać?
- A co, gdy na dodatek nie mamy ich „na miejscu”, tylko zespół ma charakter rozproszony?
Celem szkolenia jest, z jednej strony, pokazanie uczestnikom, z czego wynikają coraz wyraźniejsze różnice międzypokoleniowe oraz zwrócenie uwagi, że stereotypowe patrzenie na młode pokolenie jako "ci którzy chcą tylko brać nic nie dając w zamian" jest szkodliwe dla obu stron.
Z drugiej natomiast, prezentacja skutecznych i praktycznych metod i narzędzi skutecznej komunikacji w środowisku wielopokoleniowym, które umożliwią efektywniejszą współpracę oraz pełne wykorzystanie potencjału całego zespołu, jak i poszczególnych jego członków.
Finalnie, zobaczymy, że milenialsi mają dokładnie te same potrzeby, co wcześniejsze generacje, tylko zaspokajają je w inny sposób. Wzajemne zrozumienie i wypracowanie kompromisu odczarowuje mit „wiecznie gapiących się w telefon”, a poza sferą zawodową, często ułatwia budowanie relacji i więzi w życiu prywatnym.
- Siedzenie w „pudełku” może być za ciasne.
- Mózg wymaga opieki – pobudzanie do myślenia
- Typy kreatywności wg. D. Boyde’a – myślenie, które daje efekty.
STRES I JEGO ODDZIAŁYWANIE
- Jakie są źródła stresu?
- Stres – objawy fizyczne.
- Co robić, gdy "dopada" nas stres oraz metody radzenia sobie ze stresem – techniki szybkiej relaksacji.
- Praca nad przekonaniami.
- Model ABC i jego rola w radzeniu sobie ze stresem.
- Jak świat sportu i kondycji psychicznej sportowców ma się do biznesu?
- Cztery wymiary odporności psychicznej - Kontrola - Zaangażowanie - Wyzwania - Pewność siebie.
- Jak radzić sobie z porażkami, czyli trochę o rezyliencji.
- Jak wzmacniać poczucie kontroli?
- Jak rozpoznawać emocje i je regulować?
- Stres jako zjawisko psychofizjologiczne – szanse i zagrożenia, koszty i korzyści.
- Stres fizjologiczny a stres psychologiczny – jak można chronić swoją odporność?
- Co to jest odporność na stres i jak ją rozwijać?
- Prezentacja filmu animowanego obrazującego wpływ strasu na fizjologii człowieka dorosłego.
- Rozpoznanie własnego stylu reagowania na stres i dopasowanie zasobów osobowościowych do wymagań sytuacji stresowych.
- Jakie są plusy i minusy każdego ze stylów radzenia sobie ze stresem.
- Narzędzia zwiększających odporność na stres i praktyczne ich zastosowanie.
- Techniki szybkiej redukcji napięcia.
MOJA MAPA POTRZEB ROZWOJOWYCH
- Jak diagnozować własne potrzeby rozwojowe:
- Mam i chcę – moje zasoby
- Mam i nie chcę – moje sprawy do załatwienia – moje słabe strony
- Nie mam i chcę – dokąd chcę dojść, co chcę osiągnąć
- Nie mam i nie chcę – moje obawy
- Jak lubię się uczyć?
- Jak pobudzać siebie do rozwoju?
- Korzystanie z zasobów własnych oraz innych osób, które lubią się rozwijać.
- Gdzie jest moje aktualne miejsce, jak mi blisko i jak daleko do ludzi odnoszących sukcesy zawodowe. Czego pragnę i czego chcę?
- Stymulacja rozwoju czy nadmierna presja, czyli jak zapewnić sobie zrównoważony rozwój?
- Co od siebie, co od innych, co od organizacji?
- Sposób na uporządkowane i systemowe podejście do własnego rozwoju.
- Branie odpowiedzialności za swój własny rozwój.
- W ciągle zmieniającym się świecie ciągłe uczenie się jest jedyną trwałą przewagą
Co oznacza SAMODOSKONALENIE?
- Po co nam samodoskonalenie? Jakie korzyści możemy mieć?
- Czynniki blokujące rozwój własny.
- Jakie ma znaczenie zarządzanie własnymi myślami w procesie rozwoju zawodowego i osobistego?
- 5 zasad zdrowego myślenia.
- Jak odkrywać własne talenty i predyspozycje zawodowe?
- Przegląd przez dostępne narzędzia diagnostyczno-rozwojowe i główne korzyści, jakie można z nich uzyskać.
- Jakie są metody rozwoju i doskonalenia. Kto i jak może nas wspierać?
- Znaczenie systematycznego pozyskiwania informacji zwrotnych w procesie rozwoju. Model DLN.
Od czasu pionierskich prac naukowych z połowy lat osiemdziesiątych XX wieku określenie „odporność psychiczna” stało się synonimem sukcesów w sporcie. Badacze wskazują, że czynnikiem, który ma wpływ na naszą skuteczność, a także stres i emocje jest ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA. Wieloletnie badania (S.C.Kobasy oraz R.Jacksona i Ch. Watkina) doprowadziły do zdefiniowania obszarów odporności psychicznej, co umożliwia rozwijanie jej u każdego z nas.
JAK ROZPOZNAĆ SWÓJ POZIOM ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ, CZYM, TAK NAPRAWDĘ JEST ODPORNOŚĆ I JAK JĄ WZMACNIAĆ?
- Poznanie metod wzmacniania swojej odporności psychicznej
- Wzmocnienie poczucia siły i wpływu.
- Udoskonalenie umiejętności automotywacji.
Proponowane zagadnienia:
Rozwój osobisty
Proponowane zagadnienia:
Organizacja pracy zdalnej
- Co oznacza agile mindset?
- Najbardziej popularne podejścia agile: Scrum i Kanban – na który z nich postawić w naszej organizacji/dziale.
- Proces dostarczania wartości w Scrum i Kanban.
- Ceremonie agile.
- Role w zespołach agile’owych.
- Ogólne wskazówki techniczne i organizacyjne w warunkach pracy zdalnej.
- Aplikacje wspomagające ceremonie agile.
- Narzędzia wspierające behawioralne aspekty współpracy do daily, retro i ogólnie wsparcia „ducha zespołu".
- Funkcje spotkań biznesowych w organizacji.
- Skutki nieefektywnych spotkań.
- Potrzeby, jakie zapewniają spotkania jego uczestnikom.
- Schemat procesu przygotowania i realizacji spotkania zgodny z cyklem Deminga.
- Cel i rezultat spotkania – czyli po co się spotykamy?
- Agenda spotkania – treści i tematy w kolejności.
- Wpływ częstości i długości trwania spotkań na zaangażowanie uczestników.
- Podsumowanie spotkania, spisanie ustaleń, dokument podsumowujący.
- Role prowadzącego spotkanie.
- Wspólne zasady współpracy i komunikacji na odległość.
- System spotkań – jakiego rodzaju spotkania są potrzebne by zachować transparentność i przepływ informacji.
- Wybór kanałów i aplikacji do komunikacji zdalnej.
- Zasady komunikacji w trakcie spotkań on-line.
- Facylitacja spotkań on-line – czyli ważne umiejętności prowadzenia spotkań.
- Metody aktywizowania uczestników spotkań.
ZASADY PROWADZENIA SPOTKAŃ
- Podstawowe zasady i które z z nich nabierają szczególnego znaczenia w spotkaniach i pracy zdalnej?
- Czasowy wymiar spotkania wirtualnego.
- Przygotowanie do przeprowadzenia wirtualnego warsztatu lub spotkania.
- Techniczne przygotowanie i uruchomienie spotkania w zoom.us, MS Teams, Google Hangouts.
- Zasady, jakich muszą przestrzegać uczestnicy i prowadzący spotkanie
- Pobudzanie do aktywnego uczestnictwa (ankiety, przerywniki, pytania)
- Aktywne korzystanie z chat’a
- Funkcjonalności zoom.us, MS Teams i Google Hangouts
- Praca w mniejszych zespołach (MS Teams, zoom.us).
- Tworzenie i współpraca nad wspólnymi dokumentami (Office 365 i Google).
- Wspólne planowanie działań.
- Efektywność vs. obecność
- Planowanie pracy
- Praca z tablicą Kanban (MS Planner, Jira)
- Wspólne śniadania, coffe break itp.
- Wartości spotkań podsumowujących.
- Krótkie codzienne spotkania (daily).
ZBUDOWANIE FUNDAMENTU
- Jak radzić sobie z pracą z domu? – praktyczne metody budujące efektywność pracy zdalnej menedżera i pracowników w czasach pandemii w ujęciu środowiska pracy.
- Czas zadaniowy jako kluczowy element efektywnej pracy zdalnej w obliczu pandemii.
- Koło czasu COVID-19 – narzędzie do analizy efektywności własnej.
- Kwestionariusz efektywności osobistej 4x4 – kim jestem i na co warto zwrócić uwagę.
- Złodzieje czasu – stworzenie listy i planu działania na poradzenie sobie z wybranymi destruktorami.
- Zastosowanie elementów metodologii Getting Things Done (GTD) do zarządzania zadaniami w sytuacji presji czasowej i zadaniowej (dużo zadań, mało czasu).
- Zarzadzanie priorytetami – Matryca Eisenhowera – przełożenie narzędzia na zadania uczestników.
- Model Piły w podnoszeniu efektywności osobistej.
- Planowanie – zasada kamieni, reguła Parkinsona, zasada porządkowania, listy zadań, zasada Pareto, reguła 60/40.
- Najważniejsze formy kontaktu w pracy zdalnej – przykłady narzędzi usprawniających współpracę zespołową – analiza obecnej sytuacji i możliwe usprawnienia.
- Komunikacja asynchroniczna – sposób na poczucie przeciążenia i bolącą głowę.
- Spotkania – kiedy, w jaki sposób, jak często – sprawdzone metody.
- Zasady i technikalia – videokonferencje i telekonferencje.
ZROZUMIENIE SWOJEJ SYTUACJI I WYNIKAJĄCYCH Z NIEJ WARUNKÓW
- Mapa sytuacji, czyli orientacja we własnym terenie – JA: co czuję, co myślę i co robię.
- Co działa, a co nie działa? - koncentracja na krótkoterminowych rozwiązaniach.
- Metoda „małych sukcesów” – mikro działania dają makro-efekty.
- Koło wpływu, jako ważny element realnej kontroli sytuacji.
- Automotywacja i koncentracja w pracy zdalnej.
- Jak wykorzystywać swoje zasoby (emocje, siły mentalne, energia fizyczna) do większej efektywności - środki zaradcze.
- Krzywa REFA - jak zmobilizować się do zrealizowania swoich celów.
- Efektywne planowanie i priorytetyzowanie – jak robić, żeby się wyrobić.
- Matryca Eisenhowera, żeby nie „gasić samych pożarów” w czasie pracy.
- Narzędzia i techniki radzenia sobie z prokrastynacją.
- Strategia mininawyków – jak wykorzystać mechanizmy naszego mózgu do wdrożenia zmian.
- Teoria implementacyjna Petera Gollwitzera – swoje postanowienia wcielać w życie.
- Zrozumienie sposobu postrzegania zespołu w perspektywie komunikacji online, zachodzących w nim zmian, reagowania na nie oraz obserwacji różnego rodzaju sytuacji, z którymi się mierzą pracownicy.
- Poznanie percepcji różnych osób, wymiana informacji.
- Zainteresowanie pracownikami – bycie w kontakcie.
- Empatia do innych, empatia do siebie.
- Dbanie o siebie i pracowników w czasie kryzysu.
Harmonogram szkoleń otwartych - online
Sprawdź najbliższe dostępne terminy
Data: 19-04-2021
Temat: Narzędzia do prowadzenia spotkań i współpracy w zespole typu zoom, office 365, google itp.
Trener: Paweł Pietras
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 19-04-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 23-04-2021
Temat: Organizacja pracy w domu - jak czas płynie online i jak uporządkowac swoje działania?
Trener: Izabela Salicka
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 23-04-2021
Grupa docelowa: wszyscy
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 26-04-2021
Temat: Zdalna komunikacja/komunikacja w zespole rozproszonym
Trener: Katarzyna Wąsowska
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 26-04-2021
Grupa docelowa: pracownicy
Cena: 390 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 30-04-2021
Temat: Skuteczne zarządzanie zespołem w kryzysie pandemii
Trener: Krzysztof Kudeń
Czas trwania: 3 x 90 minut
Termin: 30-04-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 590 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00 i 14:00-15:30
Data: 10-05-2021
Temat: Trudne rozmowy z pracownikiem
Trener: Izabela Salicka
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 10-05-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 13-14.05.2021
Temat: Techniki negocjacji
Trener: Adam Górecki
Czas trwania: 2 dni (2x8 h)
Termin: 13-14.05.2021
Grupa docelowa: Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych, pracowników Działu Sprzedaży, Obsługi Klienta, osób prowadzących negocjacje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką negocjacji.
Cena: 960 zł
Godziny: 9:00-16
Data: 18-05-2021
Temat: Efektywna praca zdalna w dobie koronowirusa
Trener: Łukasz Wieczorek
Czas trwania: 2 x 180 minut
Termin: 18-05-2021
Grupa docelowa: wszyscy
Cena: 590 zł
Godziny: 9:00 - 12:00 i 13:00-16:00
Data: 21-05-2021
Temat: Komunikacja i współpraca w pracy zdalnej
Trener: Łukasz Wieczorek
Czas trwania: 2 x 180 minut
Termin: 21-05-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 690 zł
Godziny: 9:00 - 12:00 i 13:00-16:00
Data: 24-05-2021
Temat: Autorytet i charyzma lidera w trudnych czasach
Trener: Konrad Wilk
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 24-05-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 28-05-2021
Temat: Zdalne zarządzanie zespołem - Organizacja pracy zespołu, delegowanie i monitorowanie zadań
Trener: Małgorzata Kamińska
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 28-05-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 31-05-2021
Temat: Motywowanie i wzmacnianie relacji z zespołem
Trener: Magdalena Trus-Urbańska
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 31-05-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 04-06-2021
Temat: Zarządzanie zaufaniem kluczowe w okresie pandemii/kontrola czy zaufanie
Trener: Magdalena Trus-Urbańska
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 04-06-2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Data: 07-08.06.2021
Temat: Zarządzanie zespołem rozproszonym/Przywództwo w dobie koronowirusa
Trener: Adam Górecki
Czas trwania: 6 x 90 min
Termin: 07-08.06.2021
Grupa docelowa: menedżerowie
Cena: 1100 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00 i 14:00-15:30
Data: 04-06-2021
Temat: Narzędzia i techniki zarządzania stresem w obliczu pandemii
Trener: Konrad Wilk
Czas trwania: 2 x 90 minut
Termin: 04-06-2021
Grupa docelowa: wszyscy
Cena: 380 zł
Godziny: 9:00-10:30 i 11:30-13:00
Zapisz się na szkolenie online
Rabaty:
jeśli zgłosisz 2-3 osoby - rabat 5%
jeśli zgłosisz powyżej 3 osób - rabat 10%
A może inny temat szkolenia?
Jeżeli nie znalazłeś interesującego Cię tematu - skontaktuj się z nami!
Zdalne zarządzanie zespołem
dla menedżerów, złożony z kilku lekcji:
- Organizacja pracy zespołu, delegowanie i monitorowanie zadań
- Komunikacja w pracy zdalnej
- Narzędzia do prowadzenia spotkań i współpracy w zespole
- Udzielanie feedbacku
- Motywowanie i wzmacnianie relacji z zespołem
- Nauczanie i budowanie zaangażowania
- Zarządzanie zmianą
- Moc autorytetu - najsolidniejszy fundament zarządzania
- Przywództwo w dobie koronowirusa
Szkolenia online dla pracowników
- Zdalna komunikacja / komunikacja w zespole rozproszonym
- Organizacja pracy zdalnej
- Radzenie sobie ze stresem i zapewnienie równowagi „praca-dom”
- Szkolenie techniczne z narzędzi do zdalnej pracy typu zoom, clickmeeting itp.
- Bądź empatyczny i autentyczny – rozmawiaj z ludźmi online
- Sesja poszukiwania rozwiązań – jest problem, to działamy!
- Myślenie out of the box
- Rozwiązywanie konfliktów w pracy online
Wsparcie psychologiczne, coachingowe i interwencje kryzysowe dla wszystkich
indywidualne i dla zespołów, w formie telefonicznej i online. Konsultacje z psychologiem są możliwe przez telefon/ Skype/ Zoom/ MS Teams itp. Czas spotkania - 50 minut/osoba
Możesz skorzystać ze wsparcia psychologa, jeśli potrzebujesz porozmawiać o tym:
- Jak odnaleźć się w tej niecodziennej sytuacji
- Jak radzić sobie ze stresem, frustracją czy złością wynikającymi z tego, co się obecnie dzieje
- Jak opanować strach czy lęk w obliczu docierających do nas wiadomości
- Jak efektywnie organizować pracę z domu, z dala od zespołu - sobie i / albo podwładnym
- Jak pogodzić pracę zdalną z życiem rodzinnym – co nie zawsze jest łatwe, zwłaszcza jeśli jesteśmy pracującymi rodzicami dzieci, które nie chodzą aktualnie do szkoły
Przykładowe zagadnienia: Interwencja kryzysowa – szczególne wyzwania i specyfika udzielanego wsparcia; Specyfika komunikacji w sytuacjach kryzysowych – techniki i narzędzia do pracy z jednostką i zespołem; Wsparcie dla wspierających, czyli jak zadbać o siebie, aby chronić się przed wyczerpaniem fizycznym i psychicznym
Inne
- Zarządzanie projektami w zespole wirtualnym
- Budżetowanie i harmonogramowanie projektów
- REMOTE AGILE – techniki i narzędzia dla scrum masterów agile coach’ów i product ownerów
- Wartości Agile mogą pomóc w utrzymaniu wysokiej efektywności pomimo COVID-19
- LEAN MANAGEMENT – Efektywne zarządzanie w dobie potrzeby transformacji biznesu
- Umowy na czas pandemii
- Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta
- Szkolenia z negocjacji
Zobacz próbki szkoleń online / webinarów
Tematy szkoleń:
- Rafał Szczepanik – Zarządzanie zespołem zdalnym – delegowanie zadań
- Łukasz Wieczorek – Rola empatii w zdalnym zarządzaniu
- Lidia Czarkowska – Radzenie sobie ze stresem i emocjami
- Agnieszka Sowińska – Wróbel – Udzielanie feedbacku
- Ewelina Gałęzowska – Szomborg – Zdalne prowadzenie spotkań/zebrań
- Paweł Pietras – Narzędzia wspierające zdalne zebrania i pracę zespołową
- Adam Górecki – Przywództwo na odległość. Postawa menedżer
- Jacek Lisicki – Proaktywność w sprzedaży
- Małgorzata Kamińska – Organizacja pracy zespołu, delegowanie i monitorowanie zadań
- Katarzyna Wąsowska – Zdalna komunikacja w zespole rozproszonym
- Izabela Salicka – Trudne rozmowy z pracownikiem
- Adam Górecki – Przywództwo w dobie koronawirusa
- Izabela Salicka – Menager i zespół w pracy zdalnej
Rafał Szczepanik
Zarządzanie zespołem zdalnym - delegowanie zadań
– przykładowe próbki lekcji
Łukasz Wieczorek
Rola empatii w zdalnym zarządzaniu
– przykładowe próbki lekcji
Lidia Czarkowska
Radzenie sobie ze stresem i emocjami
– przykładowe próbki lekcji
Agnieszka Sowińska – Wróbel
Udzielanie feedbacku
– przykładowe próbki lekcji
Ewelina Gałęzowska – Szomborg
Zdalne prowadzenie spotkań/zebrań
– przykładowe próbki lekcji
Paweł Pietras
Narzędzia wspierające zdalne zebrania i pracę zespołową
– przykładowe próbki lekcji
Adam Górecki
Przywództwo na odległość. Postawa menedżer
– przykładowe próbki lekcji
Jacek Lisicki
Proaktywność w sprzedaży
– przykładowe próbki lekcji
Małgorzata Kamińska
Organizacja pracy zespołu, delegowanie i monitorowanie zadań
– przykładowe próbki lekcji
Katarzyna Wąsowska
Zdalna komunikacja w zespole rozproszonym
– przykładowe próbki lekcji
Izabela Salicka
Menager i zespół w pracy zdalnej
– przykładowe próbki lekcji
Izabela Salicka
Trudne rozmowy z pracownikiem
– przykładowe próbki lekcji
Adam Górecki
Przywództwo w dobie koronawirusa
– przykładowe próbki lekcji