KONFERENCJA

HR out of the box - Jak zmienia się rola HR w obecnej sytuacji?

Cele


Bardzo dużo w ostatnim czasie mówi się o zmianach, jakie nastąpiły w wyniku pandemii.
Nowe czasy ekonomiczne wymagają odmiennego podejścia również w obszarze zarządzania ludźmi.
W CERTES, dużo dyskutowaliśmy na temat zmian, jakie można zaobserwować w działaniach firm w zakresie rozwoju pracowników, a nasi eksperci przeprowadzili wiele analiz, z których jasno wynika, że obecnie należy przygotować się do innowacyjnego podejścia w każdym obszarze działalności.
Wiemy, że nie łatwo jest odnaleźć się w obecnej sytuacji kryzysowej. Dlatego została podjęta decyzja o zorganizowaniu konferencji on-line dedykowanej osobom zajmującym się HR.
Celem konferencji jest przybliżenie HR, jakie zmiany w podejściu do rozwoju pracowników i organizacji nastąpiły w wyniku pandemii i jakich zmian możemy jeszcze oczekiwać. Chcemy wesprzeć Państwa działania swoją wiedzą i doświadczeniem.
Wyznaczyliśmy trzy obszary, które, według nas, wymagają często niekonwencjonalnego działania:


  • Jak zmienia się rola HR dla Organizacji?
  • Jak zmienia się rola HR dla Zespołu?
  • Jak zmienia się rola HR dla Jednostki?

Zapraszamy do udziału w konferencji, podczas której mogą Państwo wziąć udział w wybranych webinarach oraz warsztatach dla praktyków.

Termin: 18 i 25 września 2020 r.

Cena: BEZPŁATNE

PROGRAM

Dzień I


09:00 - 09:40

HR dla ORGANIZACJI

09:45 - 10:30

  • Kryzys kontaktów czy nowe otwarcie? – praca zespołów roboczych online Izabela Salicka
    • Współpraca na odległość – SWOT działania.
    • Możliwości bycia gdzie indziej, a motywacja do wspólnego działania.
    • „Houston mamy problem!” – kiedy jest czas na reakcję a kiedy jest czas na szukanie pomysłów?
    • Formuła pracy to nie problem – jak sprawnie wykorzystać w pracy online HR różne metody pracy: facylitacja, warsztaty moderowane, warsztaty strategiczne, metodologia Desing Thiking.
  • CIVILITY BY CERTES – kultura szacunku w organizacji - Dorota Kabat
    • Kiedy, jak i dlaczego powstało pojęcie Civility?
    • Czym jest kultura szacunku w organizacji?
    • Co zrobić, aby brzmiało pięknie i działało realnie?
    • Jakie są zyski z kultury szacunku i zagrożenia, kiedy ona nie działa?
    • Jak wdrażać kulturę szacunku w firmie? Jakie kroki są kluczowe, by działała?
    • Jak angażować wszystkich pracowników w sukces Civility?
  • Digitalizacja – cyfrowa transformacja. Prawdziwe wyzwania nowoczesnej organizacji – Elżbieta Peda
    • Klient cyfrowy to rzeczywistość.
    • Jak docierać z właściwą i wyselekcjonowaną informacją?
    • Co zrobić, żeby zaistnieć w sieci? Jakich błędów unikać?
    • Jak zwiększyć swój potencjał konkurencyjny?
    • Jak odpowiednio dobierać i stosować kanały komunikacji?
    • Jak wypracować i na co zwrócić uwagę przy budowaniu nowoczesnej strategii?

10:40 - 11:10

  • Rozmowa czy dialog – czyli rzecz o tym, jak się komunikować, by być w relacji z drugim człowiekiem bez bezpośredniego kontaktuIzabela Salicka
    • Rozmowa, dialog, dyskusja, debata – różnice i podobieństwa.
    • Przychodzi człowiek z problemem i… – pierwsze kroki w rozwiązywaniu problemów.
    • Konflikt początkiem nowego – co jest dobrego w konflikcie?
    • Mediacja czy arbitraż – jak HR wewnętrznie może stymulować kulturę opartą na dialogu?
    • Komunikacja nieantagonizująca w służbie efektywnej współpracy.
  • Case study - McDonald's. Czy i jak przeprowadzać Programy Rozwoju Talentów w czasach pandemii? Sława Mickiewicz i Anna Kiełczewska (McDonald's)
    • Co warto zmienić w podejściu do rozwoju talentów?
    • Jak rozwijać talenty na odległość?
    • Co się dzieje z motywacją w zmienionej formie?
    • Jak zadbać o efektywność w procesie rozwoju talentów?
    • Jakie mamy wnioski na przyszłość po pół roku prowadzenia programu dla talentów w czasie pandemii?
  • Kompetencje przyszłości – filary zarządzania 3.0. Czy już mamy przyszłość?Beatricze Andrzejewska
    • Czym jest Management 3.0?
    • Adaptacja i uczenie się jako kluczowe wskaźniki osiągania rezultatów.
    • Pracownicy jako przedsiębiorcy: elastyczność, jakość, innowacyjność zamiast tradycyjnego solidnego wykonawcy.
    • Czy pracownicy zarządzani według modeli XX wieku staną się partnerami w biznesie XXI wieku?
    • Jakich kompetencji potrzebujemy od liderów i pracowników: chwilowa moda czy realna potrzeba?

HR dla JEDNOSTKI

11:20 - 12:05

  • Nieoszlifowane Diamenty, czyli jak dbać o Talenty w organizacjiAgnieszka Sowińska - Wróbel
    • Czy programy Talentowe nie są już przereklamowane?
    • Jak zdefiniować, czym jest Talent w organizacji? I jak go znaleźć?
    • Dlaczego wiele programów Talentowych nie przynosi oczekiwanych rezultatów?
    • Jak zaprojektować skuteczny program Talentowy?
    • I czy za wszystko musi odpowiadać HR?
  • Narzędzia diagnostyczno-rozwojowe w czasach pandemii - dobro luksusowe czy dobro pierwszej potrzebySława Mickiewicz
    • Czy stosowanie narzędzi diagnostyczno-rozwojowych w czasach pandemii ma sens?
    • Jakie narzędzia diagnostyczno-rozwojowe mogą wspierać JEDNOSTKI, ZESPOŁY, ORGANIZACJE?
    • Co oznacza uruchomienie w Organizacji dialogu organizacyjnego i jakie ma znaczenie w czasach pandemii?
    • Jakie mamy możliwości zastosowań narzędzi diagnostyczno-rozwojowych w wersji zdalnej?
    • O co powinniśmy zadbać wybierając i skutecznie wdrażając w Organizacji narzędzia diagnostyczno-rozwojowe?
  • Czego można a czego nie można nauczyć online? Kiedy wybrać szkolenie online, webinar, kurs e-learning? – Tomasz Cichocki
    • Jakie formy nauki zdalnej są obecnie najpowszechniejsze?
    • Jak dobierać formy nauki online (e-learning, webinar, szkolenie zdalne) do potrzeb związanych z rozwojem składowych kompetencji?
    • Co sprawdziło się podczas pandemii?
    • Jakie są ograniczenia nauki online?
    • O co HR powinien zadbać, żeby nauka online była efektywna?

    12:15 - 12:45

    • Rozwój w parze z oceną – czy to się da pogodzić? O wykorzystaniu metody Development & Learning Center w procesach rozwojowych.Katarzyna Wąsowska
      • Jakie są kluczowe kompetencje dla czasów kryzysu i które efektywnie można zmierzyć podczas sesji Development Center?
      • Główne różnice między Development Center a Development & Learning Center.
      • Jakie są założenia Development & Learning Center – modyfikacja metody wykorzystująca potencjał feedbacku.
      • Korzyści wynikające z zastosowania D&LC.
      • Rodzaje procesów rozwojowych, gdzie zastosowanie tej metody będzie najbardziej efektywne?
      • Szanse i ograniczenia organizacji sesji D&LC on-line.
    • Każda nieprzewidziana zmiana, to dobra wiadomość… Rola HR w zmianieMagdalena Trus-Urbańska
      • Zmiana, jako dobra wiadomość o tym, co działa a co nie działa i co warto przeformułować (organizacja, zarządzanie).
      • Jakie szanse dla organizacji dają nieprzewidziane sytuacje?
      • Tylko w niepewnych warunkach rodzą się śmiałe rozwiązania - w jaki sposób to wykorzystać, jednocześnie wspierając pozaschematyczne myślenie?
      • Czy, jak i kiedy komunikować o zmianach - raz a dobrze, czy regularnie i konkretnie?
      • W jaki sposób „złe” wiadomości budują zaufanie i zaangażowanie - szansa vs zagrożenia.
    • Efektywna organizacja pracy zdalnej w czasach do BANI Małgorzata Kamińska
      • Czym się charakteryzują czasy do BANI? Rola HR w organizacji pracy pracownika.
      • O czym warto pamiętać organizując pracę zdalną?
      • Jak zmieniły się sposoby wyznaczania priorytetów?
      • Jakie zwinne techniki planowania zadań sprawdzają się w nowych czasach?
      • Jak zadbać o siebie w czasach do BANI, by zrobić wszystko, co trzeba zrobić i nie zwariować?

Dzień II


HR dla ORGANIZACJI

12:30 - 13:10 - DODATKOWY WYKŁAD!

  • Digitalizacja – cyfrowa transformacja. Prawdziwe wyzwania nowoczesnej organizacji – Elżbieta Peda
    • Klient cyfrowy to rzeczywistość.
    • Jak docierać z właściwą i wyselekcjonowaną informacją?
    • Co zrobić, żeby zaistnieć w sieci? Jakich błędów unikać?
    • Jak zwiększyć swój potencjał konkurencyjny?
    • Jak odpowiednio dobierać i stosować kanały komunikacji?
    • Jak wypracować i na co zwrócić uwagę przy budowaniu nowoczesnej strategii?

    HR dla ZESPOŁÓW

    13:30 - 14:15

    • Wspólny mianownik innowacyjnych Organizacji. Słów kilka o przywództwie w innowacyjnych zespołach Emilia Badowska
      • Top 3: Jak popełnić wszystkie możliwe błędy i sprawić, by pracownicy nie sygnalizowali pomysłów i rozwiązań – antyporadnik.
      • Co zrobić, by pracownicy chcieli przychodzić z nowymi pomysłami?
      • Filary komunikacji w innowacyjnym zespole.
      • Jak sprawdzić, czy jesteśmy gotowi na nowe podejście w zarządzaniu?
      • Rola lidera w kreowaniu kultury innowacyjnej.
    • Zespoły międzypokoleniowe – zmora czy siła? Jak czerpać korzyści z różnorodności pokoleniowej w firmie Dorota Kabat
      • Czym charakteryzują się pokolenia aktywne zawodowo i z czego to wynika?
      • Jakie są kluczowe różnice między pokoleniami i z czym to się wiąże dla Przełożonych i Organizacji?
      • Jak uniknąć błędu dawania innym w zarządzaniu tego, co sami uznajemy za najlepsze dla siebie?
      • Jakie są kluczowe różnice pokoleniowe w zarządzaniu, motywowaniu, komunikacji i rozwoju?
      • Jak radzić sobie z zespołem, który jest różnorodny pod względem wieku zatrudnionych pracowników?
      • Jak tworzyć maksymalnie efektywne i osiągające wysokie wyniki zespoły różnorodne pokoleniowo?
    • Tworzenie planów rozwojowych 70/20/10 – wskazówki dla menedżerów Anna Bugalska
      • Rynek pracownika czy pracodawcy? Czy nowe czasy zmieniają podejście do rozwoju pracowników?
      • Jak ważnym motywatorem jest rozwój dla pracowników różnych pokoleń?
      • Co wpływa na rozwój pracownika?
      • Jak rozwijać pracowników w czasach oszczędzania?
      • Metoda 70/20/10 – katalog menedżerskich narzędzi rozwojowych.
      • Jak rozwijać kompetencje?
      • Rola przełożonego i pracowników w budowaniu planów rozwojowych.

    14:25 - 14:55

    • Strach ma wielkie oczy, ale mało mocy, czyli jak zadbać o zdrowie psychiczne pracowników Konrad Wilk
      • Czym jest stres chroniczny, jak działa i jakie są jego konsekwencje?
      • Co można zrobić, by wesprzeć pracowników w zarządzaniu stresem?
      • Dlaczego to jest ważne nie tylko dla pracowników, ale całej organizacji?
      • Jakie mogą być długofalowe efekty takich działań?
      • Krótkie, praktyczne techniki antystresowe.
      • Jak takie praktyki przyczyniają się do budowania kultury troski o wellbeing pracowników?
    • Przechylony Lider – sukces czasach kryzysu. Zdalne zarządzanie zespołem Paweł Kacprzak
      • Przywództwo w dobie kryzysu?
      • Przechylenie Lidera - na czym polega TILT (Tele Inspiration Leadership Tactics)?
      • TILTLider – jak zainspirować w ciężkich czasach?
      • Jak wykorzystywać w codziennej pracy mechanizmy kreatywnego radzenia sobie ze zmianą?
      • Menedżer jako TeleCoach - jak zdalnie rozwijać kompetencje pracowników?
    • E jak efektywność, E jak elastyczność, E jak AGILE! Budowanie zwinnych zespołów Ewelina Gałęzowska-Szomborg
      • Co to znaczy Agile?
      • Co wspólnego ma cykl Deminga z Agile?
      • Jak wygląda system zwinnych spotkań i dlaczego jest on motywujący i przynoszący szybkie efekty?
      • Agile mindset - czyli co tak naprawdę charakteryzuje członków zwinnych zespołów?

    WARSZTATY PRAKTYKÓW

    15:00 - 16:30

    • Jakie działania prowadzi HR w organizacji w okresie kryzysu. Izabela Salicka
    • Strach ma wielkie oczy, ale mało mocy, czyli jak zadbać o zdrowie psychiczne pracowników.Konrad Wilk
    • Tworzenie planów rozwojowych 70/20/10 – wskazówki dla menedżerów. Anna Bugalska
    • Techniki out of the box, warsztaty kreatywne.Magdalena Trus-Urbańska
    • E jak efektywność, E jak elastyczność, E jak AGILE! Budowanie zwinnych zespołów. Ewelina Gałęzowska-Szomborg
    • Rozwój w parze z oceną – czy to się da pogodzić? Wykorzystanie metody Development & Learning Center w procesach rozwojowych. Katarzyna Wąsowska - BRAK MIEJSC
    • Wspólny mianownik innowacyjnych Organizacji. Słów kilka o przywództwie w innowacyjnych zespołach. Emilia Badowska
    • Lider – sukces w czasach kryzysu. Zdalne zarządzanie zespołem. Paweł Kacprzak

    POBIERZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI

    />

    ZAREJESTRUJ SIĘ

    Dopasuj uczestnictwo do swoich potrzeb i wybierz wykłady i warsztat, które najbardziej Cię interesują

     

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


    DZIEŃ I - 18.09.2020 r. - BRAK MIEJSC :-(

    HR dla ORGANIZACJI

    09:45-10:30


    10:40 - 11:10


    HR dla JEDNOSTKI

    11:20 - 12:05


    12:15 - 12:45


    DZIEŃ II - 25.09.2020 r.

    HR dla ORGANIZACJI

    12:30 - 13:10


    HR dla ZESPOŁU

    13:30 - 14:15


    14:25 - 14:55


    15:00-16:30 - WARSZTATY PRAKTYKÓW


    Dane uczestnika

    Imię i nazwisko

    Stanowisko

    E-mail

    Telefon

    Nazwa firmy

    Jeżeli preferujesz przesłanie Formularza Zgłoszeniowego mailem lub faxem, pobierz Formularz.



    Akceptuję regulaminRegulamin




    Polityka prywatności:

    - na adres email otrzymasz jedynie informacje związane z konferencją,
    - twoje dane nie będą udostępniane osobom trzecim,
    - w każdej chwili możesz usunąć bądź zmodyfikować swoje dane,
    - firma Certes zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich otrzymanych informacji traktując je jako poufne.

     
    Wielkość czcionki
    Tryb kontrastowy