Certes w Magazynie Forbes

3 miejsce Certes w raporcie Gazety Finansowej
1 kwietnia, 2015
XIX Konferencja IPMA Polska
22 sierpnia, 2016

Magazyn Forbes opublikował listę Laureatów XVIII edycji ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Certes po raz kolejny jest jedną z 40 firm, które należą do tego grona.

Utrzymanie klienta oraz dbanie o dobre imię firmy jest kluczowe z punktu widzenia każdego przedsiębiorstwa. Koszt pozyskania nowego klienta znacząco przewyższa koszty związane z dbaniem o zadowolenia oraz lojalność klientów już pozyskanych. (…) Zrozumienie rynku i klientów jest kluczem do utrzymania i rozwoju firmy, a badania konsumentów są elementem, który powinien odgrywać w tym procesie istotną rolę. Tę rolę rozumieją Laureaci Programu, którzy przeszli pełny proces badania satysfakcji, realizowany wśród klientów firmy.

Źródło: Forbes.pl

Podstawą procesu certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi było badanie doświadczeń i satysfakcji Klientów firmy Certes. którego celem była ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Certes jako firmy szkoleniowo-doradczej.

Cały artykuł dostępny pod linkiem: forbes.pl

Wielkość czcionki
Tryb kontrastowy