Monika Skibińska


Trener | Coach | Konsultant

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Profireal Polska, Bank Zachodni WBK, Kujawska Fabryka Manometrów, Telekomunikacja Polska, Raiffeisen Bank, DPF Malon, Everen, PSE, ING Bank Śląski, Mostostal Polimex, Budimex Dromex, Winkhaus, Femina, Toyota Leasing Bank, Salamander Polska, Elektrownia Rybnik, EPC, WAM, Kolporter, Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny, Polpharma, Antalis, Gold Drop, Pilkington, Skanska Leasing, Stena, Komputronik, Moeller, Stowarzyszenie Kierowników Floty Samochodowej, Lotos, Volvo, Rieber Foods Polska, Doraco, AGI Media, Selpol, Millenium Bank, Puls Biznesu, Urząd Miasta Tychy, Philips Lighting Polska, Polbank, Sferia, PTK Centertel, KapphAl, Bank Pekao.

Szkolenia otwarte z zakresu zarządzania sobą w czasie, komunikacji asertywnej, zarządzania zespołem, coaching: Winkhaus, Fortuna Browar, Lotos Asfalt, Nokia, Siemens, Peugeot, Astromal, Reyanards, MAGO.

Wiedza i kompetencje


  • Certyfikowany konsultant ADVISIO narzędzi Competence Navigator, Star Track, Delight Index, ambasador ZINEinc

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Ponad 17 lat doświadczenia zawodowego jako manager w konsultingu i szkoleniach, trener, konsultant i coach
  • Wieloletnie doświadczenie menedżerskie oraz sprzedażowe w międzynarodowych firmach (kierowała departamentami sprzedaży i marketingu w firmach z branży FMCG, reklamowej, szkoleniowo-doradczej)
  • Kierowała projektami rozwoju menedżerskiego i osobistego w firmie finansowej i DIY
  • Projektuje i wdraża plany szkoleniowe mające na celu doskonalenie umiejętności kadry przedsiębiorstw z branży FMCG, usług, produkcyjne

Specjalizacja

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących obszarów HR:

  • Prowadzi treningi związane z rozwojem umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych, postaw asertywnych, aktywnej sprzedaży, obsługi Klienta, zarządzania sobą w czasie, podnoszenia efektywności osobistej
  • Wspomaga w rozwoju kadry kierownicze, mistrzów, brygadzistów trenując ich w rozwoju umiejętności menedżerskich takich jak zarządzanie, budowanie zespołu, budowanie autorytetu, zarządzanie zmianą, autorytet w zmianie, motywowanie, zarządzanie konfliktem, przygotowanie do prowadzenia ocen pracowniczych, zarządzanie przez cele, umiejętności prowadzenia coachingu
  • W swojej pracy wykorzystuje różnego rodzaju pomoce, które aktywnie wpływają na wzrost wiedzy i umiejętności pracowników