Maurycy Seweryn


Trener | Konsultant

Szkolił, doradzał m. in dla:


ABM System, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Agencja Rynku Rolnego, Ambasada Kataru, Dyrektor Biura Europosła Jerzego Buzka, Dyrektor Biura Poselskiego Przewodniczącego KP PO, Fundacja Wolność, Gdańska Galeria Miejska, HAPAG LLOYDS, ICS Polska, IKEA Polska, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, PCPR w Gorzowie Wielkopolskim, MOPR w Gdańsku, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Ruch Palikota, Senator RP, Straż Miejska w Radomsku, Visitbritain i inni

Wiedza i kompetencje


  • Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie
  • Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego
  • Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana
  • Jako jedyny przeprowadził w 2012 roku badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w oczach polskiej publiczności. Dzięki temu realizuje program uwzględniający specyfikę percepcji Polaków
  • Komentuje mowę ciała i komunikację społeczną dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Przeszedł drogę od szeregowego pracownika Centrum Informacyjnego Rządu do stanowiska wiceburmistrza
  • Przez 3 kadencje radny Dzielnicy Ochota w Warszawie. Był też radnym największej gminy w Polsce - Warszawa Centrum
  • Był rzecznikiem prasowym organizacji politycznych i społecznych np. Polskiego Związku Działkowców
  • Prowadził biuro prasowe byłego Marszałka Sejmu RP – p. Marka Borowskiego
  • Od 5 lat prowadzi działalność gospodarczą - Warszawską Grupę Doradców Public Relations i organizuje Plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”
  • W sferze komercyjnej był PR-managerem SEKA S.A. i RAGE RACE 2010, dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp z o.o. i kierownikiem projektu w Raabe Verlaga

Specjalizacja


  • Efektywnośc osobista
  • Negocjacje
  • Public Relations i Public Affairs
  • Marketing
  • Komunikacja