Marta Miechowicz


Komunikacja | Sprzedaż | HR

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Citroen Polska, Truck Gigant, Delfo Polska, Anwil, Remwil, Wandalex, Koelner, Grupa PZU, Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa WARTA, Santander Consumer Bank, Nordea Bank Polska, Alior Bank, Grodan c/o Rockwool Polska, Eniro Polska, Farmacol, CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PGE Polska Grupa Energetyczna, Polska Telefonia Cyfrowa, Chartis Europe, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Polski Związek Niewidomych, Arche, Grupa ING, Telefonia Dialog, Sephora Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Liberty Direct, Polskapresse, Edipresse Polska, Tryumf, Inykpol S.A., Orlen, Levi Strauss i inni.

Wiedza i kompetencje


  • Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja i selekcja pracowników, psychoedukacja - praca metodami aktywnymi, trening i warsztat psychologiczny.
  • Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej "INTRA", gdzie zdobyła dyplom trenerski.
  • W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Ponad jedenastoletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi.
  • Ponad 6-cioletnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klietna.
  • Posiada doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów rekrutacyjnych.

Specjalizacja

  • Specjalizuje się w realizacji sesji szkoleniowych z zakresu efektywnej komunikacji, profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Szkoli z zakresu narzędzi HR.
  • Prowadzi treningi efektywności osobistej, asertywności i komunikacji oraz szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, budowania zespołu, motywacji i pozyskiwania klientów.