Małgorzata Kamińska


Trener | Coach | Konsultant

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Orange POLSKA, EMPIK, DTC, Bridgestone, ARYTON, Philips Lighting Poland O/Kętrzyn, Bank Spółdzielczy w Iławie, Bank Spółdzielczy w Lubawie, Bank Spółdzielczy w Szczytnie, Bank Spółdzielczy w Nidzicy, Centrum Przedsiębiorczości w Sopocie, Drukarnia Heldruk, Impel HR, Impex, Indeco Centrum, Leszczyńska Oficyna Wydawnicza, Miden, Condohotels Management, Agencja Rozwoju Innowacji, Agencja Rozwoju Pomorza, Fundacja Gospodarcza Pro Europa, Invest PBB, KappAhl, Contact Center, Orange Customer Center , Polska Woda, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, P.R.E.S.C.O., PROFARM, PTK Centertel, SGB-TRANS-LEASING Polskie Towarzystwo Leasingowe, Silny & Salamon, TYTANIUM Rental, Urząd Miasta w Wołominie, Urząd Pracy w Szczecinie, Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, Work Service, Straż Miejska w Gdańsku, Straż Miejska w Szczecinie, Vectra, PKP CARGO, UPS, SOKOŁÓW-Logistyka

Wiedza i kompetencje


  • posiada dyplomy Studiów Podyplomowych z zakresu Oceny i Rozwoju Pracowników oraz Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wyższej Szkoły Bankowej i SWPS w Sopocie
  • certyfikowany trener TROP
  • Autorka wielu programów rozwoju kompetencji menedżerskich i osobowych dla Orange POLSKA

Doświadczenie i osiągnięcia


  • praktyk zarządzania personelem, konsultant i doradca HR, trener biznesu z 15 letnim doświadczeniem, realizuje projekty oscylujące wokół zarządzania przez kompetencje, rozwoju kompetencji menedżerskich i osobowych zespołów, firm i pracowników
  • były kierownik sekcji treningu, trener wewnętrzny w Telekomunikacji Polskiej SA, inicjator, twórca i realizator projektów rozwoju kompetencji menedżerskich i sprzedażowych
  • od 2009 współpracownik Orange Polska w zakresie rozwoju kompetencji osobowych pracowników i prowadzenia treningów budowana relacji w zespołach
  • od 2006 roku ekspert z obszaru HR w ogólnopolskich projektach EFS, doradca i konsultant kilkudziesięciu firm z sektora MŚP
  • Lider i Kierownik Projektu w projekcie ESF „Przepis na sukces w hotelarstwie” oraz „Kierunek Klient” – prowadzenie projektów (poddziałanie 8.1.1 WUP Olsztyn)

Specjalizacja

  • zarządzanie kompetencjami w organizacjach
  • rekrutacja i selekcja
  • systemy ocen okresowych
  • zarządzanie i przywództwo
  • budowanie zespołów
  • prezentacje i sztuka wystąpień publicznych
  • wizualizacja treści w biznesie
  • komunikacja interpersonalna, wywieranie wpływu, asertywność
  • obsługa klienta