Arkadiusz Dyl


Trener | Coach | Konsultant

Szkolił, doradzał m. in dla:


Eurocash SA, Media Saturn, Polkomtel, Intercars, Poczta Polska, Bre Bank, ING, PGNiG, Strabag, Fabryki Mebli Forte, Amica, Ramirent, Teva Fharmaceutical, Pierre Fabre, Nikon Polska, Honda Polska, Telekomunikacja Polska, Exatel, ATM Group, DM, BOŚ, PKO, TFI, DAS, Decathlon, Lekkerland, British American Tobacco, Kompania Piwowarska, Servier Polska, BIK

Wiedza i kompetencje


  • Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Współpracuje z firmami szkoleniowymi i doradczymi jako zewnętrzny trener i coach
  • Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, zarządzania obsługą klienta, sprzedaży i budowania relacji z klientem
  • Jako Absolwent Polskiej Szkoły Coachów i Trenerów Kontrakt w Warszawie (II stopień specjalizacji) prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają praktyczność i łatwość w stosowaniu algorytmów komunikacyjnych w pracy z podwładnymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Prawa i Zarządzania im. Chodkowskiej w Warszawie

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym
  • Przez 2 lata prowadził zespół konsultantów obsługi klienta w Telecenter Sp. z o.o.
  • W Polskim Centrum Marketingowym tworzył strategię Działu Sieci Konsultantów
  • Następnie stanął na jego czele i rozwijał jako Dyrektor Ogólnopolskiej Sieci Konsultantów
  • W B&O Navigator tworzył strategię sprzedaży a następnie kierował Działem Szkoleń Wewnętrznych
  • Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe
  • Od 2008 r. certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy
  • Od 2014 r. coach systemowy – absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF.

Specjalizacja

  • Sprzedaż i obsługa Klienta
  • Szkolenia menedżerskie (przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywacja, psychologia zarządzania)
  • Efektywność osobista (zarządzanie czasem, asertywność, komunikacja, zarządzanie emocjami, zarządzanie konfliktem)
  • Negocjacje biznesowe i handlowe
  • Sztuka prezentacji
  • Coaching