Anna Gucwa


Trener | Coach | Konsultant

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Alior, Akzo Nobel Car Refinishes Polska, Amplus, Aster, Astor, Aviko, Bystronic, BP Instal, Crowley Data Poland, Energa, Eko Cykl, Frosta, Gemalto, Ing, Interrisk, Kredyt Lease, Lava Group, Lidex, Moore Stephens Polska, MPWIK, Nikon, NBP, PANDA, Paradyż, Polpharma, PGNiG, PNO, Polfa Warszawa, PWN, Rehab Enterprises Limited, Rosti, Sąd Rejonowy, Selvita, Skok, Taxpress, Travel Express, York, UDT, Wydawnictwo C.H. Beck, Zetkama, ZUS.

Wiedza i kompetencje


  • Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
  • Ukończyła Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12 letni praktyk biznesu
  • Prowadzi program „Poradnik młodego menedżera” w telewizji internetowej
  • Obecnie tworzy pierwszą w Polsce aplikację mobilną dla „młodych” menedżerów, zawierającą schematy postępowania w codziennych sytuacjach menedżerskich
  • Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim
  • Podczas pracy z grupami szkoleniowymi kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach
  • Jej misją jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych
  • Pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe jakimi są gry szkoleniowe
  • W pracy z klientem aktywnie wykorzystuje też metody coachingowe
  • Wykorzystuje praktyczne doświadczenia menedżerskie zdobyte podczas pracy w Lukas Banku i Deutsche Banku, gdzie uczestniczyła w budowaniu zespołów i tworzeniu struktur sprzedaży bezpośredniej

Specjalizacja

Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak:

  • zarządzanie zespołem
  • motywowanie
  • zwiększanie efektywności osobistej.

Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami miękkimi takimi jak:

  • komunikacja
  • praca w zespole
  • asertywność
  • zarządzanie sobą w czasie etc.