3 miejsce w Rankingu firm szkoleniowych według Gazety Finansowej*

Telemarketing 2.0™

 

Dzwoni telefon z nieznanego numeru, osoba odbiera - słyszy głos i przedstawienie się telemarketera. Jeszcze zanim rozmowa faktycznie się rozpocznie, a sprzedawca zacznie przedstawiać mu ofertę, on już będzie myślał tylko o tym, w jaki sposób może się go pozbyć. 

 

Dlaczego tak często dzieję się, że dobre oferty są przez klientów odrzucane w rozmowach sprzedażowych przez telefon ?

 

Przyglądając się efektywności działań telemarketingowych łatwo zauważyć pewną prawidłowość – powtarzalny schemat, podobne scenariusze, stosowanie tych samych technik sprzedaży i komunikacji z klientem. Problem polega na tym, iż pomimo wszystkich odbytych szkoleń z telefonicznej obsługi klienta czy telefonicznej sprzedaży – uczestnicy od kilku lat są szkoleni z tych samych narzędzi, metodyk i technik. Nawet najlepsze niegdyś schematy zostają kiedyś utarte, a modele rozmów tracą dawną skuteczność. Można oczywiście polegać na wybitnych jednostkach w zespołach telemarketerów, którzy nadrabiają plany sprzedażowe konkretnego działu, jednak sposób nie daje wymiernego efektu w postaci rozwoju sprzedaży – ten zapewnia system Telemarketing 2.0™.

 

Na czym polega skuteczność Telemarketingu 2.0™?

 

 

Program i zawartość szkolenia

 

telemarketing 2.0Kontrola procesu telesprzedaży

  • w jaki sposób zyskać uwagę i zainteresowanie Klienta w pierwszych 10 sekundach rozmowy?
  • jak zbudować zaufanie i autorytet w rozmowie telefonicznej?

 

 

strategia social media

Kierunkowanie rozmowy telefonicznej

  • w jaki sposób zadawać Klientowi pytania, by wiedzieć z góry jaka będzie jego odpowiedź i decyzja?
  • jak bezpiecznie oddać Klientowi prowadzenie w sprzedaży, by sam się z niej nie wycofał?

 

 

telemarketing 2.0Metoda T.A.R.C.Z.A.

  • zaawansowana metoda radzenia sobie z trudnym Klientem
  • obrona przed obiekcjami i budowa silnej kontrargumentacji 

 

 

telemarketing 2.0

Uzyskiwanie zobowiązań sprzedażowych Klienta

  • projekcja procesu decyzyjnego za pomocą future pacingu
  • metody walki ze stresem decyzyjnym Klienta 
  • 7 najskuteczniejszych technik zamknięć sprzedaży przez telefon

 

 

 

Różnice między standardowymi szkoleniami z telemarketingu a Telemarketingiem 2.0 


 

Tradycyjne, dostępne w Polsce programy szkoleniowe z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta

  • Ogólny przegląd wykorzystywanych od lat pomysłów w zakresie telemarketingu
  • Programy te wykorzystują powszechnie przyjęte standardy, lecz brak im siły i skuteczności przebicia w rozmowie z klientem
  • Tradycyjne szkolenia telemarketingowe nie uwzględniają często indywidualnych potrzeb firmy, powielając powszechne techniki pod wielu różnych klientów i ich produktów
  • Warsztaty są prowadzone przez praktyków telemarketingu, którzy swoją edukację pod względem zaktualizowanej wiedzy i jej wykorzystania w praktyce zatrzymali na etapie pracy telemarketera lub kierownika telemarketerów kilka lat wcześniej – u trenerów brak jest zaktualizowanej wiedzy i narzędzi telemarketingu

Program Telemarketing 2.0 ™

  • Innowacyjność wdrożonych narzędzi dających odróżnienie od konkurencji i przewagę konkurencyjną
  • Szczególny nacisk położony jest na leading – umiejętność kontrolowania przebiegu i prowadzenia rozmów oraz technik wywierania wpływu, perswazji w zakresie sprzedaży do których 9 na 10 firm w Polsce nie ma jeszcze dostępu
  • Telemarketing 2.0™ bazuje na kreatywnych i niestandardowych rozwiązaniach, każdorazowo jest modyfikowany na potrzeby klienta korporacyjnego, tak by techniki były dostosowane do produktu, a nie odwrotnie
  • Trener prowadzący szkolenie to autor programu – pracuje zawodowo z grupami prowadząc warsztaty ale również wykorzystuje telefon we własnej pracy sprzedażowej z klientami