Certes w Magazynie Forbes

3 miejsce Certes w raporcie Gazety Finansowej
Kwiecień 1, 2015
XIX Konferencja IPMA Polska
Sierpień 22, 2016

Magazyn Forbes opublikował listę Laureatów XVIII edycji ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Certes po raz kolejny jest jedną z 40 firm, które należą do tego grona.

Utrzymanie klienta oraz dbanie o dobre imię firmy jest kluczowe z punktu widzenia każdego przedsiębiorstwa. Koszt pozyskania nowego klienta znacząco przewyższa koszty związane z dbaniem o zadowolenia oraz lojalność klientów już pozyskanych. (…) Zrozumienie rynku i klientów jest kluczem do utrzymania i rozwoju firmy, a badania konsumentów są elementem, który powinien odgrywać w tym procesie istotną rolę. Tę rolę rozumieją Laureaci Programu, którzy przeszli pełny proces badania satysfakcji, realizowany wśród klientów firmy.

Źródło: Forbes.pl

Podstawą procesu certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi było badanie doświadczeń i satysfakcji Klientów firmy Certes. którego celem była ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Certes jako firmy szkoleniowo-doradczej.

Cały artykuł dostępny pod linkiem: forbes.pl