Szukasz ciekawego wystąpienia?
Z nami otrzymasz dużą dawkę
motywacji i autorefleksji.

Szukasz ciekawego wystąpienia?
Z nami otrzymasz dużą dawkę
motywacji i autorefleksji.

temat 1.

 

Założenia merytoryczne:

  1. Kiedy warto próbować odwrócić trend?
  2. Na czym polega “zasada judo” w SM (casus Filipa Hajzera)?
  3. Kiedy warto wykazać się cierpliwością i poczekać, aż hejter sam “przeciągnie strunę” (wypadek samochodowy Andrzeja Dudy)?
  4. Jak rozpoznać bota, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań z kategorii augmented intelligence.

temat 1.

Hejter, troll i krytyk, czyli
kto Cię ma na celowniku?


Różnice, sposoby, radzenie sobie i walka z internetowym przeciwnikiem. Kiedy i jak reagować, jak przetrwać medialny atak, kiedy się śmiać, a kiedy zawiadamiać prokuraturę. Przykłady skutecznej walki oraz porażki na własne życzenie.


Założenia merytoryczne:

  1. Kiedy warto próbować odwrócić trend?
  2. Na czym polega “zasada judo” w SM (casus Filipa Hajzera)?
  3. Kiedy warto wykazać się cierpliwością i poczekać, aż hejter sam “przeciągnie strunę” (wypadek samochodowy Andrzeja Dudy)?
  4. Jak rozpoznać bota, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań z kategorii augmented intelligence.

temat 2.

 

Założenia merytoryczne:

  1. Przenoszenie brandu z mainstream do sieci (casus lokowania brand’u FAKTY w Internecie, trudności z dopasowaniem content’u do wymagań i specyfiki Internetu).
  2. Najczęstsze błędy, czyli Internet nie może być “medium drugiej kategorii” (casus porażki Szymona Majewskiego po debiucie na platformie Youtube).
  3. Czy tradycyjna telewizja przetrwa - jeśli tak, to z jakimi treściami?

temat 2.

Zmierzch tradycyjnych mediów,
czyli wszyscy skończymy w sieci.


Nowe media, ich specyfika i różnice wobec pracy, radia i telewizji. Czy i kiedy wydrukowany zostanie ostatni egzemplarz gazety? Czy telewizja już umarła tylko jeszcze o tym nie wie? Radio – nisza do umilania czasu czy ważne źródło informacji?


Założenia merytoryczne:

  1. Przenoszenie brandu z mainstream do sieci (casus lokowania brand’u FAKTY w Internecie, trudności z dopasowaniem content’u do wymagań i specyfiki Internetu).
  2. Najczęstsze błędy, czyli Internet nie może być “medium drugiej kategorii” (casus porażki Szymona Majewskiego po debiucie na platformie Youtube).
  3. Czy tradycyjna telewizja przetrwa - jeśli tak, to z jakimi treściami?

temat 3.

 

Założenia merytoryczne:

  1. Omówienie własnych doświadczeń oraz przypadki kryzysów wizerunkowych polityków t.j. Tusk, Kaczyński, Nowak i Chlebowski, Hofmann etc.
    - co decydowało o przetrwaniu, a co o porażce?
  2. Przykłady kryzysów wizerunkowych dużych firm - polskich np. Maspex i zagranicznych np. Audi, Mercedes, BMW.

temat 3.

Kryzys wizerunku – co robić,
kiedy świat wali Ci się na głowę?


Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.


Założenia merytoryczne:

  1. Omówienie własnych doświadczeń oraz przypadki kryzysów wizerunkowych polityków t.j. Tusk, Kaczyński, Nowak i Chlebowski, Hofmann etc.
    -co decydowało o przetrwaniu, a co o porażce?
  2. Przykłady kryzysów wizerunkowych dużych firm -polskich np. Maspex i zagranicznych np. Audi, Mercedes, BMW.

temat 4.

 

Założenia merytoryczne:

  1. Jak przeprowadzać zmiany planowane?
  2. Jak i komu komunikować je w pierwszej kolejności?
  3. Jak trafnie wytypować liderów opinii?
  4. Jak ich pozyskać dla zmiany?
  5. Kiedy zmiana jest dla Ciebie totalnym zaskoczeniem…

    • Plan b jest jak parasol - miej go nawet przy słonecznych perspektywach.
    • Jak być gotowym na coś nieprzewidywalnego - pomysły na “opancerzenie psychiki”.
    • Kiedy negocjować - nawet jeśli wszystko wydaje się przegrane, możesz sporo zyskać.

temat 4.

Zmiana
- przyjdzie, czy sobie jej życzysz
czy nie.


Założenia merytoryczne:

  1. Jak przeprowadzać zmiany planowane?
  2. Jak i komu komunikować je w pierwszej kolejności?
  3. Jak trafnie wytypować liderów opinii?
  4. Jak ich pozyskać dla zmiany?
  5. Kiedy zmiana jest dla Ciebie totalnym zaskoczeniem…

    • Plan b jest jak parasol - miej go nawet przy słonecznych perspektywach.
    • Jak być gotowym na coś nieprzewidywalnego - pomysły na “opancerzenie psychiki”.
    • Kiedy negocjować - nawet jeśli wszystko wydaje się przegrane, możesz sporo zyskać.

temat 5.

 

Założenia merytoryczne:

  1. Do ekstraklasowej drużyny przychodzi napastnik z najwyższej półki. Ale wejście w silną drużynę nie zawsze jest proste. Jak sobie radzić?
  2. Jak znaleźć sojuszników, a jak wrogów. Prawidłowe “mapowanie” kluczem do sukcesu
  3. Do jakiego momentu możesz tolerować ludzi, jawnie lub skrycie kwestionujących twoje przywództwo.
  4. Perswazja, ultimatum, zwolnienie - jak stopniować warunki dalszej współpracy?
  5. Co zrobić, żeby zdobyć szacunek? Pracowitość, profesjonalizm i uczciwość jako filary skutecznego przywództwa
  6. Uwarunkowania i różnice w skutecznym przywództwie – TVP i TVN.
  7. Kiedy nie masz szans na profesjonalne zarządzanie. Co wtedy robić? Paleta zachowań i sposobów na zażegnanie kryzysu oraz na odejście “z twarzą”.

temat 5.

Przywództwo


Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.


Założenia merytoryczne:

  1. Do ekstraklasowej drużyny przychodzi napastnik z najwyższej półki. Ale wejście w silną drużynę nie zawsze jest proste. Jak sobie radzić?
  2. Jak znaleźć sojuszników, a jak wrogów. Prawidłowe “mapowanie” kluczem do sukcesu
  3. Do jakiego momentu możesz tolerować ludzi, jawnie lub skrycie kwestionujących twoje przywództwo.
  4. Perswazja, ultimatum, zwolnienie - jak stopniować warunki dalszej współpracy?
  5. Co zrobić, żeby zdobyć szacunek? Pracowitość, profesjonalizm i uczciwość jako filary skutecznego przywództwa
  6. Uwarunkowania i różnice w skutecznym przywództwie – TVP i TVN.
  7. Kiedy nie masz szans na profesjonalne zarządzanie. Co wtedy robić? Paleta zachowań i sposobów na zażegnanie kryzysu oraz na odejście “z twarzą”.

resume prelegenta
KAMIL DURCZOK


Dziennikarz i publicysta, autor oraz współtwórca najbardziej znanych programów rozwojowych radiowych i telewizyjnych. Karierę zaczynał w Radiu Katowice, potem kierował pierwszą prywatną stacją radiową w Katowicach, Radiem TOP. Pracował także w radiowej Trójce oraz RMF FM. W 1995 rozpoczął przygodę z telewizją. Przez 20 lat przygotowywał i prowadził najważniejsze programy informacyjne i publicystyczne w Polsce: Wiadomości, Debatę TVP1, Forum, Gościa Jedynki. W 2006r. został szefem Faktów TVN. Po 4 latach, Fakty pod jego kierownictwem, stały się najbardziej oglądanym programem informacyjnym. Durczok wprowadzał także fakty do Internetu, z powodzeniem tworząc sieciową wersję tego programu. Przez blisko 20 lat był gospodarzem wszystkich wieczorów wyborczych w TVP i TVN. Przez ostatnie 2 lata współpracował z Polsat News, prowadząc programy Brutalna Prawda i Durczokracja. Ma na koncie wszystkie najważniejsze nagrody dziennikarskie roku 2000, 5 Wiktorów (w tym 4 Publiczności oraz dla najbardziej uznanego komentatora), 5 Telekamer, Nagrodę Fundacji Pruszyńskich, nagrodę MediaTor w kategorii AuTORytet oraz wiele innych. Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Silesion, wiodącego źródła informacji na Śląsku oraz prezesem spółki Coal Minders SA, wydawcy portalu Silesion.

resume prelegenta
KAMIL DURCZOK


Dziennikarz i publicysta, autor oraz współtwórca najbardziej znanych programów rozwojowych radiowych i telewizyjnych. Karierę zaczynał w Radiu Katowice, potem kierował pierwszą prywatną stacją radiową w Katowicach, Radiem TOP. Pracował także w radiowej Trójce oraz RMF FM. W 1995 rozpoczął przygodę z telewizją. Przez 20 lat przygotowywał i prowadził najważniejsze programy informacyjne i publicystyczne w Polsce: Wiadomości, Debatę TVP1, Forum, Gościa Jedynki. W 2006r. został szefem Faktów TVN. Po 4 latach, Fakty pod jego kierownictwem, stały się najbardziej oglądanym programem informacyjnym. Durczok wprowadzał także fakty do Internetu, z powodzeniem tworząc sieciową wersję tego programu. Przez blisko 20 lat był gospodarzem wszystkich wieczorów wyborczych w TVP i TVN. Przez ostatnie 2 lata współpracował z Polsat News, prowadząc programy Brutalna Prawda i Durczokracja. Ma na koncie wszystkie najważniejsze nagrody dziennikarskie roku 2000, 5 Wiktorów (w tym 4 Publiczności oraz dla najbardziej uznanego komentatora), 5 Telekamer, Nagrodę Fundacji Pruszyńskich, nagrodę MediaTor w kategorii AuTORytet oraz wiele innych. Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Silesion, wiodącego źródła informacji na Śląsku oraz prezesem spółki Coal Minders SA, wydawcy portalu Silesion.