Szukasz ciekawego wystąpienia?
Z nami otrzymasz dużą dawkę
motywacji i autorefleksji.


Szukasz ciekawego wystąpienia?
Z nami otrzymasz dużą dawkę
motywacji i autorefleksji.

temat 1.
Hejter, troll i krytyk, czyli
kto Cię ma na celowniku?
Różnice, sposoby, radzenie sobie i walka z internetowym przeciwnikiem. Kiedy i jak reagować, jak przetrwać medialny atak, kiedy się śmiać, a kiedy zawiadamiać prokuraturę. Przykłady skutecznej walki oraz porażki na własne życzenie.
Założenia merytoryczne:
- Kiedy warto próbować odwrócić trend?
- Na czym polega “zasada judo” w SM (casus Filipa Hajzera)?
- Kiedy warto wykazać się cierpliwością i poczekać, aż hejter sam “przeciągnie strunę” (wypadek samochodowy Andrzeja Dudy)?
- Jak rozpoznać bota, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań z kategorii augmented intelligence.
temat 1.
Hejter, troll i krytyk, czyli
kto Cię ma na celowniku?
Różnice, sposoby, radzenie sobie i walka z internetowym przeciwnikiem. Kiedy i jak reagować, jak przetrwać medialny atak, kiedy się śmiać, a kiedy zawiadamiać prokuraturę. Przykłady skutecznej walki oraz porażki na własne życzenie.
Założenia merytoryczne:
- Kiedy warto próbować odwrócić trend?
- Na czym polega “zasada judo” w SM (casus Filipa Hajzera)?
- Kiedy warto wykazać się cierpliwością i poczekać, aż hejter sam “przeciągnie strunę” (wypadek samochodowy Andrzeja Dudy)?
- Jak rozpoznać bota, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań z kategorii augmented intelligence.
temat 2.
Zmierzch tradycyjnych mediów,
czyli wszyscy skończymy w sieci.
Nowe media, ich specyfika i różnice wobec pracy, radia i telewizji. Czy i kiedy wydrukowany zostanie ostatni egzemplarz gazety? Czy telewizja już umarła tylko jeszcze o tym nie wie? Radio – nisza do umilania czasu czy ważne źródło informacji?
Założenia merytoryczne:
- Przenoszenie brandu z mainstream do sieci (casus lokowania brand’u FAKTY w Internecie, trudności z dopasowaniem content’u do wymagań i specyfiki Internetu).
- Najczęstsze błędy, czyli Internet nie może być “medium drugiej kategorii” (casus porażki Szymona Majewskiego po debiucie na platformie Youtube).
- Czy tradycyjna telewizja przetrwa - jeśli tak, to z jakimi treściami?
temat 2.
Zmierzch tradycyjnych mediów,
czyli wszyscy skończymy w sieci.
Nowe media, ich specyfika i różnice wobec pracy, radia i telewizji. Czy i kiedy wydrukowany zostanie ostatni egzemplarz gazety? Czy telewizja już umarła tylko jeszcze o tym nie wie? Radio – nisza do umilania czasu czy ważne źródło informacji?
Założenia merytoryczne:
- Przenoszenie brandu z mainstream do sieci (casus lokowania brand’u FAKTY w Internecie, trudności z dopasowaniem content’u do wymagań i specyfiki Internetu).
- Najczęstsze błędy, czyli Internet nie może być “medium drugiej kategorii” (casus porażki Szymona Majewskiego po debiucie na platformie Youtube).
- Czy tradycyjna telewizja przetrwa - jeśli tak, to z jakimi treściami?
temat 3.
Kryzys wizerunku – co robić,
kiedy świat wali Ci się na głowę?
Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.
Założenia merytoryczne:
- Omówienie własnych doświadczeń oraz przypadki kryzysów wizerunkowych polityków t.j. Tusk, Kaczyński, Nowak i Chlebowski, Hofmann etc.
- co decydowało o przetrwaniu, a co o porażce? - Przykłady kryzysów wizerunkowych dużych firm - polskich np. Maspex i zagranicznych np. Audi, Mercedes, BMW.
temat 3.
Kryzys wizerunku – co robić,
kiedy świat wali Ci się na głowę?
Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.
Założenia merytoryczne:
- Omówienie własnych doświadczeń oraz przypadki kryzysów wizerunkowych polityków t.j. Tusk, Kaczyński, Nowak i Chlebowski, Hofmann etc.
-co decydowało o przetrwaniu, a co o porażce? - Przykłady kryzysów wizerunkowych dużych firm -polskich np. Maspex i zagranicznych np. Audi, Mercedes, BMW.
temat 4.
Zmiana
- przyjdzie, czy sobie jej życzysz czy nie.
Założenia merytoryczne:
- Jak przeprowadzać zmiany planowane?
- Jak i komu komunikować je w pierwszej kolejności?
- Jak trafnie wytypować liderów opinii?
- Jak ich pozyskać dla zmiany?
- Kiedy zmiana jest dla Ciebie totalnym zaskoczeniem…
- Plan b jest jak parasol - miej go nawet przy słonecznych perspektywach.
- Jak być gotowym na coś nieprzewidywalnego - pomysły na “opancerzenie psychiki”.
- Kiedy negocjować - nawet jeśli wszystko wydaje się przegrane, możesz sporo zyskać.
temat 4.
Zmiana
- przyjdzie, czy sobie jej życzysz
czy nie.
Założenia merytoryczne:
- Jak przeprowadzać zmiany planowane?
- Jak i komu komunikować je w pierwszej kolejności?
- Jak trafnie wytypować liderów opinii?
- Jak ich pozyskać dla zmiany?
- Kiedy zmiana jest dla Ciebie totalnym zaskoczeniem…
- Plan b jest jak parasol - miej go nawet przy słonecznych perspektywach.
- Jak być gotowym na coś nieprzewidywalnego - pomysły na “opancerzenie psychiki”.
- Kiedy negocjować - nawet jeśli wszystko wydaje się przegrane, możesz sporo zyskać.
temat 5.
Przywództwo
Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.
Założenia merytoryczne:
- Do ekstraklasowej drużyny przychodzi napastnik z najwyższej półki. Ale wejście w silną drużynę nie zawsze jest proste. Jak sobie radzić?
- Jak znaleźć sojuszników, a jak wrogów. Prawidłowe “mapowanie” kluczem do sukcesu
- Do jakiego momentu możesz tolerować ludzi, jawnie lub skrycie kwestionujących twoje przywództwo.
- Perswazja, ultimatum, zwolnienie - jak stopniować warunki dalszej współpracy?
- Co zrobić, żeby zdobyć szacunek? Pracowitość, profesjonalizm i uczciwość jako filary skutecznego przywództwa
- Uwarunkowania i różnice w skutecznym przywództwie – TVP i TVN.
- Kiedy nie masz szans na profesjonalne zarządzanie. Co wtedy robić? Paleta zachowań i sposobów na zażegnanie kryzysu oraz na odejście “z twarzą”.
temat 5.
Przywództwo
Przygotowanie psychiczne i strategia, czyli uświadom sobie, że to może być walka, w której stawką jest Twoja (cywilna) śmierć albo życie.
Założenia merytoryczne:
- Do ekstraklasowej drużyny przychodzi napastnik z najwyższej półki. Ale wejście w silną drużynę nie zawsze jest proste. Jak sobie radzić?
- Jak znaleźć sojuszników, a jak wrogów. Prawidłowe “mapowanie” kluczem do sukcesu
- Do jakiego momentu możesz tolerować ludzi, jawnie lub skrycie kwestionujących twoje przywództwo.
- Perswazja, ultimatum, zwolnienie - jak stopniować warunki dalszej współpracy?
- Co zrobić, żeby zdobyć szacunek? Pracowitość, profesjonalizm i uczciwość jako filary skutecznego przywództwa
- Uwarunkowania i różnice w skutecznym przywództwie – TVP i TVN.
- Kiedy nie masz szans na profesjonalne zarządzanie. Co wtedy robić? Paleta zachowań i sposobów na zażegnanie kryzysu oraz na odejście “z twarzą”.

resume prelegenta
KAMIL DURCZOK
Dziennikarz i publicysta, autor oraz współtwórca najbardziej znanych programów rozwojowych radiowych i telewizyjnych. Karierę zaczynał w Radiu Katowice, potem kierował pierwszą prywatną stacją radiową w Katowicach, Radiem TOP. Pracował także w radiowej Trójce oraz RMF FM. W 1995 rozpoczął przygodę z telewizją. Przez 20 lat przygotowywał i prowadził najważniejsze programy informacyjne i publicystyczne w Polsce: Wiadomości, Debatę TVP1, Forum, Gościa Jedynki. W 2006r. został szefem Faktów TVN. Po 4 latach, Fakty pod jego kierownictwem, stały się najbardziej oglądanym programem informacyjnym. Durczok wprowadzał także fakty do Internetu, z powodzeniem tworząc sieciową wersję tego programu. Przez blisko 20 lat był gospodarzem wszystkich wieczorów wyborczych w TVP i TVN. Przez ostatnie 2 lata współpracował z Polsat News, prowadząc programy Brutalna Prawda i Durczokracja. Ma na koncie wszystkie najważniejsze nagrody dziennikarskie roku 2000, 5 Wiktorów (w tym 4 Publiczności oraz dla najbardziej uznanego komentatora), 5 Telekamer, Nagrodę Fundacji Pruszyńskich, nagrodę MediaTor w kategorii AuTORytet oraz wiele innych. Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Silesion, wiodącego źródła informacji na Śląsku oraz prezesem spółki Coal Minders SA, wydawcy portalu Silesion.

resume prelegenta
KAMIL DURCZOK
Dziennikarz i publicysta, autor oraz współtwórca najbardziej znanych programów rozwojowych radiowych i telewizyjnych. Karierę zaczynał w Radiu Katowice, potem kierował pierwszą prywatną stacją radiową w Katowicach, Radiem TOP. Pracował także w radiowej Trójce oraz RMF FM. W 1995 rozpoczął przygodę z telewizją. Przez 20 lat przygotowywał i prowadził najważniejsze programy informacyjne i publicystyczne w Polsce: Wiadomości, Debatę TVP1, Forum, Gościa Jedynki. W 2006r. został szefem Faktów TVN. Po 4 latach, Fakty pod jego kierownictwem, stały się najbardziej oglądanym programem informacyjnym. Durczok wprowadzał także fakty do Internetu, z powodzeniem tworząc sieciową wersję tego programu. Przez blisko 20 lat był gospodarzem wszystkich wieczorów wyborczych w TVP i TVN. Przez ostatnie 2 lata współpracował z Polsat News, prowadząc programy Brutalna Prawda i Durczokracja. Ma na koncie wszystkie najważniejsze nagrody dziennikarskie roku 2000, 5 Wiktorów (w tym 4 Publiczności oraz dla najbardziej uznanego komentatora), 5 Telekamer, Nagrodę Fundacji Pruszyńskich, nagrodę MediaTor w kategorii AuTORytet oraz wiele innych. Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Silesion, wiodącego źródła informacji na Śląsku oraz prezesem spółki Coal Minders SA, wydawcy portalu Silesion.